Directorii Nissan, plătiţi de două ori mai bine decât omologii lor de la Honda şi Toyota
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan, cel de-al doilea producător de automobile din Japonia, a încheiat anul fiscal 2010 cu salarii duble pentru directorii săi faţă de ceea ce le-au oferit cei de la Toyota şi Honda angajaţilor echivalenţi. Pentru cei 14 directori şi auditori, salariul mediu a fost de 126 de milioane de yeni pe an, ceea ce reprezintă echivalentul a 1.6 milioane de dolari pe an, cu tot cu prime. Pentru nouă directori ai Nissan, salariul mediu a crescut cu 32 procente în anul fiscal 2010, atingând 186.4 milioane de yeni pe an, anunţă Bloomberg.
Nissan a anunţat un venit net de 31 de miliarde de yeni în ultimele trei luni ale anului fiscal 2010, în timp ce vânzările mărcii au crescut cu 16%, atingând 1.2 milioane de unităţi. Pentru aceeaşi perioadă de timp, Toyota a atins cel mai mic profit din ultimele 18 luni, marcând o scădere de 12%. Cei de la Nissan stabilesc stalariul fiecărui director în funcţie de performanţele sale şi alte procese, după cum sugerează declaraţia financiară a companiei.
Oficialii Nissan din Japonia au refuzat să detalieze modalitatea de calcul."Planul de salarizare al directorilor Nissan pare să lucreze pe termen scurt şi reflectă rezultatele mărcii din perioadele recente", a declarat Storu Takada, analist la TIW Inc în cadrul unui interviu telefonic pentru Bloomberg.
Toyota, cel mai mare producător de automobile din Japonia şi din lume, a plătit salarii în valoare de 1.6 miliarde de yeni celor 38 de directori şi auditori din consiliul său. Salariul mediu este de 41 de milioane de yeni per director. Compania a plătit prime în valoare de 340 de milioane de yeni la 27 de directori, asigurând o primă medie de 13 milioane de yeni. Între timp, Honda le-a plătit celor 25 de directori din fruntea companiei suma de 781 milioane de yeni, ceea ce reprezintă o medie de 31 de milioane de yeni per director. Primele acordate la Honda Motor Co. au totalizat 372 milioane de yeni, adică 15 milioane de yeni pentru fiecare director Honda în parte.
Carlos Ghosn este cel mai bine plătit director între companiile din Japonia care publică detaliile salariale ale conducerii. În 2010, Ghosn a obţinut un salariu de 891 milioane de yeni, ceea ce reprezintă echivalentul a 9.5 milioane de dolari.
Ghosn şi-a justificat salariul în faţa acţionarilor prin sintagma "cele mai bune performanţe posibile cu cel mai mare talent". Alan Mulally, şeful executiv al operaţiunilor de la Ford, a câştigat 27 de milioane de dolari în 2010.Via | Bloomberg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Dupa 350Z , masina imediat urmatoare este nissan titan, unul dintre cele mai proaste truck-uri de pe piata. Hu-ha!
Bravo ghosn! N-ai numai moaca de betiv, dar si o intuitie de mare om de afaceri (pe romaneste bishnitzar).
Intre timp A6, E class si Ford Edge s-au clasat pe primul loc la siguranta cu zero cazuri mortale in caz de accidente pe sosea.
Diferenta de salarizare intre Allan Mulally si bula spune totul despre valoarea fiecaruia.
@zarnasteanu
aviatorul Allan Mulally nu-i ajunge nici la degetul mic lui Ghosn. Trecerea lui Allan Mulally in domeniul auto a fost pur intamplatoare. Omul n-are nicio treaba cu masinile, la fel ca tine de altfel...
Cat despre comentariile astea stupide de genul "numai cocalarii cumpara X sau Y", aflati ca am colindat multe forumuri straine si niciodata, in nici o discutie, nu s-a pus problema asta. Dovedeste ce popor plin de cretini avem.
Oh, nissanul pe care il aperi indurerata este cel mai grozav automobil construit pana acum. Masina ucigasa zisa si nissan 350Z e doar o inventie de marketing american. Sarutam manusitele.
O gluma proasta ...
Pentru un zambet stupid.