Transmisia cu opt trepte permite schimbări de treaptă extrem de rapide, iar perfomanţele sunt pe măsură. Un Charger SRT Hellcat poate parcurge un sfert de milă (402 metri) în doar 11 secunde, iar o accelerare de la 0 la 160 km/oră şi frânarea înapoi la zero durează 13 secunde.
Designul exterior reflectă enorma putere de sub capotă, Charger SRT având o grilă neagră extrem de agresivă în partea frontală, flancată de farurile cu lumini LED.
Capota are un decupaj pentru a permite un mai bun flux al aerului, iar în spate găsim un spoiler nou, eleron montat pe capacul portbagajului, evacuare dublă. Pentru trenul de rulare, specialiştii Dodge au ales jante de 20 inch "încălţate" cu anvelope Pirelli P Zero. La interior, sportivul model se remarcă prin volanul cu partea inferioară teşită şi prin scaunele sport încălzite şi ventilate acoperite cu piele Nappa şi Alcantara. Cel de la volan are parte de un sistem infotainment complex asociat cu un sistem audio Harmann Kardon. Display-ul central are 8.4 inch.Noul model Charger SRT Hellcat va intra în producţie la începutul anului viitor, dar preţul nu a fost comunicat încă.
HELLCAT!!
Brabus a scos si 1000CP cu 1000Nm din S Class....
Aici vorbim despre sedanurile de serie,nu despre cele preparate de casele de tuning.
- Brabus e un tuner care lucreaza pe Mercedes-uri, pe cand modelul de fata este unul de serie, scos oficial de producator, cu toate conditiile aferente - garantie, service si asistenta in reteaua de dealeri samd.
- pretul estimat pentru Dodge este de 65-70,000USD, pe cand un Brabus E-Class de 850cp incepe de pe la 250,000Euro.
Nu ma intelege gresit, nu zic ca Dodge-ul asta e mai tare decat un produs Brabus (sau altceva similar facut in Europa), dar e de apreciat ce au reusit sa scoata americanii.
Sincer, am dubii ca sunt chiar 700 si ceva de cai-putere sau ca masina e capabila sa puna toti caii aia pe asfalt si in alte conditii decat 400m in linie dreapta, dar asta e alta poveste...
Lasand gluma la o parte, masina este foarte reusita. Pretul cred ca va fi excelent, avand in vedere ca un Charger normal, cu motor (cred) de 3.6l, incepe de la mai putin de $30000.
Acuma nu ma intelegeti gresit, astea nu-s masini sport gen Porsche, Corvette, Ferrari, etc. O comparatie mai adecvata cand vine vorba de manevrabilitate ar fi cu masini de dimensiuni si greutate similara, precum Mercedes E-Class AMG versiunea RWD, S-Class AMG sau poate chiar Bentley Continental GT (2.7 tone). Astea sunt muscle car-uri, masini masive cu motoare si mai masive. Nu le poti compara la manevrabilitate decat cu alte balene cand vine vorba de greutate, precum un Bentley (ATENTIE am zis manevrabilitate nu lux sau rafinament).
In orice caz, mie mi se pare un lucru incredibil. Adica sa poti cumpara o masina care o poti folosi zi de zi impreuna cu familia, cu tot comfortul si practicalitatea unui sedan full size si in acelasi timp sa ai disponibili peste 700 de CP si performante incredibile, totul in jurul unui pret de 60k $ este aproape prea frumos sa poti crede. Si acum sa fim sinceri putin, masina asta are un sistem de suspensie de performanta, sistem de franare Brembo, anvelope de performanta Pirelli P Zero. De cate ori ar putea-o duce un sofer normal (nu pilot de curse) peste limita manevrabilitatii ei?
Sper sa ai dreptate si sunt aproape sigur ca sta pe drum destul de bine (comparativ cu ce ai spus tu). Insa daca e sa ma leg de ”cate ori ar putea-o duce un sofer normal (nu pilot de curse) peste limita manevrabilitatii ei” aici e o problema... un pilot de curse sa zicem ca o poate duce la 95-99%, foarte rar aparand posibilitatea unei erori... un sofer normal o foloseste la 90-100% din capacitatile lui si la 50, uneori 70 alteori 85% sa zicem din capacitatile masinii. Problema este ca vor fi situatii in care va aparea eroarea din cauza ca soferul obisnuit nu va sesiza limita fizica a masinii... chiar cu toate sistemele electronice active!
PS Pentru cunoscatori (si piloti) ar fi frumos si distractiv ca toate acele sisteme electronice sa poata fi decuplate...
Pleaca ma de aici ! Treci la Moskvici-ul tau si lasa SRT ul.
as alege AMG-ul intr-o clipita chiar daca e dublu la pret fata de acest Hellcat
si mai zic o vorba acest Hellcat are un alt concurent direct.......si unul de rasa 'australiana'
''insa nu cred ca poate face fata unui Mercedes E AMG''
La ce nu poate face fata,mai exact? Sunt de parere ca te inseli.
de ce nu spuneti si asta ?
1 ,spre deosebire de bentley care are n procese pe piata rusa ca oamenii au murit , airbagurile nedeschizandu se asta e o masina pe care te poti baza .
2 , masinile astea merg din alaska pana n mexic
3 , pe moment , la 50.000 euro , nu are rival si nici nu o sa aiba in viitorii 2 ani
4 , intra cu masina asta intr un ferrari si vezi cine o buleste .
la pretul ei , la siguranta ei , nu veti gasi alta oferta m buna .
astept chevy camaro cu motor 2 l turbo 270 cp . la 27000 dolari sa mi l iau , ca sa evit taxele aberante din romania
voi priviti masinile ca niste europeni ce le tremura mana cand platesc taxele si baga benzina superaccizata .
unde e bun ferrari sau lamborghini ? pe autostrada , sosea , ce siguranta au acestea ?
zero .
australia , industria auto de acolo, e kaput din cauza intaririi doarului australian .
ce masina ?
holden ?
o fi doar cu numele .
o sa inceapa sa faca liniute cu alte masini curand .