Traficul din București este oprit miercuri pe Șoseaua Kiseleff din București din cauza unui amplu protest organizat în Piața Victoriei de companiile de taxi, care solicită "intrarea în legalitate" a serviciului concurent Uber.
În paralel, serviciul de transport a organizat o conferință în statul american Texas în care a anunțat o serie de planuri ambițioase cu privire la lansarea unor taxiuri zburătoare.
Compania susține că în 2020 va fi capabilă să efectueze primele teste cu taxiuri zburătoare, iar pentru a-și îndeplini planurile Uber s-a aliat cu numeroase alte companii specializate.
Astfel, Uber a încheiat parteneriate cu orașele Dallas și Dubai, în timp ce compania imobiliară Hilwood Properties se va ocupa cu identificarea celor mai bune "vertiporturi", denumirea anunțată de compania de transport pentru locul din care vor decola și în care vor ateriza mașinile zburătoare.
În plus, designul taxiurilor va fi definitivat de 5 producători de aeronave de mici dimensiuni, în timp ce încărcarea acestora se va realiza prin intermediul unei rețele operate de ChargePoint.
"Taxiurile zburătoare sunt punctul de referință al mobilității urbane prin reducerea congestiei și a poluării determinate de transport.
Le oferă oamenilor timp și oferă acces la mobilitate în toate zonele unui oraș", spune Jeff Holden, șeful de produs al celor de la Uber.Via The Verge
Adica un taximetrist onest (nu din cei multi, prea multi, nesimtiti) care isi plateste taxele corect, nu are viziune.
Stimate Daniel Popescu, iti doresc ca data viitoare cand mai ajungi la Otopeni intorcandu-te de pe la vreun salon pe unde te plimba importatorii astia, si o sa ai de asteptat o jumatate de ora un taxi pentru ca totul e dat peste cap de sistemul actual, sa te consolezi cu gandul ca situatia e datorata unei diferente de viziune...
Ce vina are uber, din moment ce taximetristii incompetenti inca profeseaza chiar daca sunt paraleli cu codul rutier, limba romana si igiena?
@LR...tehnic nu exista gol de aer...dar situatia la care te gandesti ar putea fi extrem de periculoasa
Solutia e foarte simpla. Primaria Bucuresti, ca aici e marea problema ar trebui sa deblocheze licentele si sa le scoata la vanzare la niste preturi rezonabile, dar in niciun caz derizorii, dupa care sa introduca niste controale drastice. In momentul in care cineva plateste 4000 de euro (spre exemplu) pe o licenta si stie ca o poate pierde fara posibilitatea de restituirea a banilor pentru ca fumeaza in masina, pentru ca nu respecta niste reguli de igiena (se exagereaza putin in privinta asta) sau un cod vestimentar, va asigur ca se vor schimba foarte multe si, cel mai important, vorbim de bani care s-ar putea incasa pe licente la bugetul local.
@orinczi.thomas
Ai vreo garantie ca cei de la Uber sunt niste "competenti"? Crezi ca le da cineva test de conducere sau le pretinde cineva sa absolve scoli de pilotaj?
@vianu
Sunteti sigur ca niciun "colaborator" uber nu arunca chistoace pe geam?
In rest nimeni nu are nimic cu UBER! Daca UBER vor sa fie companie de taxi sau de transport persoane, n-au decat! Dar nu inteleg de ce sa nu fie UTORIZATI cu tot ce presupune autorizarea!
Se descurca lumea si fara taximetristi, iar de la aeroport se poate lua lejer autobuzul.
Să nu uităm, totuși, că bugetul local sau orice al buget public din RO este un sac fără fund, în care își bagă mâinile sau picioarele mai toți cei puși să îl administreze. Da, trebuie colectat nectar pentru stup, dar trebuie alungați și trântorii.
Pe de altă parte, cei mai mulți taximetriști de la noi și-ar pierde dreptul de a profesa dacă ar fi controlați și sancționați conform legii.
am mers in UK cu aceasta firma excelent, prin aplicatia pe iphone.
mercedes, bmw, skoda superb toate noi si extrem de curate si, culmea, de vreo 3 ori, cu soferi romani !!!
100% de acord! Tocmai de asta au si taximetristii partea lor de vina. Protestele ar trebui indreptate si impotriva companiilor care tin preturile foarte jos. In alta ordine de idei, daca nu-ti faci tu insuti ordine la tine acasa, nu stiu cine iti mai face. Eu nu am facut altceva decat sa-mi exprim dorinta de a aveat taxiuri autorizate si taximetristi civilizati si de a nu privi ca o optiune un serviciu care, oricum ai da-o, sfideaza legile tarii.