Pentru a concura cu Daimler și Volvo, grupul Volkswagen a construit o afacere globală de camioane, integrând diviziile MAN și Scania, astfel încât să împartă dezvoltarea motoarelor, sistemelor de transmisie şi alte componente.
Divizia MAN Truck & Bus are fabrici în trei state europene, precum și în Rusia, Africa de Sud, India și Turcia. Circa 1.1 miliarde de euro din totalul de 2.4 miliarde vor fi cheltuite doar la fabrica din Munchen, au anunțat cei de la MAN.
Grupul Volkswagen forțează trecerea cât mai rapidă la mașinile electrice și la noi servicii de mobilitate la mai mult de doi ani de la scandalul Dieselgate, care a șifonat serios imaginea companiei.
Investițiile anunțate vin în contextul în care nemții se gândesc să listeze la bursă diviziile de camioane Scania și MAN, ca parte din planul să devină “campioni globali”.
Via Reuters
Deturnare de fonduri ! In loc sa plateasca despagubiri amaratilor de americani si europeni inselati prin Dieselgate !
Hai sa fim seriosi, VW sta bine pe picioare si a gestionat situatia asta excelent de bine pentru ei. Aproape ca nici nu i-a atins. Si cat s-au mai fortat dusmanii sa-i ingroape timp de 1 an de zile prin toate mijloacele media posibile...
NU MERITA ATENTIE pur si simplu..