Detalii proaspete despre noua generație Hyundai Kona: motorizări termice și hibride cu până la 195 CP

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 18.01.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai a dezvăluit mai multe detalii despre noua generație Kona. Momentan, aceste informații sunt despre versiunea comercializată pe piața din Coreea de Sud, urmând ca despre modelul vândut la nivel global să aflăm mai multe în luna martie.

Constructorul asiatic a publicat primele informații și imagini cu noua generație Kona la finalul anului trecut. La acea vreme, Hyundai a păstrat motorizările secrete, iar habitaclul nu a fost atât de bine evidențiat în imaginile oficiale.

Acum, sud coreenii revin cu o serie de completări, inclusiv cu detalii despre propulsoare.

Așadar, pe piața din Coreea de Sud, noua generație Hyundai Kona va fi disponibilă alături de un motor aspirat, pe benzină, de 2.0 litri, care dezvoltă 147 CP și 180 Nm. Unitatea vine alături de o transmisie CVT.

Clienții de aici vor putea opta și pentru un propulsor turbo, tot pe benzină, de 1.6 litri, capabil de 195 CP și 265 Nm. În cazul lui vorbim despre o cutie automată de viteze, cu opt rapoarte.

În ceea ce privește versiunea hibrid, aceasta combină un motor de 1.6 litri și o unitate electrică. Ansamblul dezvoltă în total 139 CP și 265 Nm, pe care îi livrează roților prin intermediul unei transmisii automate cu 6 trepte și dublu-ambreiaj.

Cu scaunele spate rabatate, portbagajul are un volum de încărcare de 723 de litri.

Habitaclul este ceva mai încăpător decât înainte, un avantaj de care vor profita mai ales pasagerii din spate.

Dacă tot vorbim despre interior, acesta a fost antifonat mai bine. Printre altele, Hyundai a pus mai mult material insonorizant, iar podeaua este acoperită cu o carpetă mai groasă.

Scaunele cu memorie, încărcarea wireless pentru telefonul mobil și actualizările over-the-air sunt doar câteva dintre dotările regăsite pe noua Kona.

Așa cum spuneam, pentru moment aceste informații sunt valabile pentru modelul care urmează să fie comercializat pe piața din Coreea de Sud. Despre versiunea destinată piețelor globale urmează să aflăm mai multe în luna martie.

via Motor1

Comentarii (6)

  • Densi Moldovean
    Arată bine ,și prima gen facelift arata bine dar asta este WOW.Mă gândeam sa im cumpăr un Niro 2023 dar când a apărut asta ceed ca voi renunță la Niro și îmi voi lua Kona când apare in România
    6 3
  • Păcat de combinația 2.0 aspirat + CVT. La un modest 180 Nm nu prea rupe gura târgului, și unde mai pui că un cvt nu este tocmai cutia ideală când vrei un pic de putere într-o depășire mai vioaie.
    8 5
  • E o mare noutate.
    Kia Ceed, Xceed și Proceed GT au 1,6 T-GDI cu 7DCT (dublu ambreiaj uscat). Mașini impecabile, dar transmisii deplorabile.
    Kona 1,6 T-GDI și NDCT, adica dublu ambreiaj umed, înseamnă veriga lipsă între clasica motorizare de 1,6 GDI și gama N performance (2 T-GDI), și alternativa fiabilă la gama GT a kia.
    8 3
  • Buna evoluție pentru Kona… totuși cutia CVT cam strica treaba. De câte ori închiriez o mașină încerc sa evit Nissan tocmai din acest motiv.
    4 3
  • Seriff
    CVT este super daca sti sa mergii cu ea
    Invatatii sa conduceti frati meii
    3 2
  • Catalin
    Odata cu cresterea in dimensiuni, sper sa renunte la motorul aspirat de 1.2 si la cel in trei cilindri turbo de 1.0, sa ofere macar motor de 1.5 sau de 1.6. Se pare ca noul Kona va avea cam aceeasi lungime cu Suzuki S-Cross.
    Astfel as lua in calcul acest model pentru o viitoare achizitie. Despre aspect, pentru mine este o surpriza placuta.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru