Deşi a fost unul dintre cele mai aşteptate supercaruri în Statele Unite şi a fost primul model sportiv care beneficiază de experienţa grupului Fiat în domeniu, Dodge SRT Viper nu se bucură de o popularitate prea mare în rândul clienţilor.
Dealerii din Statele Unite au realizat deja stocuri pe care nu le pot vinde. În consecinţă, Chrysler s-a văzut nevoit să reducă cu o treime producţia lui Viper şi să reconfigureze ţinta de vânzări a dealerilor, nevoiţi să se confrunte prematur cu o lipsă de interes.
Măsura luată de oficialii Chrysler face ca Dodge să producă cu trei unităţi Viper mai puţin în fiecare zi. Chrysler intenţiona să limiteze producţia lui Viper la doar 2000 de unităţi pe an, însă chiar şi această ţintă este considerată una extrem de optimistă.În cele opt luni de carieră, supercarul american a reuşit să adune doar 426 de comenzi în Statele Unite.
Ceea ce este şi mai dramatic pentru constructorul american este că pe stoc se află deja 565 de maşini care nu şi-au găsit client. Asta echivalează cu producţia pentru următoarele 289 de zile.Ralph Gilles, şeful diviziei de performanţă SRT, continuă să fie optimist şi speră că vânzările se vor revigora odată cu încălzirea vremii, în primăvara anului viitor. Mai mult, pentru a încuraja vânzările, angajaţi SRT vor vizita dealerii şi vor încerca să interacţioneze cu clienţii pentru a-i determina să urce la volan. „Trebuie să convingem oamenii să urce la volanul maşinii. Mulţi sunt intimidaţi fără rost de maşină”, a declarat Gilles.
Astept totusi niste ploconisti pro-americani sa-mi explice de ce Chrysler a micsorat volumul productiei (nu cu 1/3) ci la O treime Adica in loc de 3 bucati fabrica (pentru ca VAND) doar UNA bucata!
Dar sunt un tip de bun simt si ofer o solutie. Sa vina prepubertarii damboviteano-pontici sa "ude" la radacina vanzarilor. Poate cresc....:)
PS. V-am spus io!
PS. doar piata din europa cred ca va scoate din (beep) "chestia" asta. Se stie!
BMW m6 pare un fel de bicicleta pus langa un Viper,sa fim seriosi.
Sunt putine sportive europene care au curajul sa se ia ''la tranta'' cu vipera americana.
De acord cu tine. Asta am si spus mai sus....sunt putine (eu cel putin nu stiu nici una) care se pot compara cu Viper la pretul lui ! Repet !! La pretul lui ! Europene sportive sunt destule care bat fara probleme Viper-ul. Lambo...Ferrari, 911 Turbo S. (nu mai zic de supercaruri europene gen Pagani, McLaren, Bugatti etc).
Nu sunt asa sigur ca ''Lambo...Ferrari, 911 Turbo S'' bat Viper-ul.
Arunca un ochi pe ''Nurburgring time laps'' si o sa vezi cam pe ce loc e Viper ACR.
cand ai bani de-un viper nu-ti cumperi viper daca ai ceva in cap
un motor de 8L si vre-o 400 de cai e sport ? ... sau e pt treansport marfa
Am vazut niste poze in care apare sigla INDCAR si cu aceasta ocazie s-au creat 60 de locuri de munca. Ma gandesc ca fiind vorba de doar 60 de locuri de munca este vorba de fabricarea unor subansamble acolo... mai multe detalii nu am reusit sa aflu.
Inca o data va rog sa ma scuzati pentru off topic, insa cred ca este bine de stiut si acest lucru.
Care 400 fecior?? Viper are 640cp.
Intai le aud si apoi le vad trecand.
Este o masina destul de dificila si cu istorie a fiabilitati cunoscuta.
Puterea si cuplu cam rup masina in mana unui sofer mai brutal.
De aceea sunt multi care au retineri.
Dar sunt iarasi multi care asteapta prima opinie si sa scada pretul in al doilea an de productie.
http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/4105728756.html
http://losangeles.craigslist.org/lgb/cto/4061860709.html
Ca sa revin la Viper: daca roadsterele americane s-ar oferi si in varianta Diesel (aiurez, dar mai stii ce se va intampla mai incolo?...), atunci ar deveni si Rromanika mai maleabila in privinta "barcilor" de peste Ocean, nu-i asa? Eu, unul, ma agat de un compromis nespecific mie, dar "linistitor" d.p.d.v. economic, fiindca sunt iremediabil pierdut pe maidanul clasei muncitoare (aia care a mai ramas), insa cine poate realmente sa sfideze "criza", decat sa se limiteze la "careu" ("triada" plus Porsche), la cele doua ultraluxoase englezesti (RR si Bentley) sau la cele doua zvarlugi italiene (Ferrari si Lambo), mai elegant i-ar sta sa priveasca peste Ocean si sa guste din forta bruta, ca sa-l citez pe Andrei. Nu degeaba multi se jura ca experienta unui supercar american sau a unui muscle-car este nu doar fabuloasa, ci si...unica. Cu toata snoava cea naroada a penuriei de cai-putere "per litru", care bantuie pe acilisea...
Doar visul mai poate palpai in tara asta sucita de-a indoaselea, asa ca visez si eu clipa feerica in care cainii vor umbla cu covrigi in coada si "americanele" se vor ciocni intre ele pe strada din cauza ca se vor inmulti necontrolat :D
Tot ce pot sa inteleg si sa respect este ca "thre is no replacement for displacement" (nu o traduc ca nu rimeaza). De aici decurg niste senzatii diferite.
Cam atat. Cred ca nimic americanii nu isi mai permit masini extravante doar de dragul extravagantei. Si ei vor un consum mai mic, un grad de utilizare mai bun in cotidian si asa mai departe.
Sau poate au inceput sa isi rafineze gusturile :)). Desi astea nu se discuta.
Tu mai lipseai....te ia greata.Poate nici logan nu iti permiti,dar te ia greata......
Pe mine ma ia greata cand vad cata prostie si prostime e in tara asta!
Daca dispare, nu va regreta nimeni (poate doar angajatii).
Daca va fi in mai spre iunie, luati in calcul ca se mareste si ziua ( avantaj).
Page not found 404:)