Actuala generație Volkswagen Passat este disponibilă pe piață de mai bine de patru ani, astfel că producătorul german lucrează deja la un facelift. Acesta a fost surprins în timpul unor teste realizate sub camuflaj care evidențiază însă o serie de noutăți cu privire la design.
Astfel, sedanul de segment D va primi o serie de ajustări la nivelul grilei frontale și la blocurile optice, dar și la prizele de aer. În partea din spate, Volkswagen pregătește o serie de mici îmbunătățiri la estetica stopurilor LED și a barei de protecție.
Lansarea lui Volkswagen Passat facelift a fost confirmată încă din primăvara acestui an, iar pentru moment avem câteva detalii și despre versiunea plug-in hybrid.
Aceasta va utiliza un motor turbo pe benzină de 1.4 litri și 156 cai putere care va fi acompaniat de un motor electric de 115 cai putere. Nu este clar care va fi puterea combinată a sistemului plug-in hibrid, însă aceasta va fi superioară celor 218 cai putere oferiți de actualul GTE.
De asemenea, mai multe surse afirmă că noul Passat plug-in hybrid va avea o autonomie electrică de circa 70 de kilometri, în timp ce emisiile vor scădea la circa 31 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.Cu numai câteva săptămâni în urmă, Volkswagen a dezvăluit că va muta producția lui Passat de la uzinele din Emden și Hanovra (Germania) la uzina de la Kvasiny (Cehia), acolo unde se mai produc Skoda Superb, Karoq și Kodiaq, dar și Seat Ateca.
Cel mai probabil, Passat facelift va fi prezentat în prima parte a anului viitor, eventual la Salonul Auto de la Geneva. În ciuda scăderilor de vânzări înregistrate în ultima perioadă, Passat este cel mai bine vândut model de segment D din Europa, cu 180.000 de unități comercializate pe parcursul anului trecut, peste cifrele realizate de rivalii Skoda Superb, Opel Insignia, Ford Mondeo și Renault Talisman.
Via Carscoops
Cred c-o sa mori de inima rea.
Sper sa-ti schimbi obiectivul in viata, pt ca s-ar putea sa ramai cu buza umflata.
Am avut si Chevrolet Spark fabricat in Coreea, in 5 ani de zile am schimbat doar consumabile la reviziile anuale si becuri de pozitie, atat. Insa am intretinut masina ca la carte, nu am sarit nici macar o revizie.
Sunt multi care nu procedeaza asa, nu fac reviziile la timp si atunci masinile lor nu mai au cum sa mearga ok. Traim in tara lui ''merge si asa'', a devenit un risc sa se cumpere masina la mana a doua din Romania.
@Tatraurs, te cred ca ai avut acele probleme, fiabilitatea multor masini nu mai este ce a fost. Asta este societatea de consum si producatorii de masini stiu exact ce vor clientii, ca sa obtina cat mai mult profit din produsele pe care le vand. Felicitari ca nu ai vandut masinile cu probleme, ci ai procedat la repararea lor inainte de vanzare. Dupa o masina coreeana ce nu mi-a creat nicio prroblema in 5 ani si aproape 50000 km., am ales o japoneza fabricata in Japonia, care sper sa fie cel putin la fel de fiabila.