Doua motorizari noi pentru Skoda Octavia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Skoda incearca sa isi diversifice gama de motorizari existente pe actualul model Octavia, de aceasta data punand insa accentul pe o linie de unitati cu un consum mic si un impact redus asupra mediului inconjurator. Este vorba despre noul diesel de 1.6 litri, care incepe deja sa isi faca loc si in gama Volkswagen.
Motorul cu patru cilindri, filtru de particule si tehnologie common-rail promite 105 cai putere si un consum redus de combustibil. In aceste conditii, Skoda renunta oficial la vechiul motor de 1.9 litri si 105 cai putere, existent pana acum in gama.
Noua motorizare se va regasi si pe versiunea ecologica GreenLine, unde unitatea de 1.6 litri va consuma in ciclul mediu doar 4.4 litri/100 de km si va emite doar 114 g/km. Pretul fixat de Skoda pentru aceasta versiune in Europa este de 19.900 de euro, cu nivelul de echipare Comfort.
Tot in gama modelului Octavia va intra si o versiune alimentata cu GPL, de 1.6 litri si 102 cai putere, disponibila cu nivelurile de echipare Comfort, Ambition si Elegance.
Noul GPLine va improspata actualul model ceh alimentat cu gaz petrolier lichefiat. Disponibila numai cu transmisie manuala, GPLine va pleca de la 19.850 de euro, pret cu TVA.via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Intr-adevar Skoda a inceput incet incet sa produca masini calitativ apropiate de Golf dar si la pret sunt tot pe acolo. De ce nu au pastrat si cei din grupul VW o marca mai "populara" care sa nu umble la buzunarul oamenilor asa de rau? Din acest motiv am fost "obligat" sa caut o alta marca, ceva mai slab calitativa decat skoda, dar si mult mai ieftina.
Daca tu banui ca "lipsa de fiabilitate" a tubinei e cauza, te inseli. Motivele sunt cu totul altele. De fapt, daca ar fi asa cum spui tu, sansele ca turbina sa se duca naibii sunt mai numeroase...Se obtine aceeasi putere dintr-un motor mai mic umbland in general pe la niste chestii printre care si turbina. Care va functiona la temperaturi mai mari si cu turatii mai mari, pentru a produce o presiune mai mare. Ingredientele suficiente pentru o salata de palete...
BTW, si 1,6 L CR tot TDI va fi/este.
"Noua motorizare se va regasi si pe versiunea ecologica GreenLine, unde unitatea de 1.6 litri va consuma in ciclul mediu doar 4.4 litri/100 de km si va emite doar 114 g/km. Pretul fixat de Skoda pentru aceasta versiune in Europa este de 19.900 de euro, cu nivelul de echipare Comfort. "
E la mintea cocosului ca pretul e o aberatie si nu o sa aiba nici o legatura cu cel real ( mai putin faptul ca are 5 cifre )
@Ganditorul: ai perfecta dreptate, cred totusi in varianta cu comunicatele de presa ce sunt gandite pentru Europa de Vest nu pentru Romanica, etc.
sper sa aveti ceva rezerve la teschera ca astia nu va dau garantie...
Mie, "jegul" nu mi-a facut astfel de probleme. E adevarat insa ca la mine motorul nu merge niciodata subturat/supraturat, uleiul si filtrele se schimba cel tarziu cand scrie la carte, uleiul de motor folosit este la fel de bun/mai bun decat prevede constructorul, imediat dupa pornire se pleaca (indiferent cat de frig este) si se merge lejer pana cand apa ajunge la vreo 60 de grade, motorul nu se opreste inaintea unei talpi lungi (vara, inainte de a-l opri, motorul merge macar 10 secunde la relanti), iarna merg numai cu cauciucuri M+S, etc.
vreau sa-mi cumpar masina, am doar 16.000 ! ce sfaturi imi dati ?