În toamna lui 2020, Renault a prezentat conceptul Megane eVision, care stă la baza viitorului Megane cu zero emisii.
După ce ne-a arătat câteva imagini cu interiorul, producătorul din Hexagon a dat publicității și primele imagini cu exteriorul – sub camuflaj – ale noului model.
Cu această ocazie, am aflat și primele informații tehnice cu privire la noul Megane electric. Va fi construit pe platforma CMF-EV, va avea un singur motor electric cu 217 CP, o baterie de 60 kWh și o autonomie de 450 de kilometri conform WLTP.
Până la prezentarea versiunii de serie, inginerii Renault vor testa 30 de prototipuri pe drumurile publice în această vară.
Via Renault
În fine, VW ID.3 era inevitabil să capete dureri de cap de la un concurent la fel de crossoverizat, care se zvonește că va fi declinat și-n alte versiuni (de 40 / 82 kWh.)
Pare mai înalt oricum decât este (1,51 m), fiind cică lung doar de 4,21 m și c-un aer oarecum de Evoque cu luneta aia minusculă.
Vorba cuiva d-aici însă, întâi să vedem și prețurile... care sigur o să ne trezească nostalgia lui Megane GT de 225 CP la vreo 22K €.
A, și să nu uit - BRAVO RENO !!! :-)
Cei patru apostoli sunt trei, Luca si Matei.
Asa e si cu masinile astea. Daca zic 400km conteaza doar pe 200 ca restul s-ar putea consuma fara sa realizezi pe ce.
Megane III GT 220 CP;
Megane IV GT 205 CP;
..................................
308 GT 205 CP MT;
308 GT 225 CP AT;