Grupul PSA Peugeot-Citroen a prezentat la începutul acestei săptămâni informații complete despre versiunea plug-in hybrid a lui DS 7 Crossback.
Anunțată sumar încă de la prezentarea oficială a SUV-ului compact în 2017, varianta hibridă împrumută sistemul de propulsie anunțat cu numai o zi în urmă pentru Peugeot 3008 și 508, dar și pentru Citroen C5 Aircross PHEV.
DS 7 Crossback E-Tense 4x4: date esențiale:
● sistemul hibrid este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 1.6 litri și 200 de cai putere acompaniat de două motoare eletrice de câte 109 cai putere. În total, sistemul generează 300 de cai putere și un cuplu maxim de 450 Nm;
● unul dintre motoarele electrice este amplasat pe puntea față, în timp ce al doilea este pe puntea spate, astfel că versiunea PHEV oferă tracțiune integrală. De altfel, aceasta este și explicația numelui ales pentru versiunea hibridă, E-Tense 4x4;
● cutia de viteze este automată și are 8 trepte; varianta PHEV poate rula în regim 100% pe o distanță de cel mult 50 de kilometri, conform standardului WLTP, datorită acumulatorului de 13.2 kWh.
Viteza maximă în regim full-electric este de 135 km/h;● bateria poate fi încărcată în două ore la un wallbox de 6.6 kW și 32 de amperi sau în 8 ore în cazul utilizării unei prize normale;
● șoferul are la dispoziție 4 moduri de condus: Zero Emission (regim full-electric), Sport (optimizează puterea), Hybrid (gestionează automat performanța), 4WD (pentru tracțiune optimă în orice condiții de drum);
● există opțiunea Brake care permite mașinii să frâneze fără apăsarea pedalei de frână;
● în timpul frânarii, sistemul de frânare i-Booster va permite recuperarea de energie;
● funcția e-Save va permite șoferului să rezerve o autonomie electrică de 10, km, 20 km sau întreaga capacitate disponibilă pentru anumite zone în care șoferul vrea să conducă în regim electric;
● DS 7 Crossback E-Tense 4x4 introduce și o nouă culoare de caroserie: Pearl Grey.
Prezentarea cu public a noiversiuni hibride va avea loc la Salonul Auto de la Paris de la începutul lunii octombrie, în timp ce lansarea comercială este programată la începutul anului viitor.
Via DS
dar sant si foarte putine exceptii, de aceea am scris " de fiecare data "
asa sa stii...
sameoane :) a fost mai rapid
*@vianu & AM @ alții: Încă o dată repet: NU, DS3 Crossback NU va avea tracțiune integrală în niciuna din versiunile oferite, sistemul hibrid plug-in cu motor electric pt puntea-spate fiind rezervat de către DS modelelor mai mari (DS7.)
Scoateți deci rogu-vă din articol afirmația falsă : *modelul va avea tracțiune integrală*!!! ...Nu c-ar conta din pdv practic (fiindcă-n România DS a fost și va rămîne o apariție simbolică).*