Detalii noi despre SUV-ul electric Jaguar I-Pace, recent intrat în producție: „Este mai rapid decât un Tesla Model X”

de Bogdan Mirică
Marti, 20.06.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un oficial Magna Steyr, compania care s-a implicat în dezvoltarea și producția noului Jaguar I-Pace, susține că SUV-ul este mai rapid decât rivalul Tesla Model X.

Jaguar a furat startul în cursa înarmării cu SUV-uri electrice. Deși nu am văzut încă versiunea de serie, conceptul I-Pace a intrat deja în producție la uzina partenerilor de la Magna Steyr.

Recunoscut furnizor pentru industria auto, Magna Steyr a fost de fapt în spatele dezvoltării fulgerătoare a noului Jaguar I-Pace. Compania austriacă a fost implicată profund în fiecare stadiu al dezvoltării, așa că impresiile oficialilor Magna Steyr de la volanul SUV-ului electric sunt extrem de prețioase.

Accelerația este incredibilă. Este mai rapid decât un Tesla. Apeși pedala și te simți împins în scaune cu o forță fantastică.

Karl-Friedrich Stracke
oficial Magna Steyr
Karl-Friedrich Stracke, președintele departamentului de inginerie și noi tehnologii a celor de la Magna, a testat recent un prototip al noului I-Pace și a declarat: „Accelerația este incredibilă. Este mai rapid decât un Tesla. Apeși pedala și te simți împins în scaune cu o forță fantastică.
Direcția este agilă și ușoară, fără să te facă să simți masa mașinii. Performanța șasiului este fantastică. Și mai este și incredibil de silențios. În prezent se fac niște reglaje fine ale suspensiei, dar este normal. Sunt sigur că va schimba multe mașini de pe piață”
, a declarat Stracke.

Nu știm încă la ce versiune face referire oficialul Magna, dar afirmațiile sale sunt plauzibile, dacă ne luăm după ce se ascunde sub caroseria lui I-Pace.

SUV-ul Jaguar are la bază o arhitectură nouă, gândită special pentru vehiculele electrice. În locul propulsorului convențional, Jaguar va folosi două motoare electrice, câte unul pentru fiecare axă, iar puterea generată va fi de circa 400 CP.

Energia va fi stocată într-un set de baterii de 90 kWh, iar producătorul susține că autonomia ar urma să treacă de 350 de kilometri.

Comentarii (1)

  • pacat ca nu e un f-type electric.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru