Detalii noi despre viitorul motor BMW cu trei cilindri de 1.5 litri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi BMW nu a confirmat încă oficial unitatea cu trei cilindri pe care intenţionează să o dezvăluie în viitorul apropiat, un video apărut recent trădează propulsorul pe care îl dezvoltă germanii. Botezat "Noul motor al familiei BMW Efficient Dynamics", agregatul este practic omologul înjumătăţit al viitorului propulsor cu şase cilindri în linie, de 3.0 litri.
Unitatea va avea 1.5 litri pentru că toate propulsoarele BMW se vor baza pe o arhitectură care presupune 500 cmc pentru fiecare cilindru. Noul motor va beneficia de cele mai noi generaţii ale sistemelor Valvetronic, cel de injecţie sub presiune şi de supraalimentare.
Imaginile arată că propulsorul cu trei cilindri va fi montat transversal pe două tipuri de caroserie, o informaţie care indică posibilitatea de a vedea motorul pe viitoarea generaţie MINI şi pe noul model BMW cu tracţiune faţă.
Deasupra unităţii cu trei cilindri va fi poziţionat un nou motor de 2.0 litri, cu patru cilindri, mai potent, construit din aceleaşi componente modulare.
Video-ul sugerează că unitatea va putea fi de asemenea montată transversal, ceea ce ar garanta implementarea sa sub caroseria Mini.Potrivit unei surse din interiorul BMW, citată de Autocar, germanii nu au luat încă decizia de a folosi unitatea de trei cilindri şi sub viitorul Seria 3. Costurile de adaptare la o instalare longitudinală şi reticenţa clienţilor la ideea de a folosi un motor aşa mic pentru o maşină mare sunt motivele principale pentru care BMW îşi doreşte să păstreze unitatea de 1.5 litri doar pentru modelele sale cu tracţiune faţă.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Oricum ar face, ideea este buna, atat pentru ei cat si pentru consumatori, pentru ca ar putea insemna ca in service nu o sa se mai uite aia ca curca-n lemne cand apari cu un motor mai nou . . . (si ar putea insemna si costuri mai mici de productie a motoarelor, implicit marje mai mari de profit, ca doar nu va asteptati sa ieftineasca masinile :))
nu mai zic la cine ca ma apuca rasu'
va ramane si bmw de carutza , dar ma bucura ca si PORSCHE intentioneaza sub patronajul emerit al "tutelei" un esec cu trei cilindri pe boxster / caiman ... cum vor explica unui cumparator ca de fapt cumpara un polo cu sigla de porsche, probabil cu o turbosuflanta mai mare... RUSINEEEEE!!!!!!!! ..... asta nu poate fi decat o invitatie la auto electric, poate ala nu-si pierde din competitivitate. bmw a uitat ca pe segmentul asta se bate cu ...logan si chiar nu are nici o sansa , astia inca au 4 pistoane. pe cand un LAMBORGHINI sau un calutz rosu cu exact 3 pistoane ???