CRIZA VW: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate
Green Car Journal a decis să retragă două premii de tipul "Mașina Ecologică a Anului" acordate modelelor din Grupul Volkswagen, în urma constatării neregulilor care au dus la scandalul numit Dieselgate. Premiile retrase au fost acordate în 2008 și în 2010, pentru modelele Volkswagen Jetta TDI, respectiv Audi A3 TDI. Reprezentanții Green Car Journal nu au anunțat numirea retroactivă a altor câștigători și este prima dată în istoria acestor premii când este restrasă o distincție de la un câștigător.
Oficialii diviziilor americane ale Volkswagen și Audi au anunțat deja organizatorii concursului că vor returna premiile."Audi a câștigat sute de curse și mii de premii pe întregul parcurs al istoriei sale. Dar vrem să câștigăm cinstit, jucând corect. În lumina situației actuale, am decis că singurul lucru corect pentru noi este să returnăm această importantă recunoaștere de protecție a mediului. Suntem hotărâți să concurăm – și sperăm să câștigăm – premiul "Mașina Ecologică a Anului" în mod corect în anii care vor urma", a declarat Scott Keogh, Președintele diviziei Audi din Statele Unite ale Americii, despre invalidarea premiului "Mașina Ecologică a Anului" pentru generația 2010 a lui Audi A3 2.0 TDI.
Reprezentanții Green Car Journal speră ca situația legată de invalidarea acestor distincții să nu lezeze legitimitatea și prestigiul competiției pe care o organizează și să nu afecteze vânzarea modelelor diesel moderne. Oficialii publicației țin să precizeze că există numeroase modele echipate cu motorizări diesel de ultimă generație care sunt capabile să respecte normele de mediu din Statele Unite ale Americii și să asigure, pe lângă asta, un consum redus de carburant și emisii scăzute de noxe.
În plus, unele dintre modelele la care fac referire cei de la Green Car Journal pot fi alimentate și cu biocarburanți obținuți din surse regenerabile, o altă soluție importantă pentru viitor.Via GreenCarJournal | PRNewswire | Autoblog | Sursă foto
Niste ipocriti!
Daca ii crezi, atunci iti iei teapa.
Desi multi nu recunosc, in baza acestor premii si a reclamelor facute a ajuns VW lider mondial la vanzari.
Si multe site-uri nu scriu inca despre problemele cu 1.2 si 1.4 TSI la care le pica distributia, AC, pompa de apa si multe altele.
Eu am un Polo 1.2 cu chiulasa ovalizata la 50 000 de km. Cine mi-l repara?