Studiu: 71% dintre clienţii de pneuri noi au ales o anvelopă în funcţie de eticheta de eficienţă
AM TESTAT: Dunlop SportMaxx RT pe Audi R8 V10, Audi TT-S, Audi S4 şi BMW Z4 sDrive 28i
Noua tehnologie de la Dunlop ar putea ajuta automobilele care sunt echipate cu respectivele anvelope să gestioneze mai eficient situaţiile în care au temperaturi neobişnuite în anvelope sau presiuni în afara spectrului normal.
Şoferul ar putea fi înştiinţat de problemă mai rapid decât la un sistem convenţional, în care nici nu află temperatura pneului şi pierderile de presiune sunt descoperite când e deja prea târziu, iar sistemul de control al stabilităţii ar putea beneficia, la rândul său, de respectivele informaţii.Studiu JD Power: Anvelopele run-flat sunt înlocuite mai des decât anvelopele convenţionale
Microchipul folosit de Dunlop este fără baterie şi este incorporat în anvelopă, la interiorul acesteia. Astfel, este imposibil de deteriorat în timpul montării sau rulării. Pe lângă informaţiile respective, microchipul va include şi informaţiile anvelopei, de la data precisă a producţiei, până la specificaţiile detaliate ale acesteia. Anvelopa concept este bazat pe Dunlop SportMaxx RT şi este deja în faza de testare în vederea implementării ulterioare pe piaţă. Pentru moment, nu a fost stabilită o dată la care noua anvelopă va fi lansată comercial şi în ce măsură vor fi integrate microchipurile în pneurile Goodyear-Dunlop.Via Goodyear-Dunlop
Comentarii (0)