Noul pneu de la Dunlop se luptă cu Michelin Energy Saver+, Continental Premium Contact 5, Bridgestone Turanza T001 şi Pirelli Cinturato P7. Testele independente realizate de TUV Sud au relevat o diferenţă de până la trei metri la frânarea pe asfalt ud în favoarea noului pneu Dunlop în raport cu media mărcilor premium de anvelope şi performanţe cu până la 3% mai bune la manevrabilitatea pe asfalt umed. Rezistenţa la rulare a acestui pneu a fost redusă cu până la 30% în raport cu predecesorul său, Dunlop Sport FastResponse.
Încă de la lansare, pneul va fi oferit în 52 de dimensiuni, care variază de la 185/55 R14 până la 225/50 R17.În 2013, Dunlop aniversează 125 de ani de la înfiinţare. La vremea aceea, John Boyd Dunlop, fondatorul mărcii avea 49 de ani, iar prima anvelopă gonflabilă fusese brevetată în anul precedent. În acelaşi an, Willie Hume câştiga patru curse pe bicicleta sa echipată cu anvelope Dunlop. În 1902, Dunlop câştiga cursa Paris-Viena, iar 21 de ani mai târziu, Dunlop marca prima victorie Grand Prix.
Via Dunlop
Cred ca in prima parte se dorea a fi "asfalt uscat"!