Din 2011, Mazda RX-8 nu va mai poposi pe Batranul Continent
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jurnalistii de la Auto Motor und Sport au publicat un raport in care prezinta situatia ”tragica” a lui Mazda RX-8. Modelul constructorului japonez nu va mai fi comercializat pe Batranul Continent din cauza imposibilitatii de a respecta normele de poluare Euro 5 ale Uniunii Europene. Pentru moment, modelele Euro 4 pot fi comercializate fara probleme pe piata din Europa ca vehicule noi, dar obligativitatea normei Euro 5 la nivel european in decursul anului 2011 ii va obliga pe constructori sa isi reimprospateze gama de propulsoare.
Joseph Alois Schmid, directorul executiv Mazda Germania, a declarat pentru jurnalistii de la Auto Motor und Sport ca o retehnologizare a propulsorului rotativ va duce la cresterea costurilor. O versiune imbunatatita a motorului Wankel va fi introdusa in anul 2014, insa, chiar si asa, propulsorul rotativ ar putea avea probleme deoarece normele de poluare Euro 6 vor intra in vigoare.
Mazda RX-8 si-a facut debutul in lumea auto in anul 2001 in cadrul Salonului Auto de la Detroit. cilindree de 2.6 litri, in ciuda capacitatii reale de 1.3 litri. Succesorul lor RX-8 este asteptat sa debuteze undeva in decursul anului 2012, daca nu chiar mai devreme.
Modelul este echipat cu un motor Renesis cu doua rotoare, care au o capacitate totala de 1.300 centimetri cubi. Societatile de asigurari au impus ca motorul Renesis cu care este echipat acest coupe sa fie catalogat ca avand oVia | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
Daca vorbim si de capacitate si consum... la ce bun 1.3 catalogat drept 2.6 si cu un consum de 4.0? Nu neg performantele acestei masini, dar nu tine pasul cu tehnologia.
RX-8 o masina exceptionala...renumita pentru manevrabilitatea ei ca orice japoneza chiar daca are tractiune spate...pacat ca nu se va mai importa si in europa...era o placere sa o vezi si sa o auzi...
-rx-8.................2.6.............rotativ...........2011.....................
-tt.....................3.2..........qattro............2006..............
-350z...............3.5.............2009...........
-lp 560-4spyder.........5.2...........2012
sau alt model super pe langa toate din lume ar fi:
-xkr-s..............2011.........si alte modele super...................
Tuning
-SUPRA
-S2000
-SILVIA S15
-SILVIA S13
-RX-7
-IS300
-SENTRA
-ECLIPSE II
-G35(SKYLINE)
-CELICA
-MUSTANG GT
-WRX STI
-Z4
-CORBALT SS
-GOLF GTI
-CLIO RS V6
-TIBURON
-A3
-ETC.(ORICE MASINA SE POATE TUNA-TUNING)OK.