Marca independentă DS a prezentat astăzi varianta restilizată a lui DS5. Principala schimbare faţă de versiunea predecentă este eliminarea siglei Citroen. Pe lângă această modificare a sosit o gamă de motorizări mai bogată, faruri Full LED, o interfaţă tactilă nouă şi o nouă culoare de caroserie – Ink Blue. Francezii au introdus şi un nou tip de ornament interior şi o tapiţerie specială care prezintă monograma DS pe feţele de uşi şi pe consola centrală. La nivel tehnologic, DS5 se bucură de o nouă interfaţă multimedia echipată cu sistemul Mirror Screen, care permite interacţionarea cu smartphone-ul şoferului fără a ridica privirea de la drum.
Gama de motorizări a lui DS5 facelift prezintă cinci motorizări Euro 6. Vorbim despre patru diesel-uri şi de o unitate alimentată cu benzină. La finele anului curent va fi lansat şi un propulsor THP de 210 CP, echipat cu sistem Start-Stop şi cu transmisie manuală cu şase trepte. Până atunci, singurul motor alimentat cu benzină din oferta DS5 este THP 165, care este oferit doar în compania transmisiei robotizate cu şase trepte.
Oferta diesel include trei unităţie BlueHDi, care asigură între 120 şi 180 CP. Varianta hibridă diesel-electric va fi prezentă în continuare în gama DS5 şi va ofer emisii CO2 sub 100 de grame pe kilometru şi un consum mixt de 3.5 litri la sută conform normelor NEDC. Modelul DS5 mizează pe o echipare standard bogată pentru a-şi cuceri clienţii. Crossoverul are aer condiţionat cu reglare automată pe două zone, acces şi pornire fără cheie, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistenţă la pornirea în rampă, sistem de control al stabilităţii, cameră video de marşarier, afişaj head-up, sistem Hi-Fi Denon şi altele.Via DS
nu vad cum amplasarea noii sigle ar (re)aduce vanzarile destul de bune din anul 2012. Dar poate tocmai asta e buba...asimilarea unei masini deosebite cu o companie care sufera ca imagine.
Cam tarzie rebranduirea
PS pe site-ul Citroen Franta exista motorizarea THP de 200CP