- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a prezentat oficial noul Sportage facelift. Noua versiune actualizată a SUV-ului compact primește un design frontal revizuit, precum și un interior nou și o motorizare hibridă care este mai puternică. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial o nouă ediție specială de adio pentru modelul Jimny. Noua ediție se anunță a fi cea care va duce la sfârșit actuala generație a modelului pe piața europeană. Noul model va fi limitat la 150 de exemplare. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Dodge Viper - supercarul american a renăscut oficial cu 640 CP
Superb,american muscle!!!!!!!
Masina arata criminal de bine! Acum are si un interior de nota 10.
oricum masina e bestiala.nice one but not for me :D
Citeste mai atent.
Nimic nou, in afara de metale usoare. La exterior chiar e un facelift nimic nou, in plus seamana putin cu Fisker Karma.
Mai cauta.
dar de Lamborghini Murcielago SuperVeloce 6.5 LP670-4 ce mai zici?
Ce cauta Lamborghini / Ferrari in comparatia cu Viper?
Or fi toate fructe (masini sport) dar e o comparatie incorecta.
Mai cauta.
Nu cred că Ferrari sau Lamborghinii fac față la ora actuală.
Singurii care amenință Viper (pe lângă constructori speciali, Gumpert sau Donkervoort) sunt Porsche, Chevrolet sau Nissan.
Cred ca inginerii cand au proiectat motorul,au primit un memo,in care era mentionat faptul ca trebuie sa reduca cilindreea,dar nu au citit bine si au inteles ca trebuie marita(cred ca este primul motor din 2007 incoace,la care cilindreea creste si nu scade). Abia astept sa vad ce scot tuneri americani din motorul asta
Pe de alta parte SRT Viper nu este o masina care sa intre in aceiasi grupa valorica cu modele italiene, germane sau japoneze. Viper este un model care pune accent pe pilotaj fara interventii artificiale precum se intampla in cazul unui GTR de exemplu. Un Viper nu poate fi condus decat de soferi cu experienta si care stiu sa respecte cei 812 Nm de sub capota. Nu puterea de 640 CP este cea care iti rupe mainile ci cuplul impresionant care este pus pe asfalt fara prea multe interventii electronice. Versiunea anterioara nu avea nici macar ABS. Sistemele de siguranta active lipseau cu desavarsire motiv pentru care Viper-ul nu ierta nici un prost in spatele volanului. Cu siguranta un SRT Viper nu este o masina pentru condus in fiecare zi. Mai mult decat atat, a compara un Viper cu un Porsche 911 este ca si cum ai pune la spalat camasi albe cu chiloti roz. Un 911 il poate conduce orice pusti de 18 ani pentru ca este gandita sa fie utilizata de oricine si-o permite.
BTW, discutiile despre timpi pe circuit, acceleratii pe 400m si alte prostii sunt doar pentru cei care conduc masini in NFS, GT5 etc. Cel mai important aspect la orice masina este legat de cum o simti atunci cand o pilotezi. In final sunt niste obiecte care trebuie sa trezeasca reactiile unor oameni atunci cand se afla la volan si nu in spatele unor monitoare.
Nu e vina constructorului daca tembelul de la volan calca pedala de acceleratie la fund si cuplul motor monstruos il propulseaza in primul copac de pe marginea drumului.
Daca vor scoate si varianta ACR,Viper nu va mai avea adversar pe circuit.
BTW, exista si versiunea de circuit a noului Viper. Se numeste SRT Viper GTS-R si este destinata campionatului american Le Mans Series.
http://img.netcarshow.com/Dodge-SRT_Viper_GTS-R_2013_1600x1200_wallpaper_09.jpg
Admirabil este ca orice pasionat si om muncitor isi poate pune una in garaj daca intradevar doreste.
Felicitari Dodge.
Asteptam noile modele retro de camionete.
GT-R e mai eftin pt ca e mai bun
viperul am auzit ca are un consum mixt de 6,2 ...:)
Oricum, arată superb Viper-ul. Iar la prețul redus față de un Ferrari sau Lambo chiar merită. În schimb cred că e mai scump decât GT-R, și astfel prefer Nissan... o nașină bestială la un preț mult sub orice concurență.
Orice pasionat auto care are o slujba decenta si nu e risipitor isi poate cumpara un Viper fara eforturi mari.
Dar ...... nu e o masina practica.
Ar trebui sa inchiriez una sa vad cum se conduce.
Iar faptul ca s-a pus o ditamai matahala de motor aspirat pe Viper asta e alta discutie. Ganditi-va ca un astfel de motor si unul de 4000 cmc sa zicem, turbo vor fi turate destul de mult pe la 6000-7000 rpm. Ghiciti care va face fata mai bine la turatia asta in timp. Dar cum asta in zua de azi e teoretic...