La sfârșitul anului trecut, Honda a publicat o serie de imagini și detalii referitoare la noua generație Jazz, model ce va fi disponibil în Europa doar cu un sistem hibrid de propulsie.
Constructorul a revenit acum cu detalii tehnice cu privire la ansamblul hibrid, spunând că acesta se bazează pe propulsorul pe benzină de 1.5 litri și două motoare electrice pentru un total de 109 cai putere și un cuplu de 253 Nm.
Potrivit datelor oficiale, sistemul e: HEV oferă trei moduri de rulare: EV Drive, Hybrid Drive și Engine Drive. Noul Honda Jazz promite o accelerație 0-100 km/h în 9.4 secunde, viteza maximă anunțată este de 170 km/h, iar emisiile sunt de 102 g/km conform WLTP.
Potrivit Honda, Jazz folosește aceeași transmisie cu raport fix despre care niponii spun că este mai rafinată decât cutia e-CVT întâlnită pe majoritatea vehiculelor hibride.
Capacitatea portbagajului pornește de la 293 de litri și poate ajunge până la 1203 litri prin rabatarea banchetei spate.
Honda anunță că noua generație Jazz va fi disponibilă în Europa începând din vara acestui an.
Via Honda
Ca design, nu e urătă, nu e frumoasă.. pare friendly.
Acum întrebarea cea mai importantă : prețurile ?
- 90 de cai nu sunt aproape 109;
- cielo avea 137 nm cuplu si accelera in 12.5 secunde in ciuda faptului ca e o masina mai usoara;
- emisiile erau de 170g CO2/km in ciclul NEDC, nu WLTP
- a trecut vremea in care singurul scop era sa storci cat mai multi cai dint-run motor, bun venit in secolul 21. Poate nu ai observat dar toate motoralele acuma sunt gatuite fara mila pt a reusi sa scoata emisii rezonabile
- probabil numarul de persoane care ar cumpara o Honda Jazz cu 200 de cai e totusi limitat si acesta ar fi alt motiv pt care nici macar nu conteaza cati cai produce masina asta
Concluzie: ai tras o remarca fara nicio treaba cu realitatea anului 2020, dar de, ce fain e sa critici aiurea. 10 puncte de internet pentru tine.
de ce " doar" 109 cai? sant prea putini pentru acest super consum? atunci o scurta aducere aminte: vechea yaris hybrid avea "doar" 100 cai, viitoarea yaris hybrid va avea un 1.5 de 3 cilindri si " doar" 115 cai. mazda 2 inca nu are hybrid si cea mai puternica benzina e 1.5 de " doar" 90 cai. dar acesti "doar" 90 cai de pe mazda fara ajutor electric accelereaza masina pana la 100 in sub 10 sec. hmmmm, parca puterea nu e totul al o masina, nu?
deci despre ce cifre vorbim aici? corolla si chr au 1.8 si doar 122 cai hybrizi.
la aceasta clasa, performantele sant departe in plan secund, contand mai ales consumul si emisiile. lasati merele si perele fiecare in panerul lor, si vedeti exact ce presupune acest sistem
Cutie cu o singura treapta nu exista decat la electrice, la hibrizi este o cutie de viteze *normala* pentru ca daca mergi la drum lung doar cu motorul termic trebuie sa fie una mecanica adica cutie automata.
Corect a spus @someone, are o cutie cu o treapta pentru motorul electric si o treapta pentru cel pe benzina
Fiecare are dreptul să-și exprime opinia, bună sau rea cum o fi.
La hibrizi este o cutie automata sau robotizata.
Din aceste puncte de vedere, cred ca fosta generatie era mai reusita. Si sunt sanse mari ca preturile ei sh sa scada. Probabil asta e singura veste buna: fosta generatie se va ieftini.
Este mai mic portbagajul pentru ca este un hibrid si bateriile ocupa loc.
@ paul: ne lamuresti te rog? ( daca va intrebati cine e paul, e cel ce a scris articolul )
Intreba un guster pe aici despre pret. O sa fie in jur de 20.000 eur. Merita?
Depinde de greutate si defapt o Skoda Karoq cu motor 2.0 TDI 150 cp prnde suta in 8.7 sec si cantareste 1500 kg.
De remarcat bancheta culisanta fractionat si "magicele seats",elemente ce pastreaza modularitatea exceptionala a modelului
Primul îl determină pe al doilea.
Nu e chiar aşa de urâtă, dar puteau să facă mai mult, aşa este.
VW ID.3 nu mai este concept. A fost.