Detalii despre viitorul Honda CR-V Hybrid: 184 CP și un sistem inteligent de rulare cu 3 moduri

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 19.09.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a publicat primele informații referitoare la viitorul CR-V Hybrid. SUV-ul constructorului nipon promite un sistem hibrid de propulsie alcătuit dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri, un motor electric și un set de baterii. Producția lui CR-V Hybrid începe în luna octombrie, iar livrările demarează în primăvara anului viitor.

La începutul acestui an, Honda a oferit primele imagini și informații referitoare la noua generație CR-V (foto). În momentul lansării, SUV-ul producătorului japonez a fost disponibil doar cu un motor pe benzină de 1.5 litri VTEC în două versiuni de putere.

Cu toate acestea, niponii au anunțat că pregătesc și o variantă cu sistem hibrid de propulsie. Acum, Honda a publicat primele informații referitoare la versiunea CR-V Hybrid.

Modelul folosește un motor pe benzină de 2.0 litri i-VTEC, un motor electric și un set de baterii (arhitectură de tip hibrid cu sistem de propulsie în paralel). În total, sistemul oferă 184 de cai putere și 315 Nm. Alături de acest ansamblu, Honda CR-V Hybrid integrează un motor/generator secundar și o transmisie cu raport fix despre care niponii spun că este mai rafinată decât cutia e-CVT întâlnită pe majoritatea vehiculelor hibride.

La baza noului CR-V Hybrid se află tehnologia i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) care oferă trei moduri de rulare.

EV Drive folosește energia înmagazinată în baterii pentru a alimenta motorul electric care angrenează roțile.

În acest mod, motorul pe benzină este oprit. Cel de-al doilea mod de rulare se numește Hybrid Drive. În acest caz, motorul cu combustie internă alimentează un generator secundar care suplimentează energia din baterii. Roțile sunt puse în mișcare exclusiv de unitatea electrică. Cel de-al treilea mod disponibil poartă numele de Engine Drive și utilizează atât resursele motorului electric, cât și pe cele ale propulsorului cu combustie internă pentru performanțe maxime.

Așa cum era normal, japonezii au gândit și un mod nou pentru informarea șoferului. Tehnologia se numește Vehicle Driver Information Interface și oferă date cu privire la modul curent de rulare, procentul de energie și un grafic al surselor curente de putere.

Producția lui Honda CR-V Hybrid va demara în luna octombrie, iar primele livrări vor avea loc în primăvara anului viitor.

Comentarii (5)

  • Da' garda, cat ramane garda la sol? Ca de pret stim ca va fi suuus de tot.
    6 0
  • @Gabi
    Încă nu avem informații despre garda la sol a versiunii CR-V Hybrid.

    Varianta echipată cu motorul de 1.5 litri i-VTEC are o gardă la sol de 191 mm (tracțiune față) sau 201 mm (tracțiune integrală).
    3 0
  • Intodeauna am vrut sa stiu cum reusesc ei sa masoare milimetrul ala din coada? De sus in jos sau de jos in sus, respectiv de la masina la sol sau de la sol la masina?

    E important de stiut. Totusi este vorba de 1 (unu) milimetru !!
    3 0
  • @cornel.socariciu: multumesc de info. Valoarea garzii la sol de pe modelul "clasic" a noului de CR-V o stiam din articolul dumneavoastra si am salutat revenirea la o dimensiune corecta pentru un SUV printr-un comentariu.
    Offtopic: la cum se prezinta traficul in Bucuresti in zilele astea doar masinile electrice, cele hibride (benzina + electric) si cele cu motor aspirat pe benzina vor putea rezista. Cele turbo benzina si diesel vor fi "masacrate" de statul in coada si mersul de melc.
    3 1
  • e cea mai tare " transmisie cu raport fix " nu mai are nimeni.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru