Acum a venit momentul ca Honda să dezvăluie mult așteptatele detalii tehnice, ce-i drept, momentan, doar pentru versiunea comercializată pe piața din America de Nord.
Așadar, motorul de 2.0 litri turbo (K20C1) a primit o turbină revizuită, o admisie îmbunătățită și o evacuare modificată. După toate acestea, unitatea cu patru cilindri în linie a ajuns să dezvolte 319 CP la 6.500 de rotații pe minut și 420 Nm între 2.600 și 4.000 de rotații pe minut.
Asta înseamnă un surplus de 9 CP și 20 Nm comparativ cu vechea generație. Din nou, aceste cifre sunt valabile pentru versiunea comercializată pentru America de Nord.
În ceea ce privește transmisia manuală cu 6 rapoarte, aceasta integrează o volantă ușurată și un sistem de "rev-matching" recalibrat.
Și dimensiunile au crescut, transmite Honda. Ampatamentul este cu 3.5 cm mai mare, lungimea a crescut și ea cu 2 cm, mașina stă cu 1.2 cm mai aproape de asfalt, iar în dreptul lățimii este trecut un surplus de 1.5 cm.
Jantele de 19 inch vin încălțate cu anvelope mai late cu 2 cm decât în cazul vechii generații Civic Type R.
via Honda
cuplu la 2600rpm?! eu la vechiul meu 1.6 turbo din fabrica de la 1400-3500rpm. daca schimb la 2000 devin ilegal non-stop. desi pt sanatate si chiar si consum e mai bine peste..