Printre nemulțumirile raportate de clienți se numără probleme cu etanșeitatea trapei, dificultăți în operarea sistemului multimedia, diferite sunete neplăcute la nivelul caroseriei, probleme cu mânerele de uși automate și chiar și situații în care au fost înlocuite motoarele. În ciuda acestor nemulțumiri, Tesla este o marcă poziționată foarte bine în ceea ce privește satisfacția clienților și eficiența rețelei de service. Din nefericire pentru compania americană, acțiunile sale au scăzut cu până la 11.4 procente procente după ce Consumer Reports a anunțat scăderea punctajului total, dar au revenit la închiderea sesiunii bursiere din ziua respectivă, scăderea finală fiind de 6.6 procente.
Potrivit studiului efectuat de Consumer Reports, 97% dintre clienții care au cumpărat un Model S au declarat că ar repeta experiența fără să se gândească de două ori, motivând că sunt încântați de serviciile de relații cu clienții și de reparații ale companiei. Tesla are un avantaj unic în fața altor constructori de automobile prin posibilitatea efectuării de actualizări software de la distanță, fără ca mașina să treacă prin service, prin care producătorul poate opera îmbunătățiri și remedia defecte de ordin software. Sistemul multimedia complex nu este o problemă doar pentru Tesla, arată cei de la Consumer Reports, explicând că alte mărci au dificultăți cu aceste sisteme, care fie sunt prea complicate pentru utilizatori, fie întâmpină diferite probleme cu sistemul lor de operare.Via Reuters | Jalopnik | Consumer Reports
da-ti demisia de unde oriunde ai fi. Pai ce faci Dorele, stampilezi cui "QOK" si pe clantele rebutate?
cu alea bune ce faci, le duci acasa in plasa si le vinzi in targul de WE?
Treaba cu zgomotele din caroserie e un pic nedreapta deoarece motorul electric este foarte silentios si nu acopera nici un zgomot venit de la caroserie/suspensii spre deosebire de masinile normale.
Nu vad rostul clantelor, daca le faceau normale era mai bine.
Marii producatori consacrati nici nu se apropie de nivelul lor din punct de vedere tehnologic, nici macar i8 din cauza autonomiei extrem de reduse, care il face nefolosibil in viata reala.
Contrar a ceea ce zici tu, un Prius e mult mai avansat si mai complx decat Tesla. Cu 'jde ambreiaje, cutii si transmisii bate la complexitate cam orice masina.
Reteta Tesla e mult mai simpla: baterie imensa (~500 kg) + 1-2 motoare electrice la fel de imense (ca putere) impachetate si executate impecabil pentru un producator incepator.
N-au inventat nici bateria nici motoarele electrice. Au facut doar o treaba excelenta pornind de la ele.
De cand o spuneam ! Clientii si presa de peste ocean vuieste de o groaza de vreme si voi... batman, batman!
Doar cititi cateva comentarii...