- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Dodge a prezentat noul Charger
Un viitor "succes" rasunator in Europa.
pe mine unul mereu m`au fascinat muscle care`urile astea: dodge charger, challenger, camaro...
300 cai din 2L sau din 6L cand ii folosesti consuma aproape la fel de mult.
Singura diferenta este ca motorul de 2L suna "european" si "eco", trage pe turatii mari si este extrem de complicat cu supraalimentari, temperaturi mari, etc, in timp ce motorul de 5L trage de jos si consuma putin mai mult in consecinta dar este mai simplu si mai durabil.
Exemplu: 1.4L TSI 180CP consuma identic cu 1.8L T, amandoua din grupul VW, in conditii reale similare, nu testele lor de minim posibil.
Exemplu: 2.0T de VW modificat la 300cp cu V8 aspirat GM 300cp.
Amandoua iau 9-10L/100km la drum si in jur de 20L/100km in oras.
Iarasi in conditii de mers real nu minim posibil mers la relanti.
totusi "imaginea" americana is are drepturile ei si asta nu poate fi contestat :)
Iar treaba cu motorizarile mici in europa este doar o chestiune politica,europa nu dispune de resurse energetice asa cum dispun SUA in Texas sau Alaska si drept urmare in Europa se incurajeaza motoarele de pana in 3L,iar pt aia care compara motoarele americane mari si energofage cu cele europene muuult mai eficiente si avansate dpdv tehnologic ar trebuii sa inteleaga ca masinile europene sunt pur si simplu mau bune decat cele americane sau japoneze(chiar daca sunt mai scumpe),asta este chiar daca iti place sau nu dar europa domina industria auto mondiala
Masina arata bine in exterior, un "real muscle car". Dar sa speram ca si interiorul va fii mai frumos, mai calitativ (nu cu plastice mai proaste ca la Logan).
Ma bucur ca inca mai exista cineva care nu se gandeste la poluare si se gandeste la traditie si sportivitate. Vad ca se discuta aici si despre raportul cai/cilindree. Cuplul, asta e cuvantul cheie. Un 5,7 de 300 cp accelereaza intr'a 5-a cum accelereaza una de 1,8 de 300 cp in a 2-3-a. Si la americani un consum de 20-25 l este ca un consum de 10-15 la noi si sa nu comparam si salariile...
e si faza de masina rara la noi. eu unu daca mi`as permite o masina scumpa nu mi`as cumpara sl500 sau q7 w12... ci ceva mai rar pe la noi : gen charger`ul asta sau poate un skyline gtr.
Pe sistem ASPIRAT bineinteles.
Poate ai dreptate sau poate nu.Din cand in cand,eu mai si lucrez la cate un SRT8 Hemi.Este impresionant motorul asta.O bestie in adevaratul sens al cuvantului.Este un Hemi,dar totusi nu este 100% hemi.
Imi intaresc afirmatia anuntandu-te/va ca liderii supremi pe piata auto sunt de ani buni FORD si TOYOTA.Vaiiii!!ca sa vezi!!un american si un japonez...ce chestie :))
abia astept 10 manute rosii ca sa se confirme dobitocenia care circula pe-aici