Alfa Romeo Tonale este, poate, unul dintre cele mai așteptate SUV-uri. Debutul modelului italian a fost amânat de două ori, dar potrivit reprezentanților mărcii, ar urma să fie lansat oficial în primul trimestru al anului 2022.
O publicație poloneză a dezvăluit acum câteva informații tehnice care, potrivit sursei, sunt preluate direct dintr-o prezentare internă. Desigur, detaliile nu au fost confirmate de Alfa Romeo.
Din această prezentare reiese că noul Tonale are o lungime de 4.528 mm, o lățime de 1.835 milimetri, 1.604 milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul măsoară 2.636 milimetri.
Gama de motorizări ar urma să integreze un propulsor diesel, de 1.6 litri, capabil de 130 CP. Unitatea pe benzină, cu patru cilindri, va fi disponibilă în versiuni de 130 și 160 CP. Aceasta ar putea integra o tehnologie micro-hibrid.
În ceea ce privește versiunea plug-in hybrid a lui Tonale, aceasta ar urma să aibă 240 CP și tracțiune integrală, mulțumită motorului electric montat pe puntea spate.
via Motor1 și Spider's Web Autoblog
Care-i vizibilă în pozele ”spion” ale polonezilor, citate de Motor1 și recitate :-P de AM. Nașparlie pur și simplu, cu faruri banale și consolă-față dizgrațios de lungă (pardon, generoasă. :-))
Nea Imparato e deci (strict părerea mea) și mai neghiob decât Il Grande Marchionne -- care, bazat pe mai nimic, prevedea 400.000 vânzări Alfa-n 2014 pt. 2018, realitatea arătând de 10x mai puține cu doar două modele mari și late.
Mereu amânata Tonale asta pe platformă Jeep Compass și motoare echivalente Duster-ului va fi însă - din păcate - un flop și mai baban ca Giulia / Stelvio.
Ajung să cred că se și vrea asta...
În fine, păcat de celebra marcă italiană, de unde nu trebuie uitat că a pornit Enzo Ferrari -- și pe care n-o văd bine, cu toate stellantărizmele recente.