La doar câteva zile după ce Volkswagen a oprit livrările autoutilitarelor Transporter, din cauza emisiilor prea mari, nemții trebuie să dea din nou socoteală pentru manipularea emisiilor.
Autoritatea de transport germană KBA a descoperit că Volkswagen a folosit două dispozitive ilegale care “păcăleau” emisiile pe modelele Volkswagen Touareg cu motoare diesel de 3.0 litri.
Potrivit KBA, 57.600 de unități Touareg Euro 6 vor fi chemate în service, jumătate dintre ele fiind în Germania. Autoritățile spun că Volkswagen a dezvoltat un nou soft pentru motor care să ascundă această problemă.
Dacă în cazul Transporter au exclus existența unui soft care să “păcălească” din nou emisiile, oficialii Volkswagen nu au oferit o reacție imediată la această problemă cu modelele Touareg.
Via Autonews
In alta ordine de idei,observ ca VW devine specialista pe soft-uri,astfel ma gandesc ca niciodata nu e prea tarziu pt reorientare.Microsoft ar trebuie sa inceapa sa se gandeasca serios la concurenta :)))
Sunt alti producatori care nu incerca sa pacaleasca clientii !
Dupa carnati si atatea softuri incercate nu e exclus sa treaca pe IT.
Experienta au, bani buni au facut, le lipseste doar o reclama Das Soft.
- nu exista nici o declaratie oficiala ...inca, asa ca pana in acest moment sunt doar presupuneri.
- daca ar fi adevarat, in mod sigur nu voi mai deschide vreodata vreun articol legat de grupul Vag.
DACA se confirma insa ca au folosit iar soft as zice ca ar trebui aplicate pedepse exemplare(similare cu america unde a primit managerul 6 ani de inchisoare...cu executare).
Daca dau amenzi mari si baga firma in faliment nu fac decat sa trimita oamenii in somaj, oameni care adevarul fiind spus nu au nici o vina. Cei care trebuie arsi sunt conducatorii care au aprobat dezvoltarea si implementarea unui astfel de soft
Daca se confirma (articolul din automarket este doar...hmmm...sa fiu indulgent...la repezela).
In primul rand, se pare ca in anumite conditii softul opreste injectarea de adblue. Fapt ce nu afecteaza performantele motorului (injectarea are loc in evacuare...deci dupa ce motorul si-a facut reaba cu gazele). Posibil sa nu fie nici o manipulare. Ureea trebuie sa se evapore ca sa functioneze. Si din cate am inteles eu, cat timp este rece motorul in anumite conditii nu injecteaza AdBlue. Pare mai degraba un bug in soft...sau o metoda de protectie a sistemelor cand este rece...si ori cum, adblue are un efect minim. Parerea mea...
Am auzit eu ca au concediat respective femeie de serviciu si portarii care au luat decizia de instalare a softului...