Marea noutate a anului 2016 în cazul germanilor de la BMW este prezentarea noii generații Seria 5. Modelul de segment mare va fi dezvăluit oficial la Salonul Auto de la Los Angeles, în luna noiembrie, dar BMW ne va face cunoștință oficial cu datele, informații și fotografiile oficiale ale modelului său în cursul acestei săptămâni.
Până atunci, însă, un site din China a decis să rupă embargoul de presă și să publice primele imagini oficiale cu noul BMW Seria 5, iar asta înseamnă că avem acces neoficial la fotografiile care dezvăluie liniile oficiale ale modelului produs de marca bavareză.
Așa cum era de așteptat, BMW Seria 5 se prezintă în fața publicului cu un design care împrumută linii în egală măsură de la anterioara generație și de la fratele mai mare Seria 7.
Blocurile optice ale noului Seria 5 sunt lipite de grilă și primesc lumini LED, stopurile își păstrează forma generală, dar de această dată sunt ceva mai mari și se prelungesc pe capacul portbagajului, iar în partea posterioară a aripilor față a apărut un decupaj cu rol aerodinamic și de aerisire a zonei roților.
Interiorul este inspirat evident din cel al noii generații Seria 7. Până să aflăm ce tehnologii va pune BMW la dispoziția clienților, observăm faptul că pachetul iDrive se îmbunătățește cu un display nou sensibil la atingere, așa cum am văzut în primele clipuri-teaser de prezentare a noului model.
Și grafica sistemului multimedia este schimbată, meniurile anterioare fiind acum grupate diferit pentru a fi ceva mai ușor de accesat.Automarket vă va oferi multe informații și fotografiile oficiale ale noului BMW Seria 5 în cursul zilei de mâine, atunci când BMW a programat prezentarea mașinii.
via autoexpress
:)
Da da :))) acum lasand gluma la o parte trebuie sa recunoastem ca E39 a fost, este si va fi cea mai reusita generatie de BMW 5 series ca fiabilitate si design. Nu erau cele mai performante, nu erau perfecte ca design, nici cele mai econimice dar aveau farmec. Si nu te lasa la greu....cu astea noi stai cu frica ca pica turbinele la ele sau mai stiu eu ce senzor iti da batai de cap.
Chiar nu eram ironic :)) A fost perioada de aur Bmw atunci, E39, E38 si E46. E 39 e tare si in ziua de azi, nu vreau sa ma gandesc cum era in 1995 cand a fost lansat, ce diferenta era fata de celelalte masini.
De E38 nu mai vorbesc, cand vad o poza de grup cu toate modelele seriei 7, ma cuprinde spaima de ce s-a intamplat dupa 2002. Parca s-a rupt ceva. Balene cu nari imense. Cata clasa avea E38.
Clar. Ai perfecta dreptate. E38 daca nu ma insel e una din primele 10 masini din lume contruite ca un tanc. Nu se stricau....
Acum subiectiv fiind si E65 fara facelift 2002-2004 mi-a placut dar veriunile 760li. Era cam balena e drept dar avea inca un farmec aparte. Arata a BMW adevarat. Numai ca nu au fost asa fiabile din cauza electronicii. Dar problemele s-au rezolvat in timp la ele. Acum un e65 Ce a urmat a fost modern de consum....nimic special sau sa starneasca pasiuni. Imense disproportionate si cu linii ciudate. Chiar si asta nou de si pare frumos nu e . A fost mai frumos e38. Astra e...cine vrea BMW autentic isi cauta / cumpara tot din generatiile vechi dar se gasesc greu in stare ireprosabila. Mai sunt dar rare...si merita mai mult asa decat nou daca ti la design !!
Design-ul e subiectiv stiu...insa nu impresioneaza cu nimica...
Nu se poate compara cu un E39(care devine legenda incet incet)
Noul 'cinciar' da senzatie de masivitate si putem spune de pe acum ca va fi mai mult o barca confortabila decat un sedan sport....
80% din toate BMW-urile actuale sunt 'cruiser-e' confortabile.....au apus vremurile bmw-urilor sport....
Mi-aduc aminte de nemuritorii ani ’80, cum mă holbam ȋn reviste și almanahuri de specialitate la “fructul interzis”, adică la mașinile străine (orice marcă și orice model), iar de se ȋntâmpla să mă trezesc cu vreo asemenea bijuterie prin fața ochilor fizici, zile ȋntregi nu-mi reveneam din reverie. Sentimentul acela ȋl găseam atât de frumos, de trepidant…Probabil că atunci trăiam idila auto; acum ȋnsă ne-am “căsătorit” cu obiectele pasiunii noastre și de aici rezultă drama…
Confortul si siguranta sunt, dupa mine, marele avantaje ale lui E39 si bineinteles faptul ca a fost echipat cu cel mai puternic motor de 6 cilindri non-M.