Brandul premium DS pregătește un concurent pentru Audi Q5. Francezii vor să profite de ediția din acest an a Salonului Auto de la Geneva pentru a dezvălui un crossover compact premium, anticipat deja de un teaser video, publicat pe pagina de socializare a brandului.
Clipul dezvăluie și faptul că primul SUV din istoria mărcii va folosi numele DS7. Chiar dacă va fi prezentat la începutul lunii martie, noul DS7 este așteptat pe piață abia în 2018. Dezvoltarea sa implică folosirea platformei EMP2, regăsite pe cele mai noi modele ale părintelui PSA Peugeot-Citroen.
Spre deosebire de actualele modele din gamă, DS3, DS4 și DS5, noul DS7 va oferi o nouă abordare estetică, menită să inaugureze o nouă filosofie de design. De asemenea, va fi și promotorul noii generații de motoare diesel DVR.Aceasta include un agregat de 1.5 litri, disponibil cu puteri de până la 130 de cai, gata să ia locul vechilor HDi-uri de 1.4 și 1.6 litri. Crossover-ul va fi și primul model DS care vine echipat cu o transmisie automată cu opt rapoarte, folosită în premieră de grupul PSA.
După debutul noului DS7, Citroen își va concentra atenția asupra unui alt SUV, ceva mai mic, gândit pentru a fura din clienții lui Audi Q2.
via autocar
ori sunt exagerat de ambitiosi ori sunt incosntienti
Pe acest principiu ce cauta S90 in Europa, unde exista clasa E, seria 5 si A6, crezi ca s-a mai infiltrat careva pe podium in ultimele decenii? Exista loc pentru toti, iar cocurenta mai mare naste progresul.
Sunt fortati de regulile jocului sa ofere si un SUV...de parca ar fi de reprosat ambitia. Ma intristeaza ca nu au reusit sa puncteze mai bine cu DS5...poate totusi au invatat ca designul tb sa vina si cu o mecanica mai rasarita.
Marketing-ul nu stie pe ce lume traieste. Eu cred ca nu au vazut niciun Q5.
S90 a fost facut mai mult pt piata din china, stiau din start ca S90 nu are nici o sansa in europa
Deja noul 3008 e laudat ca a la nivel de Audi ca materiale si finisari si vorbim de un SUV compact de volum.
De acord ca motorizarile trebuie sa fie potente si sa fie destule in plaja 180-300 cp. 1.5 HDI de 130 cp e motor de compacta, nu de SUV cu pretentii din zona premium.
Peugeot are oricum motorizari pentru asa ceva. Pe 308 GTi exista 1.6 THP de 270 cp, un motor cu mai multi cai pe litru decat actuala si viitoare Honda Civic Type R. Cu siguranta ca la 2.0, Peugeot poate scoate usor 340 cp doar cu o singura turbina.
Si nu uitati, mai multi concurenti pe piata inseamna avanaj pentru potentialul client. Asa ca nu va mai plangeti ca niste fete mari ca nu mai e loc de alti producatori.
Ca apar mai multe vehicule in segment, reprezintă un avantaj pentru clienți, toți vor mai lasă din preț.