Drive Test: Peugeot 207
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Peugeot a lansat lunile trecute inlocuitorul lui 206, model care a tinut topul vanzarilor constructorului francez. Noul 207 vine sa reimprospateze aerul prafuit al precursorului sau, sa-i ofere mai multa personalitate si un design mai atractiv.
Automarket a testat zilele trecut un Peugeot 207 cu motor de 1.6 litri HDi care dezvolta 90 de cai putere.Reactiile lui 207 au de a face mai mult cu cele ale unei masini usoare si agile decat cu cele ale unui 307.
Masina este stabila intr-un sens larg, desi are o suspensie nu foarte confortabila pentru soselele din Romania, unde principalul dumneavoastra inamic vor fi gropile.
Ce s-a schimbat la 207 in comparatie cu 206? Sunt si aspecte pozitive dar si negative. Pozitive: 207 are un aspect de masina mare si numai buna pentru a calatori pe autostrazi de viteza. Masina circula cu calm si are o stabilitate lineara foarte buna. Pana la o anumita viteza veti auzi foarte putin motorul sau zgomotul creat de un drum dificil. Negative: Masina nu se comporta la fel de bine in oras ca precursorul sau.
Are nevoie de un spatiu relativ mare pentru a vira si ii lipseste si vizibilitatea.In curbele de pe autostrada sau de pe drumuri de viteza, 207 este preferabil datorita stabilitatii sale, stabilitate pe care nu o regasim la 206. 207 ii va satisface pe cei care iubesc viteza datorita balansului mic si a tinutei de drum excelente la viteze mari.
Locurile din fata ofera un spatiu relativ mare si senzatia de relaxare. Parbrizul este foarte inclinat, pozitia soferului este satisfacatoare iar habitaclul este impartit astfel incat doua persoane de aproape orice statura sa se simta confortabil.
Portbagajul are o capacitate de 300 de litri, capacitate normala pentru o astfel de masina. In portbagaj veti gasi doua carlige pentru agatarea gentilor de mana si o banda elastica laterala
In concluzie Peugeot 207, 1.6 HDI de 90 de cai putere reprezinta o alegere buna datorita stabilitatii, datorita motorului foarte nervos, datorita finisajelor din interior si datorita consumului scazut.
Pentru mai multe detalii vizitati sectiunea Drive Test din cadrul site-ului nostru.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
in ciuda greutatii, motorul de 1.6 VTi trage foarte bine. Pe autostrada se comporta excelent, stabil si silentios, absolut superior masinilor din aceeasi clasa. Viteza maxima atinsa a fost de 200 km/h.
Un singur punct de atentie: motorul de acest tip, 1.6 VTI (care este instalat si in 308), la pornirea rece se ineaca in jur de 1 minut. Se pare ca softul instalat pt a incalzi catalizatorul cat mai repede provoaca aceasta problema. In primul minut (in functie de temp de afara) masina face ca un trabant :)
In rest, 207 este excelent !