Grupul PSA Peugeot-Citroen a anunțat recent că fiecare brand din cadrul constructorului este liber să-și aleagă propria strategie pentru electrificare.
Reprezentanții brandului premium DS au anunțat acum că au luat deja o decizie în această privință, iar planul este ca după 2025 francezii să renunțe complet la dezvoltarea de modele cu motoare diesel sau pe benzină.
"Strategia pentru electrificare oferă o orientare și mai puternică spre mobilitate electrică. Începând din 2025, DS intenționează să ofere doar modele electrice și plug-in hybrid", menționează DS într-un comunicat de presă.
În prezent, DS comercializează la nivel european doar două modele: DS 3 Crossback și DS 7 Crossback. Primul dintre ele este disponibil cu motoare diesel și pe benzină, dar și în versiunea electrică E-Tense cu motor de 136 CP și autonomie de 430 de kilometri.
Între timp, DS 7 Crossback poate fi comandat și în versiune plug-in hybrid, dar și în versiunile "clasice" diesel și pe benzină.
De asemenea, francezii vor începe în a doua jumătate a anului producția sedanului de lux DS 9, care va avea trei versiuni plug-in hybrid.
Nu în ultimul rând, DS va produce un nou model în Germania începând din 2021, iar cel mai probabil este vorba despre DS 4, care va avea și o versiune electrică similară ca performanțe cu cea de pe DS 3.Via DS
UN MARE STATEMENT FRUMOS ŞI BOLD dar fără şi fapte, egal cu zero.
Succes DS !
Infiniti al Nissan, nu Lexus al Toyota
Citroen DS5 2.0 Hybrid4 AWD în versiuni de 163 și 200 C.P.
Păcat că nu au scos un nou model DS5, era o mașină frumoasă. Încă este o mașină frumoasă, timpul nu o face să pară demodată. Despre fiabilitate nu mă pronunț, nu am deținut Citroen... Am deținut vre-o doi ani uni Fiat (Stilo) marcă de care românii fug ca dracu de tămâie că cică ar fi stricăcioasă. Ciudat, pe parcursul celor doi ani la Fiat nu am avut nici cel mai mic defect. Așa că...
Cât despre respectiva motorizare 2.0 Hybrid4 AWD s-ar fi potrivit la suvulețele astea DS, mai ales că... AWD! Dar ei au considerat că adaptarea pentru Euro 6d e prea scumpă... De parcă să dezvolți altă motorizare hybridă de la zero e mai ieftin....
Oricum dacă vorbim de eficiența energetică a sistemelor hybrid și plug-in-hybrid combinația perfectă este vorba lui @PMC, Diesel-Hybrid, zi de zi deasupra tuturor...