Din toamnă ne luăm adio de la Alfa Romeo Spider şi Brera
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fanii Alfa Romeo vor fi nevoiţi să spună adio din această toamnă unor modele care au impresionat vreme de cinci ani, prin designul deosebit. Este vorba despre Alfa Romeo Spider şi Brera, decapotabila şi coupe-ul produse la uzina Pininfarina din Grugliasco.
Odată cu finalizarea producţiei celor două modele italiene, Pininfarina va pune capăt şi asamblării decapotabilului Ford Focus CC. În aceste condiţii, carosierul italian va trece în rezervă uzina sa din Grugliasco, toate liniile de asamblare şi celelalte facilităţi ale unităţii de producţie urmând să treacă în posesia lui Gian Mario Rossignolo, noul proprietar al brandului De Tomaso.
Revenind la cele două modele pensionate de Alfa Romeo, trebuie să spunem că subsidiarul Fiat nu intenţionează să lanseze urmaşi nici pentru Brera nici pentru Spider.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Platforma B (SCCS) pe care este construit Fiat Grande Punto EVO de care spui tu a fost dezvoltata de catre inginerii Fiat in colaborare cu cei de la Opel in Turin/Italia. Platforma a debutat odata cu Grande Punto in 2005 urmata in 2007 de Opel Corsa. Intre timp cei de la GM au dezvoltat o noua platforma denumita Gamma II iar cei de la FIAT au dezvoltat separat de ei vechea platforma SCCS pentru clasa B. Trecand si peste aceste detalii... Grande Punto Evo este un facelift si nu un model nou. Va iesi din productie pana in 2012. Primul model dezvoltat de FIAT pe noua platforma B va fi Lancia Ypsilon urmata de Alfa Mito FL si de viitorul Fiat Punto.
Revenind la subiect... Alfa 159, Brera si Spider sunt construite pe platforma FIAT/GM Premium. Aceasta platforma a fost dezvoltata in Suedia de catre inginerii de la Saab impreuna cu Alfa Romeo, Opel si Holden. Intre timp Saab a iesit din GM iar Fiat a rupt alianta cu GM si a dezvoltat platforma C-Evo. Pentru a rentabiliza platforma C-Evo era firesc sa renunte la componentele impartite cu GM si sa creeze modele noi in alianta Fiat-Chrysler. Asadar, inlocuitorii pentru 159, Brera, Spider vor fi dezvoltati pe C-Evo impreuna cu cateva modele Fiat, Lancia, Chrysler si Dodge.
@ cel care afirma ca productia a fost oprita datorita vanzarilor slabe. Este foarte corect ce spui dar afirmatia ta nu contrazice neaparat cele spuse de mine mai sus. Era intradevar de preferat ca aceste modele sa faca vanzari in continuare insa oricum ar fi fost, costurile pentru a mentine in productie aceasta gama le depaseau pe cele ale profiturilor pentru simplul fapt ca nu prea mai aveau cu cine sa imparta aceasta platforma. Noile modele ale GM nu mai folosesc platforma FIAT/GM Premium. Opel Insignia de ex este dezvoltat pe platforma Epsilon 2. Deci, cu vanzari sau fara, nu mai era rentabil pentru FIAT sa mentina in productie aceste modele din moment ce dezvolta deja noua generatie Alfa Romeo pe platforma C-Evo.