La sfârşitul anului trecut, autorităţile germane au verificat nu mai puţin de 53 de modele de la producători precum Volkswagen, Ford, Opel, BMW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Peugeot sau Toyota.
Analizele au evidenţiat că Volkswagen a fost singurul constructor care a utilizat un software pentru manipularea emisiilor, însă în acelaşi timp 30 de modele au prezentat emisii nejustificat de mari de dioxid de carbon. La şase luni distanţă, guvernul german a anunţat că vrea să testeze din nou cele 30 de modele, pentru a înţelege mai bine de ce acestea emit prea mult dioxid de carbon.
"Dintre cele 53 de modele testate pentru software ilegal, 30 au arătat emisii de dioxid de carbon inexplicabil de mari. Experţii analizează acum acest lucru", a declarat un purtător de cuvânt al Ministerului Transporturilor din Germania.Acesta a refuzat însă să dezvăluie care sunt cele 30 de modele care vor fi testate din nou. Săptămâna trecută, Opel a recunoscut că a folosit un software pentru a opri controlul emisiilor când motorul atinge o anumită temperatură, în timp ce Fiat se află de asemenea pe lista suspecţilor după ce presa germană a afirmat că italienii blochează sistemele de control pentru emisii la 22 de minute după pornirea motorului.
Via Automotive News
Ma mir ca au facut referire la BMW si Mercedes, ca doar sunt marci de ale lor, dar banuiesc ca dupa noile teste vor iesi basma curata si numai Ford, Fiat, Peugeot, Renault si Toyota vor depasi cu mult normele.
Cine sa-i mai creada pe germanii mincinosi ? Doar romanii care cred ca VW e cea mai buna marca si ca in afara de masini germane nu exista altceva pe pamant.
Nicio referire la Volvo ? Asta da marca premium adevarata, nu "triada germana" mincinoasa.
De altfel Toyotele hibride și Lexus le stau în gât și preferă BMW-urile tri-turbo limitate la 250 km/h, dar și-au găsit și de cine să se ia...
În țările care chiar le pasă de poluare, există taxe care ii determina pe locuitori să se orienteze către mașini ecologice.
Reclamele Bmw și Audi au fost bazate mereu pe sportivitate și nicidecum consum redus. Așa că să nu se mai dea ei mari apărători ai Pământului atât timp cât vând CELE MAI POLUANTE MAȘINI!!!
Asta e încă o dovadă clară că sunt niște mincinoși ordinari și încearcă să distragă atenția lumii prin niște teste pe care nimeni nu o să le mai creadă.
Cum a ieșit Vw Golf mașina anului în Germania, cam așa vor face și testele.
SĂ LE FIE RUȘINE și să pună limită de viteză pe autostradă dacă tot vor să facă ceva !
Triada de rahat poate conduce orice topuri de vânzări vreți voi. Și VW se vedea lider la vânzări în 2-3 ani și acum sunt plini de procese și le scad acțiunile continuu.
Încetișor - încetișor o vor lua la vale și celelalte mărci germane. Și mai trebuie să iei în considerare și câte BMW-uri și Audi se schimbă pe an datorită daunelor totale. De asta le cresc și vânzările. Direct proporțional cu numărul de accidente :)) Că dacă ești cocalar prost și limitat, după ce ți-ai făcut praf BMW-ul, vrei altul la fel de bun ca să mai încerci senzații tari încă o dată.
Așa că să mai lase abureala germanii și să devină serioși. Problemele nu vin de la Ford, Fiat, Peugeot, Toyota, că ăștia abia ajung cu mașinile lor la 100 km/h în 10 secunde... Când te lauzi cu aceste performante pe mașini cu motoare cu ardere internă, trebuie să fii chiar stupid să zici ceva de alții. Dacă chiar vrei senzații tari și îți pasă de mediu îți iei Tesla și lași țăranii cu BMW și Audi lejer în spate fără să scoți fum ca la tractor.
Mă așteptam la germani ca să fie mai serioși, dar când sunt prinși cu cioara vopsită se pare că încearcă să se scuze acuzând și pe alții.
Dacă ești corect, nu trebuie să te scuzi acuzând și pe alții, ci să te lauzi cu asta.
fenomenul e curios. adica emite co2 fara sa consume cimbustibil? sau consuma inexplicabil de mult.? poate au probleme la frana de mana electronica, nu la motor.
cu privire la marci si modele jetta 1,6 d chiar daca nu respecta prospectul privind consumul este cea mai economica dintre competitorii directi.oare de ce nu se mai vinde ?
Ideea este ca nemtii aia mult huliti de ceva timp incoace, ca au facut ei manarii, ca au hotit si prostit lumea, au facut toate astea pentru ca si-au permis. La fel de bine, tot nemtii aia hoti, o sa o dreaga in asa fel incat sa iasa bine. Pentru ca de bine de rau, au cu cine si au cu ce. Cam dicteaza ordinea economica atata in Europa cat si in lume si au un cuvant de spus in multe. Prin urmare daca nemtii (si alte natii puternice ca ei) vor ca restul lumii sa manance cacat, pai aia o sa mancam toti. E vorba de globalizare, e vorba de interdependenta economica si e vorba ca noi astia mai mici, mai marunti, mai prosti si needucati vom juca cum vor spune ce-i mari.
Treaba asta e de cand lumea si asa o sa ramana. Deci nu are sens sa ne umflam in pene, sa ne trezim sa facem sa dregem, ca noi ca natie nu suntem in stare sa ne vedem de ograda noastra sa ne fie bine....ce ne doare capu de altii ?! Ce tot piscalim rahatu asta cu VW si Toyota si Suzuki ? Niciun constructor daca ar fi testat la sange nu s-ar incadra in nicio norma. Si cel mai probabil toate aceste zdruncinaturi in industria auto cu noxe peste limite, va accelera tranzitia spre motoare electrice.
Eu cred că oficialul Toyota care a acceptat înțelegerea dintre Toyota si BMW era beat sau a fumat ceva iarbă. Cum poți să dai la schimb tehnologie hibridă contra motoare diesel??? Sper că toate Toyotele cu motoare diesel să ajungă la germani în țară.
Și mașinile germane nu se schimbă doar pentru că ajung daune totale, multe trebuiesc înlocuite după 2-3 ani că deja le pică motoarele și alte sisteme. La fiabilitate doar japonezele mai ajung în Germania pe la 10 ani. Mașinile germane după 3 ani sunt exportate la cei mai puțini pricepuți, adică români, bulgari, polonezi care cred că sunt ca noi, dar bagă bani în ele fără număr.
http://www.automarket.ro/tv/diverse/drifturi-spectaculoase-cu-un-bmw-m4-pe-strzile-din-moscova-5985.html
http://stirileprotv.ro/exclusiv/stirile-tale/tupeu-incredibil-s-au-dat-in-spectacol-cu-masinile-pe-trecerea-de-pietoni.html
https://www.youtube.com/watch?v=RZZjpWhvxjI
https://www.youtube.com/watch?v=C95RrPG9Bk0
Din pacate sunt si multi retarzi care le cumpara.
Exemplele pot continua la infinit. Asa le pasa germanilor de poluare prin masinile pe care le produc si le vand.