Divizia M plănuieşte un model 100% propriu în următorii ani
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cunoscuţi pentru faptul că creează versiuni radical îmbunătăţite din punct de vedere tehnic ale modelelor pe care le scoate BMW pe piaţă, inginerii diviziei sportive M vor intra serios în pâine în următorii ani. Motivul: Divizia M va scoate pe piaţă primul său model de sine stătător. Singura necunoscută este legată de momentul în care acest lucru se va întâmpla, problemele rezidând în avansul tehnologic care le va permite germanilor să dezvolte un model profitabil, şi nu unul de palmares.
Informaţia vine pe filieră oficială, cel care a dezvăluit interesul M pentru un model propriu fiind Albert Biermann, şeful biroului de dezvoltare de produs BMW. Vestea bună este faptul că modelul pe care-l va scoate M pe piaţă nu va fi un monstru cu mulţi cai putere pe care-l vor putea conduce doar piloţii pe circuit, ci o maşină care s-ar preta perfect oricărui şofer. Evident, cu condiţia ca acesta să aibă un cont gras în bancă.
Conform primelor informaţii venite dinspre Insideline, publicaţia care a atacat prima acest subiect, noul model dezvoltat de divizia M se va bate direct cu Mercedes SLS AMG şi cu Audi R8.
via | Insideline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
mercedes avea in anii 90' pe CLK GTR 600hp.......in anii 00' SLR si SLS AMG
audi....are R8.....
jaguar avea in anii 90' XJ220........
lexus are pe LFA.........
porsche are pe Carrera GT.......
bmw a ajuns de la o marca sport la o marca ecologica.......
BMW nu intelege cu ce se pe ce lume traieste......
toata lumea asteapta un supercar de 600-700hp si ei se obosesc sa scoata diesel-uri economice si ecologice.......
vorbim aici de clasa premium unde alsolut toti competitori au modele luxoase,puternice,frumoase,fiabile.sport si supersport.......si de aici si problema care ma deranjeaza la bmw.....
fiind singura marca,care este stiuta din totdeauna ca marca sport nu are un model supersport.........
e destul de rusinos.......ca o marca cum e bmw......sa nu aiba 'o arma' cu care sa rupa gura targului.....
Clientii BMW sunt diferiti de cei de la Porsche, M.B., Audi, Jaguar, si ce ai mai enumerat tu.
Cand au avut un supersport in adevaratul sens?
Au fost cateva concepte, a fost M1 si cam atat. Deci se respecta traditia.
Uita-te la BMW Motorrad, unde au scos modele la clasa sport, modele carora nu ai ce sa le reprosezi nimic dpdv al performantelor.
Intotdeauna au excelat la motoare, fiabilitate si manevrabilitate.
Unii dintre voi intelegeti gresit ce inseamna BMW
Succesul unei marci nu se rezuma doar la un supercar.
BMW la ora actuala este lider in segmentul premium, si eu zic ca asta e lucru mare pentru un constructor de marimea BMW. Sa fim realisti, BMW nu face parte din niciun mega grup precum Audi(VAG), Mercedes(Daimler), Lexus(Toyota). BMW este astazi unde este datorilta produselor de calitate pe care le ofera pe piata, dar mai ales datorita produselor PROFITABILE pe care le construiesc. Lexus LF-A, un supercar, chiar super, dar neprofitabil , dupa cum au declarat si cei de la Toyota, au realizat acest model doar pentru ca au vrut sa arate lumii ca pot. R8 sau Veyron, alte supermasini, dar care nu aduc mai nici un profit financiar grupului auto, bineinteles, marketingul spune altceva, catogoric creste gradul de notorietate al marcii.grupului auto.
BMW pana in momentul de fata nu si- a permis sa riste cu un supercar exotic. Vom vedea ce ne rezerva viitorul