DN1 va avea o secţiune de doi kilometri închisă până pe 15 iulie

de Sebastian Toma
Marti, 07.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Reparaţia a trei pasaje supraterane de pe DN1 va restricţiona circulaţia pe o secţiune a DN1 vreme de două luni şi jumătate. Restricţiile au intrat în vigoare astăzi, în apropierea Ploieştiului.

Drumul Naţional 1, una dintre cele mai importante căi rutiere ale ţării, va avea o secţiune închisă vreme de două luni şi jumătate, informează HotNews. Vorbim despre sectoarele cuprinse între km 62+525 km – 64+575, care va fi închisă pe cele două benzi de mers aferente sensului Ploieşti – Braşov. Pe respectivul segment de drum se află trei pasaje supraterane, care vor fi reparate în perioada 7 mai – 15 iulie 2013. Circulaţia va fi restricţionată şi pe breteaua de acces spre Ploieşti, de la km. 63+700 dreapta, intrarea în oraşul respectiv urmând să fie făcută prin sensul giratoriu de la km 61+500 sau pe la intersecţia la nivel situată la km 66+050 dreapta. Breteaua de legătură Târgovişte-Ploieşti-Braşov va fi închisă de la km 63+850 dreapta, circulaţia urmând să se desfăşoare pe breteaua Târgovişte-Bucureşti, cu întoarcere spre Braşov în sensul giratoriu situat pe DN1 la km 61+500.

Până la jumătatea lunii iulie, traficul rutier se va desfăşura simultan, în ambele sensuri de mers, pe partea stângă a drumului naţional, pe cele două benzi existente, pe toată lungimea sectorului de drum menţionat.

Astfel, ne putem aştepta la noi ambuteiaje în zonele respective, dat fiind fluxul de trafic suportat de respectivul segment de drum. Reprezentanţii CNADNR le recomandă conducătorilor auto să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară.

Urmareste Automarket
În fiecare zi, pe DN1 circulă, în medie, 16.000 de autoturisme pe orice sector de drum.
Maxima de trafic ajunge şi la o medie zilnică de 54.000 de autovehicule pe tronsoanele aglomerate. Începând cu 1999, poliţiştii au stabilit 85 de puncte periculoase pe DN1, aşa-numitele puncte negre, unde au murit 374 de oameni între 1999 şi decembrie 2011. Între Otopeni şi Câmpina sunt şapte puncte negre, cea mai periculoasă localitate în perioada menţionată mai sus fiind Tâncăbeşti.

Via Hotnews  Sursă Foto

Comentarii (3)

  • Batranu'
    Acum vor sa repare pasajele,deci cheltuie niste bani.La anul se trezesc ca vor sa repare/largeasca drumul,sau chiar sa faca o autostrada(ipotetic vorbind,cu totii stim situatia).Deci pasajele acelea vor fi stricate.Eu zic ca lucrurile nu se fac intr-o ordine corecta,deci se arunca bani in vant.
    19 0
  • la cat de bine le vor face, tot se vor forma gropi langa acele imbinari, cum de altfel e si pe A3 - sunt cateva portiuni unde, si vb aia: abia au dat-o in folosinta!
    8 0
  • am uitat sa mentionez, asta in maxim 1 an! oricum acea autostrada pe care o tot asteptam pana la BV nu va fi ea gata intr-un an, iar podul care este peste soseaua ploiesti-targoviste intr-adevar avea mari denivelari.
    Le uram spor la treaba!
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru