Detalii noi despre viitorul motor BMW cu trei cilindri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW lucrează, în prezent, la un nou propulsor cu trei cilindri, capabil să revoluţioneze piaţa unităţilor pe benzină, în ceea ce priveşte raportul putere/consum. Motorul cu trei cilindri va debuta odată cu noile generaţii ale modelelor Seria 1, Seria 3 şi MINI.
Agregatul va folosi tehnologia twin-scroll turbo, recunoscută de publicul larg drept TwinPower, asociată injecţiei directe şi controlului complet automat al valvelor, Valvetronic. Unitatea cu trei cilindri va avea o capacitate de 1.5 litri şi va putea oferi mai multe resurse de putere şi cuplu decât actualul motor cu patru cilindri şi 1.6 litri, regăsit în gama Mini. Nici la capitolul consum şi emisii nu se vor face compromisuri, acestea urmând să atingă valori record.
Propulsorul de nouă generaţie va fi capabil să livreze o putere totală cuprinsă între 120 şi 180 de cai putere. Pentru viitoarele unităţi cu patru cilindri, care folosesc aceeaşi tehnologie TwinPower, BMW garantează cel puţin 240 de cai putere.
Debutul noului motor cu trei cilindri va avea loc în toamna acestui an, odată cu lansarea oficială a noii generaţii Seria 1.
Propulsorul îşi va face loc apoi şi sub capota celei de-a treia generaţii Mini, dar şi în gama viitorului Seria 3 F30, ambele modele programate să ajungă pe piaţă în 2012.via | motoringfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
Comentarii (6)