Două modele „best-seller” Renault vor fi vândute în Europa cu sigla Mitsubishi

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 10.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul japonez de automobile urmează să primească două modele produse de Renault, pe care ar urma să le vândă pe anumite piețe din Europa începând cu anul 2023.

În vara anului trecut, Mitsubishi Motors, Grupul Renault și Nissan Motor au anunțat închierea unui pateneriat operațional. În baza acestuia, Mitsubishi face acum un pas important pentru a deveni mai competitiv în Europa.

Producătorul nipon a decis să achiziționeze două modele OEM de la Renault și, începând cu 2023, să le vândă pe anumite piețe europene.

Nu știm exact despre ce modele este vorba, dar cei doi constructori au dezvăluit că este vorba de două "best-sellere", care îndeplinesc deja cerințele de reglementare. Mai mult, acestea sunt "modele surori", dezvoltate pe aceeași platformă. 

Desigur, noile modele care vor purta sigla Mitsubishi vor veni cu câteva noutăți care să reflecte ADN-ul mărcii nipone. Cele două vor completa gama, alături de actualul Eclipse Cross PHEV.

"Sunt foarte fericit să văd că Mitsubishi Motors construiește un nou mix de modele în Europa. Alianța își propune să sporească competitivitatea și să permită o partajare mai eficientă a resurselor în beneficiul celor trei companii," a declarat Jean-Dominique Senard, presedintele Consiliului de Operare al Alianței și Renault.

De cealaltă parte, Takao Kato, șeful Mitsubishi Motors, motivează decizia spunând că brand-ul pe care îl conduce rămâne ferm hotărârii pe care a luat-o în 2020 și anume înghețarea dezvoltării de noi modele pentru piața europeană.

În acest context, "Salutăm modelele OEM ale Renault pentru piața europeană și, nu în cele din urmă, noii clienți."

via Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi

Comentarii (11)

  • Ludovic Orfan
    E ca si cand ar lua-o pe Raluca Turcan,ar da-o cu sulimanu pe moaca,i-ar face frizura,ar imbraca-o salon si ne-ar spune apoi tuturor,Priviti,e Xenia Tchoumitcheva !
    13 5
  • Clio + Captur ...dooh!
    16 4
  • Laie si Balaie
    Deci e reno sau mitzu?
    10 4
  • Pentru mine nu are nici un sens. Dai 2 modele bestseller de la o marca cu probleme financiare dar cu vanzari ok, unei marci pe moarte (pe piata europeana)...
    13 2
  • Da, probabil vor fi Clio și Captur cum zice Fănel. Dar măcar de ar băga ceva din fostul ADN sportiv în ele, să se diferențieze un pic. Soră-mea are un Mitsubishi Colt și se conduce foarte fain. Dacă mai prinzi și varianta Ralliart cu 150 cai la aproximativ 1050 kg cât are ea, atunci chiar te bucuri de condus. Eh, vremuri...
    17 2
  • Clio se vinde bine, Captur se vinde bine. Dar pentru unii sigla/brandul cantareste greu. Ideea ca Renault nu e o marca fiabila e inca prezenta in mintea multora (si aici ma inscriu si eu). Cum unui procentaj covarsitor dintre clienti ii este lipita pe creier marca x = fiabilitate, marca y = sportivitate, marca z = economie, etc, cred ca o rebranduire a Renaultului va duce la o situatie de win-win. Renault va produce si mai mult iar clientul (vezi @Moldovean) va pleca cu inima impacata ca are un Mitsubishi mai abordabil ca pret dar cu ADN-ul specific marcii (vezi chiar textul articolului)

    Acum nu stiu de ce se mira @LaieBalaie....in grupul VAG metoda se foloseste de ani de zile. S-or fi trezit unii chiar acum sa observe "miscarea"...si ce sa vezi!, fara nicio legatura, exact cand e vorba despre Renault.
    17 2
  • Seriff
    Renault nu e marca fiabila? Am avut megane 2 din 2004, vandut la 250.000 km, am avut o singura problema cu el la aeroterma de la clima, atat, am avut megane 3 din 2009, motor 1.9 dci, vandut la 200.000 km, vazut doar filtre si ulei, discuri si placute, acum detin logan 1.5 dci, 160.000 km merge stas, eu zic ca sunt destul de fiabile.
    25 1
  • Nu am zis ca nu ar fi fiabila, am spus (destul de clar) ca asta e imaginea.

    Una dintre primele masini avute a fost o Solenza cu motorul 1,4MPI de la Renault. Am lasat-o 2 ani in aer liber. Cand am hotarat sa o mut din curte am reincarcat bateria si a pornit la sfert. Si acum imi pare rau ca am dat-o. Singurele nemultuiri: tabla proasta (oalele spate s-au dus de aproape imi ajungeau amortizoarele in portbagaj, rugina pe la marginile portierelor, usile fata se lasasera).
    14 2
  • Seriff
    @fanel, corect tabla la dacie e sub orice critica, dar motorizarile au fost fiabile, cel putin cele vechi, nu stiu ce sa zic de astea noi in 3 cilindrii, tot astept parerea unui posesor care a ajuns cu o masina de genul la 200.000 km sa zica ce a schimbat pe la ea, daca a schimbat ceva.
    13 0
  • Confirm si eu experienta ireprosabila a lui @Seriff la fiabilitate cu Renault si Dacia. Am fost servit excelent de ele, incomparabil mai bine decat ce am mai detinut (Jeep, Ford, Nissan)
    15 0
  • Seriff
    @nasty, eu intentionez sa imi cumpar o masina doar de drum lung, concedii etc si tot renault o sa fie, ma gandesc la un megane rs sau focus st, ar mai fi golf gti in calcul, dar cred ca o sa merg tot pe renault pana la urma.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru