Doua motorizari noi pentru Skoda Octavia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Skoda incearca sa isi diversifice gama de motorizari existente pe actualul model Octavia, de aceasta data punand insa accentul pe o linie de unitati cu un consum mic si un impact redus asupra mediului inconjurator. Este vorba despre noul diesel de 1.6 litri, care incepe deja sa isi faca loc si in gama Volkswagen.
Motorul cu patru cilindri, filtru de particule si tehnologie common-rail promite 105 cai putere si un consum redus de combustibil. In aceste conditii, Skoda renunta oficial la vechiul motor de 1.9 litri si 105 cai putere, existent pana acum in gama.
Noua motorizare se va regasi si pe versiunea ecologica GreenLine, unde unitatea de 1.6 litri va consuma in ciclul mediu doar 4.4 litri/100 de km si va emite doar 114 g/km. Pretul fixat de Skoda pentru aceasta versiune in Europa este de 19.900 de euro, cu nivelul de echipare Comfort.
Tot in gama modelului Octavia va intra si o versiune alimentata cu GPL, de 1.6 litri si 102 cai putere, disponibila cu nivelurile de echipare Comfort, Ambition si Elegance.
Noul GPLine va improspata actualul model ceh alimentat cu gaz petrolier lichefiat. Disponibila numai cu transmisie manuala, GPLine va pleca de la 19.850 de euro, pret cu TVA.via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intr-adevar Skoda a inceput incet incet sa produca masini calitativ apropiate de Golf dar si la pret sunt tot pe acolo. De ce nu au pastrat si cei din grupul VW o marca mai "populara" care sa nu umble la buzunarul oamenilor asa de rau? Din acest motiv am fost "obligat" sa caut o alta marca, ceva mai slab calitativa decat skoda, dar si mult mai ieftina.
Daca tu banui ca "lipsa de fiabilitate" a tubinei e cauza, te inseli. Motivele sunt cu totul altele. De fapt, daca ar fi asa cum spui tu, sansele ca turbina sa se duca naibii sunt mai numeroase...Se obtine aceeasi putere dintr-un motor mai mic umbland in general pe la niste chestii printre care si turbina. Care va functiona la temperaturi mai mari si cu turatii mai mari, pentru a produce o presiune mai mare. Ingredientele suficiente pentru o salata de palete...
BTW, si 1,6 L CR tot TDI va fi/este.
"Noua motorizare se va regasi si pe versiunea ecologica GreenLine, unde unitatea de 1.6 litri va consuma in ciclul mediu doar 4.4 litri/100 de km si va emite doar 114 g/km. Pretul fixat de Skoda pentru aceasta versiune in Europa este de 19.900 de euro, cu nivelul de echipare Comfort. "
E la mintea cocosului ca pretul e o aberatie si nu o sa aiba nici o legatura cu cel real ( mai putin faptul ca are 5 cifre )
@Ganditorul: ai perfecta dreptate, cred totusi in varianta cu comunicatele de presa ce sunt gandite pentru Europa de Vest nu pentru Romanica, etc.
sper sa aveti ceva rezerve la teschera ca astia nu va dau garantie...
Mie, "jegul" nu mi-a facut astfel de probleme. E adevarat insa ca la mine motorul nu merge niciodata subturat/supraturat, uleiul si filtrele se schimba cel tarziu cand scrie la carte, uleiul de motor folosit este la fel de bun/mai bun decat prevede constructorul, imediat dupa pornire se pleaca (indiferent cat de frig este) si se merge lejer pana cand apa ajunge la vreo 60 de grade, motorul nu se opreste inaintea unei talpi lungi (vara, inainte de a-l opri, motorul merge macar 10 secunde la relanti), iarna merg numai cu cauciucuri M+S, etc.
vreau sa-mi cumpar masina, am doar 16.000 ! ce sfaturi imi dati ?