Doar doi producatori straini de automobile vin la Salonul Auto de la Tokyo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai este ultimul producator strain de automobile de masa care se retrage de la Salonul Auto de la Tokyo din acest an, retragerea fiind anuntata cu doar cateva saptamani inainte de inceperea acestui Salon Auto. Coreenii de la Hyundai nu sunt singuri care lipsesc de la Tokyo, fiind alaturati si de producatori din Franta, Suedia, China, Germania dar si de producatorii americani de automobile. Astfel, singurii producatori de automobile din afara Japoniei care vor fi prezenti la Salonul Auto de la Tokyo sunt Alpina si Lotus.
Lipsa expozantilor din acest an i-a facut pe japonezi sa scurteze durata salonului cu patru zile si sa reduca spatiul disponibil cu 50%. Numarul total al expozantilor fata de anul 2007 s-a redus la jumatate, iar situatia nu suna deloc bine. In 2008, Salonul Auto de la Tokyo a fost anulat, deoarece prea multi producatori si-au anuntat lipsa.
Din pacate pentru organizatorii Salonului Auto de la Tokyo, companiile reactioneaza la climatul economic mondial si reduc costurile pe cat posibil si de unde este posibil. In acest an, numerosi producatori de automobile nu s-au prezentat la Salonul Auto de la Detroit, in ciuda importantei sale, iar alti producatori la fel de importanti au lipsit de la Salonul Auto de la Geneva si de la Frankfurt.
Un producator de automobile trebuie sa cheltuiasca cateva milioane de dolari pentru a avea un stand la Salonul Auto de la Tokyo, asa ca anumite companii japoneze au cerut anularea acestui salon pentru a reduce cheltuielile. Organizatorii sunt insa hotarati – cea de-a 41-a editie a Salonului Auto de la Tokyo va avea loc in octombrie 2009, incepand cu data de 24.Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
mama ei de criza......
OnTopic: Nasol ca nu se prea duc baietii acolo, cu toate ca pana acuma cand ne bagau niste preturi la masini de mureai, acumau redus din preturi si tot fac profit, si tot se plang...