Într-o perioadă în care efectele scandalului Dieselgate sunt resimțite din plin de industria auto printr-o scădere accelerată a vânzărilor de mașini cu motoare diesel, Autoritatea de Transport din Germania (KBA) a început o nouă investigație.
De data aceasta, vizate sunt modelele Audi A6 și Audi A7, despre care KBA suspectează că utilizează un alt tip de dispozitiv de păcălire a testelor de emisii, diferit de cel care a condus inițial la scandalul Dieselgate.
Informația a fost dezvăluită de publicația germană Der Spiegel, care îl citează pe un purtător de cuvânt al Ministerului Transporturilor din Germania. "KBA a inițiat o audiere oficială pe baza suspiciunilor legate de un dispozitiv de pacare a testelor de emisii pentru modelele A6 și A7 echipate cu motor diesel V6 TDI", precizează acesta.
Der Spiegel estimează că în Germania există circa 30.000 de unități A6 și A7 care ar putea fi afectate de noul scandal. Publicația susține că un recall pentru toate aceste unități este "extrem de posibil", existând șanse să fie extins și în afara Germaniei.
"Criza diesel nu s-a încheiat pentru Audi. Noi recall-uri nu ar trebui privite ca o consecință a lipsei de acțiune. Din contră, ca un rezultat al educației consecvente", a precizat un purtător de cuvânt al Audi fără să intre în detalii pe marginea acestui subiect.Via Der Spiegel, Reuters
....ce duc la cimitir : https://youtu.be/YWizj1bakGs
Iar ȋnainte de a mă suspecta cineva de militantism anti-VAG, (re)subliniez că repudiez ORICE tactică de a “face bani” ȋn mod neprincipial, repede, cu puțin efort și fără sacrificii (chipurile, ȋn numele unor comandamente revoluționare, promițătoare, care cică ar releva “optimizarea procesului de producție”, “utilizarea unor materiale ușoare, rezistente și durabile”, “crearea unui climat prietenos cu mediul” și “ameliorarea continuă a calității totale”), precum aceasta:
http://www.automarket.ro/stiri/piesele-auto-imprimate-3d-dau-startul-unei-noi-ere-in-productia-auto-84309.html
Stop! Să nu mă credeți – sunt un demagog :D Este la mintea cocoșului că, dacă aș lucra ȋn branșă, nici măcar la o beție cruntă n-aș debita asemenea idei “morale”. Dar, câtă vreme nu ȋmpărtășesc nicio taină cu lumea afacerilor auto, ȋmi permit să emit voluptuoase eseuri deontologice :)
dar sa vedem si partea buna a lucrurilor....banditii mai pun frana, gashca nemteasca face ceva investitii ca dovada a bunelor intentii, concurentii isi revad propriile politici. Si poate ca la modul general mediul (de afaceri) se mai curata.