Drift la 305 km/h. Nissan GT-R a intrat în Cartea Recordurilor după ce a realizat "Cel mai rapid drift din istorie"

de Mircea Meşter
Joi, 07.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Unii șoferi nu vor ajunge niciodată la volan la 300 de kilometri pe oră, alții intră în drift la viteze superioare. Japonezul Masato Kawabata a intrat în derapaj controlat la 305 km/h cu un Nissan GT-R, intrând astfel în Cartea Recordurilor.

Emiratele Arabe Unite s-au obișnuit cu recordurile mondiale în ceea ce privește arhitectura, Dubai fiind locul în care zgârie-norii au trecut la nivelul următor și în care clădirile sunt construite deseori pentru recorduri de toate felurile: cele mai luxoase, cele mai înalte, cele mai frumoase. Ei bine, din această săptămână, Dubaiul este locul în care Cartea Recordurilor a înregistrat un nou vârf auto.

Cum nu putea fi vorba decât de ceva spectaculos, aflăm că Nissan a reușit să doboare un record despre care puțini știau că există: drift-ul realizat la cea mai mare viteză. Reușita îi aparține japonezului Masato Kawabata, campion în Campionatul Japonez de Drift, care a reușit să intre în derapaj controlat cu ajutorul unui Nissan GT-R modificat special pentru această încercare la viteza de 304.96 kilometri pe oră. 

Esential 304.96 de kilometri pe oră este viteza exactă la care japonezul Kawabata a reușit "Cel mai rapid drift din lume".

Încercarea reușită a avut loc pe aeroportul Fujairah din Dubai, iar japonezul doboară astfel recordul anterior, pe care îl deținea polonezul Jakub Przygonski. 

Mașina care a fost cheia proiectului a avut sub capotă un motor urcat până la nu mai puțin de 1380 de cai putere, cifre apropiate de ceea ce oferă noul Bugatti Chiron, una dintre cele mai puternice mașini de serie din lume. Mașina a fost preparată timp de 3 zile înainte de încercare la fața locului.

via Nissan

Comentarii (30)

  • Specialistii driftului ! Daca cineva putea face asta, atunci e un japonez la volanul unui Nissan GT-R
    54 13
  • Traian
    Sigur Veyron Facelift, pardon Chiron, s-ar fi dus torpila in primul munte.
    Ar fi "redesenat" putin peisajul.
    48 17
  • someone
    apropo de chiron, ce cauta el in acest articol?
    21 8
  • @someone
    Adevărul e că-i cam ofensator la adresa GT-R -ului să fie alăturat de o barjă cu cârma de şalupă...
    48 24
  • @Madalescu
    Scrie clar ca acest GT-R a fost modificat; asa si un clio rs modificat (de curse) face pe nurburgring un GT-R. Cauta cursele VLN, daca nu crezi
    7 28
  • @@Madalescu
    E tot Nissan. Nissan 100%. E un produs NISMO, iar nismo inseamna Nissan Motorsport. Comparatia cu un clio "rs modificat" e absolut idioata.
    43 22
  • @Madalescu
    Scrie clar ca acest GT-R a fost modificat; asa si un audi TT RS modificat (de curse) face pe nurburgring un GT-R. Cauta cursele VLN, daca nu crezi.

    Poate fi tot nissan. Si audi e tot audi. Ti se pare ca GT-R din imagine e precum cel iesit din fabrica? atunci, ciocu mic.

    https://www.youtube.com/watch?v=VpB_7KGtsSo

    Min 1:33, cand iese de pe circuitul mic sudschleife si 8:30, cand iese de pe nordschleife si reintra pe sudschlaife (asta daca sti Nurburgringul) deci sub 7 secunde pe Nordschleife.

    Nu te chinui sa-ti dai 9 + pe secunda
    2 26
  • @@Madalescu
    Nu ma intereseaza obsesia ta pentru curse. Aici vorbim de masini street-legal. Nismo face masini pe care le gasesti spre comercializare.
    Subiectul articolului e altul: "Drift la 305 km/h si intrare in Cartea Recordurilor" , deci bati campii intr-o veselie.
    Ideea e ca Nismo vrea sa-ti arate intentiile viitoare si forta de care e capabil... pentru ca are, pentru ca poate... Nismo a intrat serios si-n Europa, urmand o strategie cu performante mai intai softcore, apoi hardcore. O strategie ce pana acum a avut succes.

    http://www.autoguide.com/auto-news/2013/08/nissan-juke-nismo-off-to-a-strong-start-with-3700-units-sold.html
    34 11
  • Claudiu
    @Automarket

    Unii utilizatori au ajuns sa abuzeze de sistemul de votare si folosesc ferestre cu cookie-urile sterse/resetate pentru a vota de mai multe ori acelasi comentariu. Acesti indivizi( cu mintea unui copil) manipuleaza comentariile astfel in cat sa fie afisate doar cele favorabile lor si ascund comentariile care sunt impotriva lor.
    Pentru a demonstra acest fapt, in urmatoarele minute voi acord 10 voturi negative urmatorului comentariu: @someone
    la 08.04.2016, 09:04
    Adevărul e că-i cam ofensator la adresa GT-R -ului să fie alăturat de o barjă cu cârma de şalupă...
    5 18
  • @ Madalescu
    Nu e nicio obsesie pt curse. Dar si nissanu asta e de curse, asa ca mucles.Te contrazici. Daca nu te intereseaza cursele, de ce esti interesat de masini de performanta? de ce nu de consum?

    Scrie clar ca acest GT-R a fost modificat; asa si un audi TT RS modificat (de curse) face pe nurburgring un GT-R. Cauta cursele VLN, daca nu crezi.

    Poate fi tot nissan. Si audi e tot audi. Ti se pare ca GT-R din imagine e precum cel iesit din fabrica? atunci, ciocu mic.

    https://www.youtube.com/watch?v=VpB_7KGtsSo

    Min 1:33, cand iese de pe circuitul mic sudschleife si 8:30, cand iese de pe nordschleife si reintra pe sudschlaife (asta daca sti Nurburgringul) deci sub 7 secunde pe Nordschleife.

    Nu te chinui sa-ti dai 9 + pe secunda
    2 16
  • someone
    @all+@ AM: imi pare rau ca am scris acest comentariu, si am deschis polemica asta idioata
    1 12
  • @Claudiu aka @Madalescu
    Argumentele au fost foarte pertinente, iar la tine lipsa ! Boala usoara !
    17 9
  • Claudiu
    Completare:

    Imi pare rau de ce a ajuns sa fie acest site din domeniul Auto. In loc sa avem dezbateri pertinente, s-a ajuns la cearta in aproape fiecare articol, doar ca sa demonstreze unii ca au XXX mai mari decat ceilalti. Am fi putut in schimb sa laudam si sa apreciem performanta pilotului care a obtinut acest record indiferent de ce marca de masina ar fi folosit.

    Pentru @Claudiu aka @Madalescu: Acesta este doar al doilea comentariu al meu pe acest articol. Eu mereu ma semnez la nume, si scriu persoana la care ma adresez in textul mesajului. Am incercat doar sa atrag atentia asupra unei probleme de functionalitate a sistemului de votare. In schimb, doar ai demonstrat ce am explicat mai sus prin a-mi ascunde mesajul care nu-ti era pe plac.
    4 15
  • @Madalescu
    Nu e nicio obsesie pt curse. Dar si nissanu asta e de curse, asa ca mucles.Te contrazici. Daca nu te intereseaza cursele, de ce esti interesat de masini de performanta? de ce nu de consum?

    Scrie clar ca acest GT-R a fost modificat; asa si un audi TT RS modificat (de curse) face pe nurburgring un GT-R. Cauta cursele VLN, daca nu crezi.

    Poate fi tot nissan. Si audi e tot audi. Ti se pare ca GT-R din imagine e precum cel iesit din fabrica? atunci, ciocu mic.

    https://www.youtube.com/watch?v=VpB_7KGtsSo

    Min 1:33, cand iese de pe circuitul mic sudschleife si 8:30, cand iese de pe nordschleife si reintra pe sudschlaife (asta daca sti Nurburgringul) deci sub 7 secunde pe Nordschleife.

    Nu te chinui sa-ti dai 9 + pe secunda
    2 10
  • @Claudiu aka @Madalescu
    Tableta si telefon? Povesti nemuritoare, creatii literare interminabile, repetitive si obsedante. Argumente nema. Boala grea, se pare!
    19 11
  • Nismo face furori in toate sporturile cu motor. ,Ca este F1, WRC, cursa de 24 ore, competitii off road, Nismo face legea lui Ostap Bender. Pacaliciul atomic medelenizat. Daca nu este nismo, nimic nu este! Ce stiti voi, bah?
    3 15
  • @Madalescu
    Nu e nicio obsesie pt curse. Dar si nissanu asta e de curse, asa ca mucles.Te contrazici. Daca nu te intereseaza cursele, de ce esti interesat de masini de performanta? de ce nu de consum?

    Scrie clar ca acest GT-R a fost modificat; asa si un audi TT RS modificat (de curse) face pe nurburgring un GT-R. Cauta cursele VLN, daca nu crezi.

    Poate fi tot nissan. Si audi e tot audi. Ti se pare ca GT-R din imagine e precum cel iesit din fabrica? atunci, ciocu mic.

    https://www.youtube.com/watch?v=VpB_7KGtsSo

    Min 1:33, cand iese de pe circuitul mic sudschleife si 8:30, cand iese de pe nordschleife si reintra pe sudschlaife (asta daca sti Nurburgringul) deci sub 7 secunde pe Nordschleife.

    Nu te chinui sa-ti dai 9 + pe secunda

    Hai baga minusuri, ca si eu o sa tot rescriu comentariul
    2 12
  • @Madalescu
    Nu e nicio obsesie pt curse. Dar si nissanu asta e de curse, asa ca mucles.Te contrazici. Daca nu te intereseaza cursele, de ce esti interesat de masini de performanta? de ce nu de consum?

    Scrie clar ca acest GT-R a fost modificat; asa si un audi TT RS modificat (de curse) face pe nurburgring un GT-R. Cauta cursele VLN, daca nu crezi.

    Poate fi tot nissan. Si audi e tot audi. Ti se pare ca GT-R din imagine e precum cel iesit din fabrica? atunci, ciocu mic.

    https://www.youtube.com/watch?v=VpB_7KGtsSo

    Min 1:33, cand iese de pe circuitul mic sudschleife si 8:30, cand iese de pe nordschleife si reintra pe sudschlaife (asta daca sti Nurburgringul) deci sub 7 secunde pe Nordschleife.

    Nu te chinui sa-ti dai 9 + pe secunda

    Hai baga minusuri, ca si eu o sa tot rescriu comentariul
    2 12
  • Nu e nicio obsesie pt curse. Dar si nissanu asta e de curse, asa ca mucles.Te contrazici. Daca nu te intereseaza cursele, de ce esti interesat de masini de performanta? de ce nu de consum?

    Scrie clar ca acest GT-R a fost modificat; asa si un audi TT RS modificat (de curse) face pe nurburgring un GT-R. Cauta cursele VLN, daca nu crezi.

    Poate fi tot nissan. Si audi e tot audi. Ti se pare ca GT-R din imagine e precum cel iesit din fabrica? atunci, ciocu mic.

    https://www.youtube.com/watch?v=VpB_7KGtsSo

    Min 1:33, cand iese de pe circuitul mic sudschleife si 8:30, cand iese de pe nordschleife si reintra pe sudschlaife (asta daca sti Nurburgringul) deci sub 7 secunde pe Nordschleife.

    Nu te chinui sa-ti dai 9 + pe secunda

    Hai baga minusuri, ca si eu o sa tot rescriu comentariul
    2 10
  • 1. Citez: "Ti se pare ca GT-R din imagine e precum cel iesit din fabrica"
    Ti s-a raspuns mai sus. Da, masina din imagine este iesita dintr-o fabrica Nissan.
    2. Comparatia intre Nissan Motorsport si un tunner oarecare cu un Audi TT RS facut pe genunchi in nu stiu ce garaj, e amatoreasca si ilara.
    3. Tendinta de a pune semnul egal intre masinile street-legal si cele din competiiile de performanta nu ajuta, cu atat mai putin un link youtube din 2012
    4. Abilitatile diversilor piloti in campionate de anduranta precum VLN n-au nimic de-a face cu stabilirea de recorduri. Nissan si Nurburgring au o istorie veche impreuna. Nissan a stability multe recorduri acolo. Din cate stiu eu recordul de 7:08.69 din 2013 n-a fost batut de niciun Audi.
    5. Scrie civilizat si exprima-te corect in limba romana daca vrei sa fii luat in serios;
    6. Da, asta implica eliminarea mascarelii prin copy/paste.
    30 9
  • @Madalescu aka Liviu
    Poate nu intelegi tu limba romana; eu m-am exprimat civilizat; nu te-am injurat.
    Daca nu poti interpreta un text, e problema ta.
    Dau copy/paste, ca nu o sa fiu fraier sa dau ca tine 100 de minusuri, ca sa mi se vada comentariul.LOL
    Daca ti se pare ca GT-R-ul asta cu radioator GReddy e precum cel de serie si cu pneurile din video, inseamna ca ORI ITI PLACE SA TE MINTI, ORI HABAR N-AI DE MASINI, RECTE GT-R :-DDDD
    2 15
  • Daa, foarte "civilizat" in limba romana:
    " Dar si nissanu asta...asa ca mucles... atunci, ciocu mic...LOL "

    Cati ani ai, pustiule?
    16 5
  • @Madalescu
    Pusti esti tu poate.
    "Civilizatia" am preluat-o din comentariile tale mai vechi.
    Si spune-mi cum nu m-am exprimat corect in romana.'
    Vezi ca ti-am scris si la articolul cu takata.

    Uite, eu am puterea sa-mi cer scuze pt mucles si ciocu' mic.
    1 9
  • Newsflash: nu dau 2 bani pe Toyota, iar tu esti mult offtopic.
    10 4
  • @Madalescu Liviu
    Tu esti si off topic si pe langa subiect.
    Nu mi-ai explicat cum e cu radiatorul Greddy si cu acele pneuri, pt un gtr "din fabrica"
    Pana nu-mi explici nu mai vorbesc cu tine, ca se vede ca esti "pe langa"... poti sa mi te aberezi in continuare cu toate ineptiile tale
    0 14
  • @@Madalescu Liviu
    E cam acelasi lucru cu a spune ca un Megane RS, nu-i Renault pentru ca are placute Brembo. Cred ca de abia acum ai deschis ochii in lumea auto. Mai invata !
    15 4
  • cineva
    Felicitari Nissan. S-a demonstrat inca odata ca divizia voastra de performanta nu are limite in domeniul masinilor hyper performnate. Un Chiron cu pret nesimtit de mare nici nu pute pe langa un astfel de NISMO .
    4 13
  • minitehnicus
    .......ce tari sunt electricele astea. Hmmm...........cum, nu e nici una pe traeeu?
    Lasand la o parte altercatiile de kkt dintre anumite persoane, (sincer nu vad rostul in a ne arata desteptaciunea prin jigniri) masina e bestiala si pilotul are clasa. De apreciat si de vazut. Multumim Automarket pentru acest videoclip.
    3 12
  • @Madalescu
    Te dai singur de gol.
    Pai megane rs are din fabrica frane brembo :DDD
    Se pare ca tu INCA n-ai deschis ochii.

    Pai orice piesa aftermarket menita sa mareasca performantele masinii, o face diferita de masina de serie. greu cu logica
    1 12
  • Te dai singur de gol.
    Pai megane rs are din fabrica frane brembo :DDD
    Se pare ca tu INCA n-ai deschis ochii.

    Pai orice piesa aftermarket menita sa mareasca performantele masinii, o face diferita de masina de serie. greu cu logica
    2 12

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru