Detalii privind noul BMW Seria 5 Sedan

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 27.01.2009
Publicatia germana AutoZeitung a publicat noi detalii privind viitorul BMW Seria 5, care va fi lansat la sfarsitul acestui an.

BMW va lansa noul Seria 5 spre sfarsitul acestui an, iar modelul va prelua elemente stilistice atat de la Seria 7, cat si de la CS Concept. Astfel, design-ul lui BMW Seria 5 se va indeparta de cel al versiunii precendente, creat de Chris Bangle.

Noul Seria 5 va prelua si solutii tehnice de la Seria 7, sub forma unor elemente precum sistemul Dynamic Drive, care beneficiaza de bare anti-ruliu active, dar si de amortizoare active si directie pe patru roti. Sistemul Night-Vision si cel de avertizare in cazul incalcarii liniei de demarcatie intre benzi ar putea fi si ele in lista de optionale a lui BMW Seria 5.

Inginerii bavarezi ar putea introduce si propulsorul V8 bi-turbo de 4.4 litri pe varful de gama al Seriei 5, alaturi de noi motorizari turbo-diesel. BMW lucreaza deja la a doua generatie a sistemului common-rail pentru propulsoarele diesel, care poate functiona la o presiune mai mare pentru a oferi performante sporite. Pentru piata europeana, BMW va introduce un motor bi-turbo cu patru cilindri care va dezvolta circa 204 cai putere.

Trei transmisii vor fi disponibile: una manuala cu sase trepte, una semi-automata Steptronic, tot cu sase trepte si o cutie de viteze ZF cu opt rapoarte.

Noul BMW M5 va fi lansat la sfarsitul anului 2010 si va avea un motor V10 de 5.5 litri care ar putea fi supraalimentat pentur a oferi mai multa putere. In anul 2011, BMW va introduce tehnologia stop-start pe modelele care nu sunt orientate spre performanta, pentru a le imbunatati consumul de carburant si pentru a reduce emisiile.

Performantele noului BMW Seria 5 vor fi imbunatatite serios gratie folosirii de materiale usoare cum ar fi aluminiul si fibra de carbon. Modelele orientate spre performanta vor avea panouri de caroserie din fibra de carbon pentru are reduce greutatea acestora. Caroseria automobilului va fi un amestec de aluminiu in partea frontala cu o structura traditionala din otel in partea posterioara a lui Seria 5. Astfel distributia greutatii intre puntea fata si puntea spate va fi mai favorizata, iar manevrabilitatea va fi imbunatatita.

Via | MotorAuthority

Comentarii (3)

  • Marius
    It's a joke
    Cred ca este o gluma. Sunt dezamagit de designul modelelor acestui brand exceptional - BMW.
    Daca asta e o masina care sa merite 50 000 eur, atunci eu sunt popa. Vedeti-va de treaba, s-au bagabontit nemtzoteii. Treceti pe japoneze...sunt mai ieftine, fiabile, toaca putin si arata si decent.
    Numai bine!
    0 0
  • @ Marius
    Modelul din imagine este prelucrat digital, atat in baza imaginilor cu noul Seria 7, cat si ale Conceptului CS. Am folosit aceasta imagine deoarece noul Seria 5 nu a fost inca prezentat oficial, iar modelul surprins in imagine pare a fi incadrat in noua filozofie de design BMW.
    O zi buna!
    0 0
  • dsss
    daca tu cumperi un bmw pentru cum arata atunci mai bine iti urmezi sfatul si te duci spre japoneze.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru