Divorţul de Suzuki ar putea afecta evoluţia Volkswagen în Asia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi mai multe companii de testare a pieţei au anticipat un an istoric pentru Volkswagen, pe punctul de a deveni cel mai mare grup auto din lume, cu şapte ani mai devreme, există şi voci care temperează acest entuziasm.
Se pare că inevitabilul divorţ dintre Volkswagen şi Suzuki ar putea afecta serios planurile de viitor ale constructorului european şi evoluţia acestuia pe o piaţă foarte importantă, cea din Asia. Dezvoltarea Volkswagen pe pieţe în continuă creştere, cum este cea din India, ar putea căpăta un ritm lent.
Una din consecinţele evoluţiei negative VW în această zonă este şi calificativul aplicat de Moodys companiei germane (A3). Potrivit agenţiei de evaluare, după divorţul şi clarificarea termenilor legali cu Suzuki, Volkswagen va fi nevoit să dea naştere unui automobil entry-level în regim propriu. Această mutare presupune investiţii majore, dar mai ales timp pentru dezvoltare.
Suzuki se bucură de o acoperire industrială foarte bună în această zonă, unde deţine mai multe parteneriate cu companii locale.
În plus, Suzuki are o acoperire mai mare şi se dovedeşte a fi unul dintre cei mai activi constructori japonezi prezenţi pe piaţa indiană.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Tesla a avut parte de o scădere masivă a vânzărilor pe piața din Germania în luna februarie. Marca americană a înregistrat o scădere de peste 76% în a doua lună din acest an. (07.03)
-
Potrivit celor mai recente date, furnizate de către Asociația Europeană a Constructorilor de Automobile (ACEA), vânzările Tesla au scăzut cu 50.3% în UE, în luna ianuarie, și cu 45.2% în UE+EFTA+Marea Britanie. (26.02)
-
Conform noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au scăzut cu peste 2% în luna ianuarie în Europa. În prima lună au fost înmatriculate mai puțin de un milion de mașini noi. (25.02)
-
Echilibru
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Volvo își va lua adio de la modelele break. Vor rămâne doar SUV-urile și berlinele
-
Dacia vrea un nou accesoriu în mașinile sale: pernă de voiaj sau accesoriu pentru câini
VAG vrea doar sa profite si sa nu ofere mai nimic in schimb, decat un motor 1.6d foarte scump si cam prost.
Vor piata de desfacere si al schimb tehnologie veche, cea noua fiind ori prea scumpa ori inaccesibila.
BRAVO SUZUKI