Doar doi producatori straini de automobile vin la Salonul Auto de la Tokyo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai este ultimul producator strain de automobile de masa care se retrage de la Salonul Auto de la Tokyo din acest an, retragerea fiind anuntata cu doar cateva saptamani inainte de inceperea acestui Salon Auto. Coreenii de la Hyundai nu sunt singuri care lipsesc de la Tokyo, fiind alaturati si de producatori din Franta, Suedia, China, Germania dar si de producatorii americani de automobile. Astfel, singurii producatori de automobile din afara Japoniei care vor fi prezenti la Salonul Auto de la Tokyo sunt Alpina si Lotus.
Lipsa expozantilor din acest an i-a facut pe japonezi sa scurteze durata salonului cu patru zile si sa reduca spatiul disponibil cu 50%. Numarul total al expozantilor fata de anul 2007 s-a redus la jumatate, iar situatia nu suna deloc bine. In 2008, Salonul Auto de la Tokyo a fost anulat, deoarece prea multi producatori si-au anuntat lipsa.
Din pacate pentru organizatorii Salonului Auto de la Tokyo, companiile reactioneaza la climatul economic mondial si reduc costurile pe cat posibil si de unde este posibil. In acest an, numerosi producatori de automobile nu s-au prezentat la Salonul Auto de la Detroit, in ciuda importantei sale, iar alti producatori la fel de importanti au lipsit de la Salonul Auto de la Geneva si de la Frankfurt.
Un producator de automobile trebuie sa cheltuiasca cateva milioane de dolari pentru a avea un stand la Salonul Auto de la Tokyo, asa ca anumite companii japoneze au cerut anularea acestui salon pentru a reduce cheltuielile. Organizatorii sunt insa hotarati – cea de-a 41-a editie a Salonului Auto de la Tokyo va avea loc in octombrie 2009, incepand cu data de 24.Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
mama ei de criza......
OnTopic: Nasol ca nu se prea duc baietii acolo, cu toate ca pana acuma cand ne bagau niste preturi la masini de mureai, acumau redus din preturi si tot fac profit, si tot se plang...