Esential
240 | de cai putere oferă cea mai puternică versiune a dieselului de 3.0 litri |
Intrat sub patronatul Fiat, care se pregăteşte de o nouă preluare a pachetului majoritar de acţiuni, Jepp a fost nevoit să se adapteze la cerinţele unui public tot mai pretenţios. Oferit până acum doar cu versiuni pe benzină V6 şi V8 de 3.6, respectiv 5.7 litri, noul Grand Cherokee se pregăteşte să ofere publicului european şi două opţiuni diesel, un pas important pentru constructorul american.
Noul Jeep Grand Cherokee va beneficia de serviciile unui propulsor cu şase cilindri, de 3.0 litri, disponibil în două versiuni de putere. Prima dintre ele oferă 190 de cai putere la 4000 de rotaţii şi un cuplu motor de 440 Nm, disponibil încă de la 1600 de rotaţii.
Cealaltă versiune este ceva mai puternică, oferind 240 de cai şi un moment motor de 550 Nm, livrat pe o plajă de turaţii cuprinsă între 1800 şi 2800 de rpm. Consumul se opreşte la 8.3 litri/100 de km, iar emisiile la 216 g/km.
via | autoreporter
Fata de modelul precedent e un pas destul de mare, dar fata de concurenta...mai au de invatat...
Nu o spun din spirit de volkswagenist, dar testele, chiar daca putine deocamdata, asta o spun...
Deie domnu' sa nu fie asa, ca mi-as lua si eu unul, ca rau n-arata, dar... :)
In off road, pe americani nu-i intrece nimeni in afara de japonezi si nemti...
@ schumi
ce vb tu acolo de touareg si offroad? touaregeul este una din cele mai capabile masini de offroad la ora actuala ( de strada ma refer ) si cu 200 de kg mai usor decat ultima generatie sta mult mai bine si la tinuta de drum si la consum.
Jeepul asta e f reusit, intotedauna mi a placut forma jeepurilor, foarte echilibrata. Sper sa mai fi lucrat si la materialele din interior nu de alta dar am mers cu un unul care la 45.000 km avea toata pielea crapata, si omul chiar se chinuia sa o intretina.
Parerea mea este ca nu e mai bun decat touaregul dar va fi o varianta mai ieftina mai "exotica" si mai masculina putin.
@george
Spune-mi, georgica,ce masina nemteasca sau japoneza e mai capabila in off-road decat Hummer h1,Ford F-150 SVT Raptor,Jeep Wrangler...???? Sa nu mai zic de truck-urile Dodge Ram,Chevy Silverado,GMC Sierra......etc.
Retine,pe americani nu-i intrece nimeni la capitolul off-road.
Pace..
Repet, ca vad ca nu ai inteles, CE TREABA ARE SRT8 CU TOUAREG ??? mai performant la ce ? 0-100 ? SUNT SUVURI 0-100 NU CONTEAZA.
Apropo de americani, nu mai da exemple de masini exclusiv pt offroad... noi si japonezii nu le avem pt ca avem drumuri cat de cat..ei sunt mai rednecks asa... nu mi zice de hummer care in afara de offroad nu face nimic... consuma cat un camion si nu incape pe 3 benzi si care de fapt nu mai este masina ca are peste 3 tone... nu mi zice da raptor care e modificat sau de orice alte pickupuri care nu au nici o treaba cu offroadul adevarat gen GMC. De bun ce e hummer a dat si faliment asta asa ca fapt divers.
Apropo, land cruiser, defender, G classe, patrol iti spun ceva ? ... sau hai sa o luam altfel... unde sunt americanii in dakar ?
Deci stii ce poate un Hummer si lasa consumul ca cine isi permite asa ceva sigur il doare in **** de consum.
Tu nu stiai ca F-150 svt RAPTOR se produce in serie? Deci nu e modificat de o casa de tuning asa cum spui tu,baiete.
GMC nu are treaba cu off-road-ul?? Tu nu stiai ca firma asta produce doar SUV-uri si camionete 4x4?? Esti tare bleg.
Acum te intreb,crezi ca masinile pe care le-ai enumerat tu sunt mai capabile in off-road decat H1 si F-150 Raptor?? Nu cred....
Asa ca lasa povestile!
Ca sa stii si tu cine face ce, Ford Racing and Special Vehicle Team face raptorul care este firma in house de tuning ford. Este ca un brabus pentru mercedes.
Repet hummer a dat faliment, ce mai zici de asta ? si apropo, nu ma refer la bani de benzina ma refer la autonomie in offroad. Si iti mai repet odata... nu este masina este un camionas doar pt offrad.
Ca sa stii si tu, 4x4 nu inseamna neaparat offroad. asta apropo de gmc care nu are treaba cu offroadul adevarat...chiar ca face doar masini mari si inutile in stilul caracteristic american. Sunt masini facute din obesia americanilor pt masini mari. Am un amic cu navigator...ghici ce...un duster il umileste in offroad.
Apropo, se vorbea de suvuri, nu stiu dece ai bagat offroadere in categoria asta.
O sa vezi si tu cand o sa ai carnet ca nu e totul ca in reviste sau videoclipuri cu rapperi...
Si tot nu ai raspuns la intrebare...undes americanii in dakar ?
PS: vezi ca nemtii aia prosti mai au un motoras de 4.2 diesel care cam rupe tot ce inseamna raport performanta consum putere cuplu.
Sper ca nu o sa te apuci sa mi l compari si pe asta cu un motor de 8l benzina...
Nu ai raspuns la nici o intrebare, le mai astern odata...poate sociciti neuronul ala si raspunzi.
Ce inseamna mai performant in lumea ta ?
Este hummer in faliment sau nu ?
Dece vorbesti de offroad-pur in comparatie cu SUV ?
Unde's americanii in cursele dakar ?
Flacau...fii mai respectuos...totusi... i am your father raul.