Dodge a prezentat noul Charger
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Dodge au prezentat primele imagini ale noii generaţii Charger. Modelul îşi va face debutul comercial în decursul acestui an, iar europenii l-ar putea primi în 2011. Modificările operate sunt importante, vizând atât exteriorul, cât şi interiorul şi gama de motorizări. Acesta este cel de-al doilea model Dodge lansat sub patronatul celor de la Fiat, dar italienii nu au apucat încă să îşi pună amprenta pe acesta din moment ce modelul era în dezvoltare atunci când au preluat corporaţia Chrysler.
Dodge Charger a primit o nouă grilă faţă, o nouă bară faţă, un profil diferit şi stopuri cu LED-uri. Design-ul stopurilor aminteşte de modelul din 1969, iar modelul integrează 164 de LED-uri. Printre elementele de design ale noului Charger ies în evidenţă evacuările trapezoidale şi blocurile optice noi, ambele având un aspect mult mai agresiv. În ceea ce priveşte interiorul, cei de la Dodge au anunţat că modelul a primit un volan sport cu trei spiţe şi materiale de calitate superioară.
Charger poate fi echipat fie cu noul motor Pentastar V6 de 3.6 litri, fie cu un V8 HEMI de 5.7 litri. CP şi 363 Nm pentru unitatea V6, respectiv 379 CP şi 555 Nm pentru motorul V8. Dodge oferă modelul Charger atât cu tracţiune spate, cât şi cu tracţiune integrală. Sistemul de tracţiune integrală este disponibil opţional şi are o cutie de transfer activă care poate să decupleze puntea faţă atunci când nu este nevoie de aderenţa suplimentară pentru a reduce consumul de carburant.
Oficialii mărcii nu au dezvăluit încă detalii despre performanţele noului model, dar surse din interior anunţau o putere de 305Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Un viitor "succes" rasunator in Europa.
pe mine unul mereu m`au fascinat muscle care`urile astea: dodge charger, challenger, camaro...
300 cai din 2L sau din 6L cand ii folosesti consuma aproape la fel de mult.
Singura diferenta este ca motorul de 2L suna "european" si "eco", trage pe turatii mari si este extrem de complicat cu supraalimentari, temperaturi mari, etc, in timp ce motorul de 5L trage de jos si consuma putin mai mult in consecinta dar este mai simplu si mai durabil.
Exemplu: 1.4L TSI 180CP consuma identic cu 1.8L T, amandoua din grupul VW, in conditii reale similare, nu testele lor de minim posibil.
Exemplu: 2.0T de VW modificat la 300cp cu V8 aspirat GM 300cp.
Amandoua iau 9-10L/100km la drum si in jur de 20L/100km in oras.
Iarasi in conditii de mers real nu minim posibil mers la relanti.
totusi "imaginea" americana is are drepturile ei si asta nu poate fi contestat :)
Iar treaba cu motorizarile mici in europa este doar o chestiune politica,europa nu dispune de resurse energetice asa cum dispun SUA in Texas sau Alaska si drept urmare in Europa se incurajeaza motoarele de pana in 3L,iar pt aia care compara motoarele americane mari si energofage cu cele europene muuult mai eficiente si avansate dpdv tehnologic ar trebuii sa inteleaga ca masinile europene sunt pur si simplu mau bune decat cele americane sau japoneze(chiar daca sunt mai scumpe),asta este chiar daca iti place sau nu dar europa domina industria auto mondiala
Masina arata bine in exterior, un "real muscle car". Dar sa speram ca si interiorul va fii mai frumos, mai calitativ (nu cu plastice mai proaste ca la Logan).
Ma bucur ca inca mai exista cineva care nu se gandeste la poluare si se gandeste la traditie si sportivitate. Vad ca se discuta aici si despre raportul cai/cilindree. Cuplul, asta e cuvantul cheie. Un 5,7 de 300 cp accelereaza intr'a 5-a cum accelereaza una de 1,8 de 300 cp in a 2-3-a. Si la americani un consum de 20-25 l este ca un consum de 10-15 la noi si sa nu comparam si salariile...
e si faza de masina rara la noi. eu unu daca mi`as permite o masina scumpa nu mi`as cumpara sl500 sau q7 w12... ci ceva mai rar pe la noi : gen charger`ul asta sau poate un skyline gtr.
Pe sistem ASPIRAT bineinteles.
Poate ai dreptate sau poate nu.Din cand in cand,eu mai si lucrez la cate un SRT8 Hemi.Este impresionant motorul asta.O bestie in adevaratul sens al cuvantului.Este un Hemi,dar totusi nu este 100% hemi.
Imi intaresc afirmatia anuntandu-te/va ca liderii supremi pe piata auto sunt de ani buni FORD si TOYOTA.Vaiiii!!ca sa vezi!!un american si un japonez...ce chestie :))
abia astept 10 manute rosii ca sa se confirme dobitocenia care circula pe-aici