Probabil că era doar o chestiune de timp. Într-o perioadă în care un simplu tap pe telefon este suficient pentru a comanda produsele electronice sau alimentare care să fie livrate la domiciu, apariţia unui serviciu asemănător pentru livrarea carburantului era inevitabilă.
Cei de la Bentley au decis să testeze aplicarea unei astfel de soluţii în parteneriat cu Filld, o aplicaţie mobilă special dezvoltată în acest scop.
Astfel, prin utilizarea aplicaţiei Filld for Bentley, clienţii trebuie doar să aleagă data livrării, iar cantitatea de carburant solicitată va fi livrată de o echipă care se va ocupa inclusiv de umplerea rezervorului. Practic, proprietarii Bentley nici măcar nu trebuie să fie acasă, ci doar să informeze operatorii serviciului unde este parcată maşina.
Pentru început, serviciul este disponibil doar în California, însă ulterior va fi extins, iar planurile Bentley sunt chiar şi mai mari: pe baza comenzilor efectuate de propritar, aplicaţia va fi capabilă în viitor să facă singură comanda de carburant pe baza preferinţelor şoferului, a nivelul de carburant prezent în rezervor şi a localizării acesteia.Noul serviciu face parte din strategia Connected Car a celor de la Bentley, care prevede oferirea unor servicii digitale pentru proprietari. "Investigăm permanent modalităţi prin care să oferim clienţilor noştri servicii inteligente şi personalizate care să le permită cel mai mare lux dintre toate: mai mult timp", afirmă Christophe Georges, directorul de marketing al Bentley.
Via Bentley
Comentarii (1)