Doua noi motorizari pentru Audi A5
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La numai o luna de la lansarea coupe-ului A5 in Romania, Audi anunta o noua serie de motorizari pentru cel mai nou model al sau. Doua propulsoare de sase cilindri, unul pe benzina de 3.2 litri FSI si unul diesel 2.7 de litri TDI, vor fi disponibile din aceasta luna pe A5. Ambele vor transmite puterea prin intermediul unei transmisii variabile multitronic.
Diesel-ul de 2.7 TDI ofera 190 de cai putere si un cuplu motor de 400 Nm. O asemenea putere a motorului propulseaza coupe-ul de la 0 la 100 km/h in doar 7.2 secunde si ii permite sa atinga o viteza de 232 km/h. Consumul este de doar 6.7 litri/100 km.
Asa cum era de asteptat, motorul V6 3.7 FSI este cel regasit pe toate modelele Audi. Multumita celor 265 de cai si a cuplului motor de 330 Nm, A5 atinge 100 km/h in doar 6.6 secunde. Consumul mediu este insa de 8.7 litri/100km.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Dieselul este in principiu mult mai performant decat motorul pe benzina deoarece are cuplu motor mult mai mare, si disponibilla turatii mult mai joase, dar nu era suficient de finisat pana acum cativa ani si era mai greu.
Daca 2% e putin, gandeste-te daca merita diferenta de doar 0.6 sec cat e in avantajul benzinarului pt a atinge suta, cand faci cam 1500 - 2000 km pe luna.