Dioxidul de carbon, noul inamic al germanilor: 30 de maşini vor fi verificate pentru emisii "inexplicabil de mari"

de Daniel Popescu
Marti, 24.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Germania a solcitat o nouă evaluare pentru 30 de modele care au prezentat emisii "inexplicabil de mari" la testele efectuate în noiembrie în cazul Dieselgate.

La sfârşitul anului trecut, autorităţile germane au verificat nu mai puţin de 53 de modele de la producători precum Volkswagen, Ford, Opel, BMW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Peugeot sau Toyota.

Analizele au evidenţiat că Volkswagen a fost singurul constructor care a utilizat un software pentru manipularea emisiilor, însă în acelaşi timp 30 de modele au prezentat emisii nejustificat de mari de dioxid de carbon. La şase luni distanţă, guvernul german a anunţat că vrea să testeze din nou cele 30 de modele, pentru a înţelege mai bine de ce acestea emit prea mult dioxid de carbon.

Urmareste Automarket
"Dintre cele 53 de modele testate pentru software ilegal, 30 au arătat emisii de dioxid de carbon inexplicabil de mari.
Experţii analizează acum acest lucru"
, a declarat un purtător de cuvânt al Ministerului Transporturilor din Germania.

Acesta a refuzat însă să dezvăluie care sunt cele 30 de modele care vor fi testate din nou. Săptămâna trecută, Opel a recunoscut că a folosit un software pentru a opri controlul emisiilor când motorul atinge o anumită temperatură, în timp ce Fiat se află de asemenea pe lista suspecţilor după ce presa germană a afirmat că italienii blochează sistemele de control pentru emisii la 22 de minute după pornirea motorului.

Via Automotive News

Comentarii (12)

  • Marian
    Da, clar cel mai mult polueaza Toyota Prius, Mirai, Lexus CT200H :))
    Ma mir ca au facut referire la BMW si Mercedes, ca doar sunt marci de ale lor, dar banuiesc ca dupa noile teste vor iesi basma curata si numai Ford, Fiat, Peugeot, Renault si Toyota vor depasi cu mult normele.
    Cine sa-i mai creada pe germanii mincinosi ? Doar romanii care cred ca VW e cea mai buna marca si ca in afara de masini germane nu exista altceva pe pamant.
    Nicio referire la Volvo ? Asta da marca premium adevarata, nu "triada germana" mincinoasa.
    18 16
  • @marian
    Ce-mi plac oamenii care se mira si banuiesc :))
    9 10
  • @marian
    Prin exprimari gen triada germana mincinoasa , vrei sa ne arati ca esti frustrat de faptul ca in continuare acesta triada conduce detasat in vanzarile premium ocupand locurile 1,2 respectiv 3. Asta fiind la nivel mondial nu doar la romani( alta frustrare).
    10 17
  • Da bine că au autostrăzi fără limită pe unde zburdă șmecherii cu 250-300 km/h, dar se dau loviți de dioxidul de carbon emanat de un Auris hibrid. Băi da mari ipocriți mai sunt și mâncători de rahat germanii ăștia.
    De altfel Toyotele hibride și Lexus le stau în gât și preferă BMW-urile tri-turbo limitate la 250 km/h, dar și-au găsit și de cine să se ia...
    În țările care chiar le pasă de poluare, există taxe care ii determina pe locuitori să se orienteze către mașini ecologice.
    Reclamele Bmw și Audi au fost bazate mereu pe sportivitate și nicidecum consum redus. Așa că să nu se mai dea ei mari apărători ai Pământului atât timp cât vând CELE MAI POLUANTE MAȘINI!!!
    Asta e încă o dovadă clară că sunt niște mincinoși ordinari și încearcă să distragă atenția lumii prin niște teste pe care nimeni nu o să le mai creadă.
    Cum a ieșit Vw Golf mașina anului în Germania, cam așa vor face și testele.
    SĂ LE FIE RUȘINE și să pună limită de viteză pe autostradă dacă tot vor să facă ceva !
    17 11
  • Marian
    Sunt tare frustrat când văd câți români PROȘTI îi scăpa pe germani de jafuri. Dar tampitenia voastră o să vă îmbolnăvească copii de plămâni și atunci poate veți deschide ochii.
    Triada de rahat poate conduce orice topuri de vânzări vreți voi. Și VW se vedea lider la vânzări în 2-3 ani și acum sunt plini de procese și le scad acțiunile continuu.
    Încetișor - încetișor o vor lua la vale și celelalte mărci germane. Și mai trebuie să iei în considerare și câte BMW-uri și Audi se schimbă pe an datorită daunelor totale. De asta le cresc și vânzările. Direct proporțional cu numărul de accidente :)) Că dacă ești cocalar prost și limitat, după ce ți-ai făcut praf BMW-ul, vrei altul la fel de bun ca să mai încerci senzații tari încă o dată.
    16 11
  • vw s-a apucat de făcut cârnați
    Încă de la Adam și Eva încoace se știe că celălalt e de vină. Ceva noutăți ?
    11 5
  • @@marian
    Bănuiesc că tu știi că Mercedes folosește motoare de Renault. Asta da marcă premium adevărată.
    12 12
  • Eu cred că dacă se vor testa în condiții reale, niciun Audi sau BMW nu ar putea obține nota de trecere. Păi cum se poate domnule să respecte ei limitele legale de circulație? Și dacă dealerii le zic lor că Behemweul atinge suta în mai puțin de 5 secunde, ei sunt super mândri și trebuie să se convingă de asta la fiecare semafor când pleacă de zici că arde undeva și trebuie să intervină.
    Așa că să mai lase abureala germanii și să devină serioși. Problemele nu vin de la Ford, Fiat, Peugeot, Toyota, că ăștia abia ajung cu mașinile lor la 100 km/h în 10 secunde... Când te lauzi cu aceste performante pe mașini cu motoare cu ardere internă, trebuie să fii chiar stupid să zici ceva de alții. Dacă chiar vrei senzații tari și îți pasă de mediu îți iei Tesla și lași țăranii cu BMW și Audi lejer în spate fără să scoți fum ca la tractor.
    Mă așteptam la germani ca să fie mai serioși, dar când sunt prinși cu cioara vopsită se pare că încearcă să se scuze acuzând și pe alții.
    Dacă ești corect, nu trebuie să te scuzi acuzând și pe alții, ci să te lauzi cu asta.
    9 6
  • rotila
    sa trecem peste faptul ca titlul articolului incepe din dispret pentru cititori cu o greseala de ortografie.
    fenomenul e curios. adica emite co2 fara sa consume cimbustibil? sau consuma inexplicabil de mult.? poate au probleme la frana de mana electronica, nu la motor.
    cu privire la marci si modele jetta 1,6 d chiar daca nu respecta prospectul privind consumul este cea mai economica dintre competitorii directi.oare de ce nu se mai vinde ?
    3 1
  • Hunter
    Din seria "uite dom'le ca nici altii nu sunt mai breji la noi"....se simte si romanu bine ca nu este el singurul prost/hot/smenar...ca mai sunt si nemtii, EXACT...tocmai nemtii aia prea slaviti si adulati. Cumva se umfla ficatul in unii (destul de multi) ca o mai patesc si altii. Meteahna de melteni pana la urma.
    Ideea este ca nemtii aia mult huliti de ceva timp incoace, ca au facut ei manarii, ca au hotit si prostit lumea, au facut toate astea pentru ca si-au permis. La fel de bine, tot nemtii aia hoti, o sa o dreaga in asa fel incat sa iasa bine. Pentru ca de bine de rau, au cu cine si au cu ce. Cam dicteaza ordinea economica atata in Europa cat si in lume si au un cuvant de spus in multe. Prin urmare daca nemtii (si alte natii puternice ca ei) vor ca restul lumii sa manance cacat, pai aia o sa mancam toti. E vorba de globalizare, e vorba de interdependenta economica si e vorba ca noi astia mai mici, mai marunti, mai prosti si needucati vom juca cum vor spune ce-i mari.
    Treaba asta e de cand lumea si asa o sa ramana. Deci nu are sens sa ne umflam in pene, sa ne trezim sa facem sa dregem, ca noi ca natie nu suntem in stare sa ne vedem de ograda noastra sa ne fie bine....ce ne doare capu de altii ?! Ce tot piscalim rahatu asta cu VW si Toyota si Suzuki ? Niciun constructor daca ar fi testat la sange nu s-ar incadra in nicio norma. Si cel mai probabil toate aceste zdruncinaturi in industria auto cu noxe peste limite, va accelera tranzitia spre motoare electrice.
    9 0
  • Chiar cred că Toyota nu respectă normele de poluare cu motoarele diesel, de când au început să-și echipeze mașinile cu diesel-uri de la BMW :))
    Eu cred că oficialul Toyota care a acceptat înțelegerea dintre Toyota si BMW era beat sau a fumat ceva iarbă. Cum poți să dai la schimb tehnologie hibridă contra motoare diesel??? Sper că toate Toyotele cu motoare diesel să ajungă la germani în țară.
    Și mașinile germane nu se schimbă doar pentru că ajung daune totale, multe trebuiesc înlocuite după 2-3 ani că deja le pică motoarele și alte sisteme. La fiabilitate doar japonezele mai ajung în Germania pe la 10 ani. Mașinile germane după 3 ani sunt exportate la cei mai puțini pricepuți, adică români, bulgari, polonezi care cred că sunt ca noi, dar bagă bani în ele fără număr.
    1 2
  • Si noua ne pasa de poluare
    Desigur la pasa la germani si altora de poluare:
    http://www.automarket.ro/tv/diverse/drifturi-spectaculoase-cu-un-bmw-m4-pe-strzile-din-moscova-5985.html
    http://stirileprotv.ro/exclusiv/stirile-tale/tupeu-incredibil-s-au-dat-in-spectacol-cu-masinile-pe-trecerea-de-pietoni.html
    https://www.youtube.com/watch?v=RZZjpWhvxjI
    https://www.youtube.com/watch?v=C95RrPG9Bk0

    Din pacate sunt si multi retarzi care le cumpara.

    Exemplele pot continua la infinit. Asa le pasa germanilor de poluare prin masinile pe care le produc si le vand.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru