Volkswagen extinde gama de motorizări a actualului Caravelle, modelul dedicat transportului de pasageri. Constructorul german își concentrează atenția asupra unor agregate pe benzină, dintre care cel mai important pare a fi cel care se înrudește cu mult mai popularul Volkswagen Golf GTI.
Este vorba despre o unitate cu patru cilindri, de 2.0 litri turbo, care poate oferi 204 cai putere. Resusele sunt administrate cu ajutorul unei cutii automate DSG cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Motorul TSI este oferit și într-o versiune de putere ceva mai modestă, de 150 de cai, asociată doar unei transmisii manuale cu șase trepte.
A șasea generație a modelului Caravelle oferă spațiu pentru șase pasageri și vine cu uși glisante pe ambele părți în echiparea standard. De asemenea, scaunele sunt montate pe șine și pot fi ajustate în funcție de preferințele fiecărui pasager.Odată cu noile motoare disponibile pe Caravelle, Volkswagen introduce noutăți pe benzină și în gama lui Caddy, atât pe variantele utilitare, cât și pe cele de transport persoane.
Este vorba despre trei motoare pe benzină Euro 6: unul de 1.2 litri și 84 de cai putere, unul de 1.0 litri și 102 cai putere și unul de 1.4 litri și 125 de cai putere. Primele două sunt asociate unor transmisii manuale cu cinci rapoarte, în vreme ce ultimul poate fi comandat chiar și cu DSG.
@landser, Nu stiu care-i mai prost, dar e clar ca tu esti un exemplu rar. Atat de rar incat puteai sa-ti dai seama ca ceea ce a spus @Georgian este mai mult decat real. Hai sa ne apucam sa facem excavatoare performante ca sa fie utile si pe circuit nu ? Dar cei ca tine care o ardeti noaptea pe ''wrum wrum wrum'' cu sutele de cai putere lesinati si numere de Ruse, ca doar asa mai economisiti niste leva , ca apoi sa bagati in RO benzina de ei. Atata prostie omeneasca , ca mi se face sila de cei ca tine ! I-a loc, nu esti cu nimic mai presus decat @Madalescu, al carui vocabular este destul de temperat .
Pe generatia 03-09 s-a pus si 3.2 V6. Nu vad ce e jalnic in asta. Mercedes V-Class este singurul competitor real pentru Caravelle, iar acela are motoare chiar mai puternice => https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito#Engines_2
https://www.toyota.ru/new-cars/alphard/index.json
Tinand cont de faptul ca stiai si tu ca exista astfel de modele cu motoare si mai performante decat Caravelle, de ce este jalnic faptul ca au pus 2.0 turbo pe Caravelle? sau la ce te refereai tu cand ai scris "Jalnic"?
Poate ca are nevoie de acel motor pentru ca are o creutate mai mare si o aerodinamica mai slaba (asta vine o data cu faptul ca trebuie sa fie cu totul mai mare, pentru mai mult spatiu interior)?
Da-mi si mie, te rog, un link cu test comparativ intre Alphard, Caravelle si V-Class, sa vad o parere avizata legata de "superioritatea neta" a Alphard.
In al doilea rand mi-am recunoscut greseala. Daca vrei sa luam in calcul tot ceea ce este apropiat de un Caravelle, putem lua in calcula si Ford Econoline si Chevrolet Express/GMC Savana, ambele venind cu motoare V8 si chiar V10 in cazul Ford. Mai sunt si alte modele care intra in acesta categorie (cel putin de la asiatici), dar nu am chef sa le caut pe toate acum. Asa ca, raspunde-mi la intrebare - de ce ai scris jalnic?
In al treilea rand imi bat capul degeaba cu un cretin care nu este in stare sa recunoasca ca a gresit (ceea ce face foarte des). Poate doar sa arunce insulte, si sa ceara altora sa aduca "argumente concrete", desi el nu aduce niciodata asa ceva. Se considera specialist, si in viziunea lui asta este suficient.
"este un VAN Business de lux cu finisaje si tehnologii de inalta clasa. V-Class este doar premium si atat ." - asta nu este argument concret. Este doar "Eu consider Alphard superior V-Class".
@noname00, inca odata iti mai zic ca nu sunt @madalescu, dar daca asta este tot ce poti concepe din nuronii aia, te lasa in lumea ta.
Revenind la subiect, doar ti-am citit prima enumerare din comentariu, si m-am oprit. Am tras linie si m-am gandit ca nu mai este cazul sa-i raspund unui ''internet troll'' , imi este deja foarte clar ca nu te pricepi la domeniul auto indeajuns de bine. Nu-i o scuza ca nu esti jurnalist. E ca si cum profesoara te-ar ridica in picioare si te-ar intreba daca ti-ai invatat lectia, iar tu i-ai raspunde : Atata timp cat ocupatia mea nu este de profesor ca dvs, nu vad cu ce m-ar ajuta sa stiu totul la materia X , mi se pare o pierdere de timp. Cam asta se traduce. Orikum mi-e clar acum ca nu ai nici logica buna. La Revedere ! Mi-am pierdut timpul degeaba !
Dupa ce imi zici de ce este "jalnic", poti sa imi spui cum ai dedus ca nu am nici o logica?
Stai linistit ca e tot Madalescu. Isi raspunde singur.
Madalescu ! Nu vezi ca 99% din comenturile tale de pe acest site sunt ascunse de atatea manute rosii ? Chiar nu te-ai prins ca nimeni nu e de acord cu ce spui tu ? Eu zic sa renunti ca te chinui degeaba sa ne convingi cu ineptiile tale ....
@noname00, Hai sa-ti raspund la ce m-am referit prin jalnic. Jalnic in sensul ca pe o duba patrata si non-aerodinamica cum este Caravelle performantele sunt de prisos. Maxim 150CP as recomanda pt aceasta duba. Restul e doar marketing, care face ca pretul masinii sa fie umflat cu pompa. Cine vrea mai mult poate face un ''swap engine'' sau chip si va stoarce mai mult, la bani mai putini poate decat cere producatorul. Inca odata, o mai spun si am mai spus-o. VW Caravelle alias Transporter si respectiv Beetle si Scirocco sunt singurele modele pe care le-as cumpara fara nici o ezitare de la acest constructor, chit ca se afla intr-un mare scandal la nivel global. As alege cv pe benzina, chit ca motoarele turbo-aspirate sunt net inferioare celor aspirate , chit ca consuma mai mult decat un motor aspirat, si chit ca are o fiabilitate inferioara decat un aspirat, as alege aceste modele pt istoria lor care si-au consolidat-o din generatie in generatie. Restul gamei VW cat si brandurile poleite cu sclipici gen Porsh sunt doar marketing si cam atat. Nimic senzational , doar 911-le si ceva Boxster mi-a mai ramas in minte , restul gaselnite care sa creasca profitul.
OOOO....... Ce onoare magnifica Scorpioane. Salut voinicule, cum o mai duci cu chiu 5-ul ? Upss, pardon Macan.....neh ca iar le incurc, sa fie oare de la platforme si motorizari ? Coincidenta e mare :))))))
Pt tine posesorule de masini premium, am ceva mai condimentat :
Lexus LX 570 V8 380HP 0-62mph > 7,4sec sau LX570 supercharger 450HP 0-62MPH > 5,7 sec mai nou. SUV adevarat nu chislindita aia :)))
http://www.lexus.com/cm-img/gallery/2016/LX/Lexus-LX-570-cabernetsemianilineleatherinteriortrim-gallery-overlay-1204x677-LEXLXGMY160008.jpg
Ai vrea tu sa ai Q5 sau Macan dar nu poti sa treci de Dacie ...
Cayenne Turbo S. V8 4.1 s 0-100, 570 hp 284 km/h
Asa ca nu mai lauda melcul ala de LX ca nu ai de ce !
Legat de engine swap - Nu m-am interesat prea mult, dar din cate stiu eu este destul complicat din punct de vedere legal sa pui un motor care depaseste cu 40% puterea initiala, sau un motor care nu a fost oficial pus pe acel model.
La chip tuning singura problema este garantia ...
PS: Expertule in ale automobilisticii, Cayenne e concurent direct cu LX ma ? :))))) .Cayenne concureaza cu SUV-uri de talia RX nu LX . Te-ai uitat la linkul care ti l-am dat ? Ai vazut cum e lucrat si finisat interiorul lui LX ? Apropo.....Si este un FACELIFT doar. Acum inchipuie-ti cum va arata noua generatie, daca un facelift amarat a primit atatea schimbari. LX570 SUPERCHARGER 450hp ESTE NET SUPERIOR unui RR Autobiography atat in off-road , fiabilitate dar si calitate si finisaje.
@noname00
Nu ai cum sa nu fi de acord, deodata ce punctul meu este unul argumentat care reflecta adevarul dar in acelasi timp ofera si o relatare concreta care imi sustine opinia. Eu am studiat filozofie si drept, nu ma poti contrazice. Nici motorul 2.0TDI 85CP nu-l vad prea bine........ E asa lent, ca-l rupe Tico pe Drag Race :)))))
Citez ,, Nu ar tine de profesionalismul meu...'''am incheiat citatul. 1,2,3 si A HA HA HA HA HA :)))))))))))))) profesionalism auzi la el ! Tu in afara de japoneze nu mai cunosti si altceva. Dar de...ti-am mai spus eu. Te banuiesc ca esti platit de o marca japoneza sa le faci reclama. Lucrezi pt ei mai mult ca sigur. Altfel nu se explica.
Dar azi am un avut un motiv de lauda pt posesorii de masini premium Germane si m-a facut sa cred ca nu toti sunt marlani. Eram in trafic >>bara-la-bara