Divorţul de Suzuki ar putea afecta evoluţia Volkswagen în Asia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi mai multe companii de testare a pieţei au anticipat un an istoric pentru Volkswagen, pe punctul de a deveni cel mai mare grup auto din lume, cu şapte ani mai devreme, există şi voci care temperează acest entuziasm.
Se pare că inevitabilul divorţ dintre Volkswagen şi Suzuki ar putea afecta serios planurile de viitor ale constructorului european şi evoluţia acestuia pe o piaţă foarte importantă, cea din Asia. Dezvoltarea Volkswagen pe pieţe în continuă creştere, cum este cea din India, ar putea căpăta un ritm lent.
Una din consecinţele evoluţiei negative VW în această zonă este şi calificativul aplicat de Moodys companiei germane (A3). Potrivit agenţiei de evaluare, după divorţul şi clarificarea termenilor legali cu Suzuki, Volkswagen va fi nevoit să dea naştere unui automobil entry-level în regim propriu. Această mutare presupune investiţii majore, dar mai ales timp pentru dezvoltare.
Suzuki se bucură de o acoperire industrială foarte bună în această zonă, unde deţine mai multe parteneriate cu companii locale.
În plus, Suzuki are o acoperire mai mare şi se dovedeşte a fi unul dintre cei mai activi constructori japonezi prezenţi pe piaţa indiană.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 27.4% în Germania, în 2024, primul an fără subvenții. În același timp, vânzările de modele hibrid au crescut cu 12.7%. (08.01)
-
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E. (04.01)
-
În Norvegia, aproape 90% din mașinile noi vândute pe parcursul lui 2024 au fost electrice, potrivit OFV. Anul trecut, norvegienii au cumpărat în total peste 128.000 de mașini noi. (03.01)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
VAG vrea doar sa profite si sa nu ofere mai nimic in schimb, decat un motor 1.6d foarte scump si cam prost.
Vor piata de desfacere si al schimb tehnologie veche, cea noua fiind ori prea scumpa ori inaccesibila.
BRAVO SUZUKI