Constructorul german se pregătește să lanseze cea de-a noua generație a modelului de clasă medie Passat. Sunt șanse foarte mari ca noua generație a celebrului model să fie ultima oferită cu motoare termice. Asta după ce Volkswagen a prezentat, deja, noul ID.7 în primele zile ale lui 2023 și care este înlocuitorul electric al lui Passat.
DISPARE VARIANTA SEDAN
Până atunci, a venit timpul să aflăm tot ce știm despre viitorul Passat. Începem aici prin a spune că noul model va fi disponibil exclusiv în varianta break după ce, anul trecut, Volkswagen a scos din fabricație varianta sedan a lui Passat.
Noua generație va fi dezvoltată împreună cu viitoarea iterație a lui Skoda Superb, iar ambele modele vor fi asamblate în Slovacia, la uzina din Bratislava. În cazul modelului ceh, acesta va fi oferit în continuare în variantele sedan și combi.
MOTORIZĂRI EURO 7 MICROHIBRIDE
Așa cum era de așteptat, noul Passat va fi bazat pe cea mai nouă versiune a platformei MQB, o arhitectură care este prezentă la modelele de serie ale Grupului german încă din 2012. diesel TDI.
Noua generație Passat ar urma să fie ultima care va avea motoare termice. Din gamă vor face parte motorizări pe benzină TSI, respectiv celeÎn schimb, ele vor primi sisteme microhibride de 48 de volți pentru ca acestea să se conformeze normelor de poluare Euro 7.
VERSIUNE HIBRIDĂ PLUG-IN
Noul Passat va fi disponibil și într-o versiune hibridă plug-in, iar acest propulsor va fi cel mai puternic din gamă. Potrivit informațiilor disponibile până acum, acest propulsor ar urma să fie alcătuit din motorul pe benzină 1.5 TSI Evo2, cuplat la una sau două motoare electrice.
În total, acest propulsor ar urma să livreze 272 de cai putere, iar versiunea PHEV promite o autonomie electrică de până la 100 de kilometri.
DESIGN INSPIRAT DE MODELELE ELECTRICE
Cu privire la design-ul noului model, imaginile spion de până acum relevă un aspect mai aerodinamic față de generația actuală. Alături de asta, noul Passat preia câteva elemente estetice de la modelele electrice ID, cum ar fi grila iluminată. Partea din spate va avea un aspect convențional, iar aripile posterioare laterale sunt ușor mai pronunțate.
Noul model va avea și un ampatament mai lung pentru mai mult spațiu la interior.
Este de așteptat ca viitoarea generație Passat să aibă un portbagaj cu o capacitate apropiată de 650 de litri.INSTRUMENTAR DIGITAL NOU
Interiorul noului model va avea și un ecran de dimensiuni mari, amplasat central, la fel ca cel văzut la ID 7. Noul model va păstra comenzile tactile pentru reglarea temperaturii și a volumului radio, iar instrumentarul digital va fi mai mare decât cel văzut la modelele electrice ale constructorului din Wolfsburg.
Tot aici putem spune că noul Passat va beneficia și de un sistem de conducere autonom, de nivelul 2+ sau chiar de nivelul 3. Vom afla mai multe detalii despre acest sistem pe parcurs.
Volkswagen nu a confirmat data lansării noului Passat, însă acesta ar urma să fie prezentat oficial în următoarele luni, alături de noua generație Skoda Superb.
NOTĂ: Imaginile din acest articol reprezintă actuala generație a lui Volkswagen Passat.
via Carscoops
Atenție, sistemul de 48 de volți nu este microhibrid, este mild hibrid. Una-i una, altă-i alta. Microhibridul este banalul sistem start/stop.
Iar grilă luminată... ce să zic, un accesoriu fără absolut nicio utilitate. Doar crește prețul final, atât și nimic mai mult.
Tot asa de 40 de ori polueaza mai mult in realitate decat in fisa tehnica?
Dupa ce il conduci iti dai seama de ce sunt asa de multe pe strada. Valabil pentru multe masini VAG.
Deci mașina germana e mașina germana. Tu plimba te cu japonezele tale sau koorene și lasa ne.
tariful la parcari ar trebui sa fie si dupa tipul de caroserie, la fel si restul taxelor, inclusiv la pretul de cumparare.