Esential
1200 | de exemplare 918 Spyder de serie va produce Porsche. |
500.000 | de euro va costa un exemplar Porsche 918 Spyder de serie. |
1200 | de exemplare 918 Spyder de serie va produce Porsche. |
500.000 | de euro va costa un exemplar Porsche 918 Spyder de serie. |
Porsche va aduce weekendul acesta la concursul de eleganţă Peeble Beach, desfăşurat peste Ocean, conceptul 918 Spyder, apreciat deja de publicul european pentru performanţele sale. Supercarul hibrid dezvoltat de Porsche a primit acordul consiliului de conducere pentru a intra în producţie, primele exemplare fiind programate să sosească în maxim doi ani.
Odată cu confirmarea versiunii de serie au început să apară şi primele informaţii legate de soluţiile pe care le va găsi Porsche pentru propulsia supercarului. Surse neoficiale susţin că sub caroseria viitorului 918 Spyder de serie se va găsi un propulsor mai puternic decât V8-ul de 3.4 litri şi 500 de cai putere, asistat de aceleaşi motoare electrice, trei la număr.
În aceste condiţii, versiunea de serie ar putea acumula sub capotă mai mult decât 718 cai putere, bagajul de resurse prezentat pe concept. Pentru a exploata cum se cuvine un asemenea ansamblu motor, Porsche va folosi celebra transmisie cu dublă ambreiere PDK. Sistemele electronice de control, precum şi deja banalele camere care înlocuiesc oglinzile retrovizoare, vor fi proiectate pe un ecran tactil de 7 inch, poziţionat în centrul planşei de bord.
Porsche testează deja trenurile de rulare şi propulsie pe Nurburgring, având însă grijă ca acestea să fie bine ascunse sub o caroserie de Boxster şi Cayman. În condiţiile în care conceptul accelera de la 0 la 100 de km/h în 3.2 secunde, nu a fost foarte greu pentru germani să stabilească un nou record pe circuitul de la Nurburgring: 7 minute şi 20 de secunde.
Porsche 918 Spyder va exista într-un număr redus de exemplare, oficialii din Stuttgart plănuind în total 1200 de unităţi, fiecare evaluată la aproximativ 500.000 de euro.
via | WCF
Parerea mea e ca ar trebui sa-i lase pe cei ce au experienta in producerea de hibrizi sa faca astfel de masini,iar ei sa-si stoarca creierii si sa gandeasca ceva nou ca altfel nu va iesi altceva decat un pseudohibrid cu motoare electrice de 15-20 CP in stilul deja caracteristic BMW sau de ce nu Touareg doar de dragul senzationalului si a etichetei de "Hibrid".
Cat despre motorsport,aici cine are bani are si tehnologii,apropos de asta,si Force India a avut anul trecut in F1 KERS :))