CRIZA VOLKSWAGEN: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate
Deși John German, omul care a descoperit emisiile mincinoase ale Grupului Volkswagen, a testat în Statele Unite și un BMW X5, iar SUV-ul german s-a dovedit a fi corect, noi informații incriminatoare apar și despre constructorul bavarez.
Într-un articol publicat astăzi, revista auto germană Autobild susține că actualul BMW X3, în versiunea xDrive20d, are emisii de până la 11 ori mai mari decât cele anunțate în fișa tehnică. Autobild se bazează pe datele furnizate de International Council on Clean Transportation (ICCT), organizația testând în condiții reale de trafic crossover-ul german pentru a vedea dacă respectă normele Euro 6.
Peter Mock, unul dintre inițiatorii testului de emisii, alături de John German, susține că toate datele înregistrate până acum de organizația nonguvernamentală pe care o conduce arată că Volkswagen nu este singurul constructor care a păcălit testele de emisii.
Contactați de Autobild, oficialii BMW au răspuns clar, prin vocea unui purtător de cuvânt: ”BMW nu a folosit nici un sistem pentru detectarea testelor de emisii.
Întregul ciclu de evacuare al gazelor este același de fiecare dată”. Într-un comunicat oficial, cei de la BMW susțin că observă reglementările piețelor locale și se conformează acestora. În cadrul testelor organziate de International Council on Clean Transportation (ICCT), BMW X5 și alte 13 modele diesel au fost testate și au dovedit că respectă normele impuse. De asemenea, BMW a susținut că nu cunoaște modul în care a fost testat X3 de către ICCT penru Autobild, și prin urmare nu poate explica aceste rezultate.Chiar și în acest context, o simplă știre poate provoca haos pentru un constructor auto la bursă. Cum era de așteptat, după această informație furnizată de Autobild, recunoscut în Germania pentru tratarea tabloidă a unor subiecte auto, acțiunile BMW au scăzut cu 8%.
Alexander Dobrindt, ministrul german al transporturilor, a cerut de urgență verificarea tuturor modelelor diesel existente în gama Volkswagen, precum și versiunile diesel ale celorlalți producători germani.
via autobild
un razboi murdar...
Asteptam parerea unui specialist ca nu am incedere in ce zic germanii.
La ei in tara testele si clasamentele sunt platite, ca prea ies japonezele mai fiabile ca "germanele".
"Specialistul" in BMW-uri sa ia cuvantul: unde e dan_grc ???
Doar de 11 ori ? nu cred, poate n-au reusit sa citeasca bine rezultatele din cauza fumului scos de X3 pe teava.
Alte modele surprinzator nu sunt implicate :) Mai sa fie... or folosi alea vreun ciclu special de evacuare a gazelor.
Vom vedea in curand si alte modele.
Dupa cum estimam, scandalul ia amploare in Europa mult mai repede decat banuia si aprecia un expert in BMW-uri.
Viitorul top (2016) al "Ce masini mai cumpara europenii":
1. Toyota
2. Mazda;
3. Honda,
4. Nissan;
Kia, Hyundai, etc
......
Unde vor fi masinile germane ??? Multe prin Romania, ca aici nu se tine cont de norma de poluare si se trece la RAR blat...
Trist oameni buni, trist ... ii curatam de germani de jafuri si ne omoram copii cu noxe. Dar cine sa priceapa ? dan_grc ???
Vai de natia noastra. Altii prospera si noi ne ducem de rapa din cauza cocalarilor.
Domnilor, suntem intr-o tara democratica, teoretic, si ar trebui ca toti sa ne spunem parerea si altii sa poata citi.
Daca voi, cocalari cu BMW-uri puneti monopol pe comentarii, nu ne mai putem numi tara democratica, ci tara in care doar cocalarii isi pot spune parerea si "au mereu dreptate".
Mare rusine !!!
@Fane si alte specimene
Probabil ca visezi de multi ani la topul ala, dar cred ca trebuie sa mai astepti, pentru cei care va c@c@ti pe voi, va doresc sa va mutati langa Fukushima, sa va cresteti copiii.
Cocalara e toata Europa, frustratilor, mai nou si ceva americani, de ani de zile postati ori la comanda, ori din prostie, la adresa industriei auto germane, voi fiind mult deasupra acestei industrii, dar asa e cand orice parazit poate sa spune orice sub anonimat.
Restu sunt restu !
Fumul ala ce il scot cand accelerezi , norisorul ala mic pufos si negru, aia e norma euro 5 sau 6 ?
Toti producatorii nu respecta asta, poate aia cu aditivi adblue, dar cam greu.
Prevad niste taxe imense pe dieseluri in viitorul apropiat, benzina va avea castig din aceasta cauza.
@Vali
Nici un scandal nu este suficient de mare încât un Bmw să valoreze mai puțin decât o Toyota, visezi în secret la deprecieri puternice ca să pui mâna pe un Bmw probabil
@subiect - pana nu o sa apara unii cu teste comparative in conditii comparabile mai bine ne abtinem de la emiterea de idei
Partea proasta e ca te vor da afara curand :)) Nu mai rezista incompetentii ! Mi-as dori sa ai si actiuni la BMW, ca sa simti cu adevarat ce inseamna brand puternic.
Ba mi se pare mie sau Toyota e cel mai apreciat brand auto. Dupa care urmeaza BMW, dar in curand va ajunge pe locul XXX.
Si in conditiile actuale orice Toyota valoreaza mai mult decat orice BMW !
Mie mie se pare ca UE e super putere cand lupta pentru binele tarilor ei.
Poate ai vrut sa zici ca din cauza asta Romania nu e in Schengen. Din cauza coruptiei si prostiei unora ca tine !!!
Germania va sterge pe jos cu marcile ei care nu respecta normele, de asta e super putere. Si de asta Romania nu e, pentru ca le accepta toate jafurile lor.
Intelegi tu cum sta treaba ?
Cu siguranta nu, dar timpul te va lamuri.
Daca-mi dai 5000 de euro vin si iti iau BMW-ul sa ti-l duc la casare.
Asta ar fi primul pas catre o Romanie mai buna !
Si am arata Germaniei ca facem si noi pasi in directia cea buna. Ne-ar grabi aderarea la Schengen.
Romanii, dar si altii din Europa sunt cam ipocriti, sa-si vada de rablele lor poluante vechi si dupa aia sa comenteze de alea cu DPF, noi inca n-am iesit din feudalism din punctul tehnologiei diesel.
Sunt masini la care abia mai poti respira daca trec pe langa tine.
Problema VW este ca au MINTZIT! si asta la un producator de talia VW este scandalos, de aici si scandalul!
Dar ei saracii...n-au putut mai mult de atat sa scoata din diesel-ele lor!
Frustrarea voastra este maxima, auzi la ala top de vanzari in europa :))
Nu s-a demonstrat nimic dar incep comentariile puerile de frustrati, maxim :))
ivane mai lasa spamul , ai prizat vata?
Prefer o mașină leneșa cu 70 cp, decât un jaf de la germani.
Explicația e simpla. Cu mașina leneșă pot ajunge de la București la Sinaia. Cu vreun rahat de Bmw cine știe pe unde rămân în pană sau prin ce șanț ajung. Că ăștia experți fac ce fac și "pierd controlul volanului".
Intr-adevar nu vreți sa vedeți ca s-a demonstrat nimic, dar vedeți pe aici cum stă treaba.
http://www.presseportal.de/pm/53065/3130280
Mie nu îmi e rușine cu o mașină leneșa. Am ajuns pe vremuri cu Dacia 1310 prin locuri despre care cocalarii cu "supermasini" nici nu știu ca există. Și nu uitați, istețimea nu e dată de caii putere ai mașinilor.
Mulți cocalari nici nu au fost în stare sa treacă bacul, chiar dacă au mașini cu peste 300 cp.
Acum vreo 2 ani am văzut un video și e printre puținele dați când apreciez un posesor de BMW. Omul asta chiar a știut ce sa facă cu masina.
https://youtu.be/AFEvzoKT6nk
Puteți lua exemplu bun de la el.
http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-18516853-mercedes-benz-campionul-consumurilor-oficiale-mincinoase.htm
De fapt sunt si nemtii ''campioni'', doar ca la : actiuni frauduloase si la pacalit lumea, aici chiar sunt ''number one'' fata de japonezi trebuie sa recunoastem ''ce-i al lor i-al lor'' :)))))
Daca la VW polueaza cat Marea Britanie :)))))
http://www.timesnewroman.ro/life-death/probleme-si-la-bmw-foloseau-un-soft-pentru-a-maslui-numarul-de-cocalari-care-le-cumpara-masinile
Cel mai funny articol.
Vezi ca Times New Roman nu e publicatia mea si de voi, cocalari prosti ce sunteti, rade o tara intreaga mai putin cocalarii care-si dau singuri like-uri si se cred destepti pentru ca nu au luat Bac-ul !
Si mai aveti un site dedicat voua. Se numeste marlani.ro si nu e o gluma, chiar e site pe bune special pentru astia ca voi.
On topic: s-a minţit şi s-a trişat prea mult în ultimii ani pe tărâm auto…Indiferent cum se numesc culpabilii (mă refer la companii, deşi am subliniat deunăzi că trebuie acuzate persoanele, nu entităţile, acestea din urmă cuprinzând şi “contextele”), se conturează un viitor chiar lugubru în branşă: prăbuşirea…Transporturile vor rămâne o preocupare vitală a lumii postmoderne, ceea ce nu admite discuţii, dar mă tem că toată ştiinţa, iscusinţa şi pasiunea de a concepe maşini se vor duce pe plută. Scenariul “fantasmagoric” din “Total Recall” va deveni realitate, în sensul că pe străzi vor circula simple carcase, evident, autonome, controlate integral de computere, arta pilotajului fiind destinată “paseiştilor” , “inadaptaţilor” şi “incorecţilor politic”. Da, acum încă avem un GM, un VAG, un Toyota Group, un BMW Group, un Daimler etc. (în loc să ne bucurăm de această binecuvântare de Sus, ne umplem de flegme “juste”), dar, când va apărea în faţa ochilor noştri un “Global Cars Inc.” (nu, nu fabulez!), atunci cine pe cine va mai eticheta drept “cocalar” sau “mârlan” ?
Satana pregăteşte de zor pur şi simplu neantizarea omului, vizând în acest sens (prioritar pentru dânsul) denaturarea rostului nostru de zi cu zi. Chiar nu pricepeţi, cu atâtea semne elocvente în jurul vostru şi vizibile în fiecare clipă?!