Detalii despre viitorul Alfa Romeo Giulia, inlocuitorul lui 159
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Probabil cel mai de succes model din gama Alfa Romeo, actualul 159 isi asteapta inlocuitorul in urmatorii doi ani. Italienii au decis sa schimbe sistemul de notare, indicativul 159 urmand sa fie inlocuit cu numele Giulia.
Speculatii recente anunta ca viitorul sedan de clasa medie va fi dezvoltat pe o platforma modificata a actualului Fiat Bravo, botezata C-Evoluzione sau C-Evo. In aceste conditii, dimensiunile se vor modifica, ampatamentul urmand sa creasca. Inginerii italieni vor avea misiunea de a obtine o masa totala destul de redusa, pentru a nu altera performantele platformei si pentru a nu calca pe urmele blamatului 159.
In plus, voci din interiorul Alfa promit o siguranta de invidiat, Giulia fiind capabila sa obtina sase stele EuroNCAP, daca ar exista aceasta distinctie. Viitorul Giulia va beneficia de un sistem de suspensii avansat si va fi disponibila cu tractiune fata sau integrala Q4, in cazul versiunilor superioare.
De asemenea, italienii vor introduce pe viitorul sedan un sistem botezat Active Roll Control, care ii permite soferului sa ajusteze raspunsul directiei si al acceleratiei precum si sistemul de control al tractiunii.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Aston Martin a efectuat ultimele teste de validare cu modelul Valhalla înainte de începutul producției. Noul model exotic va fi produs începând din acest an în doar 999 de exemplare. (02.04)
-
Nissan urmează să-și mărească gama de mașini electrice cu un nou model de oraș. Noua mașină va fi înrudită la nivel tehnic cu viitorul Renault Twingo. (01.04)
-
Toyota a lansat două versiuni noi pentru Hilux. Pentru prima dată în istoria modelului, camioneta japonezilor primește acum o versiune cu un motor mild-hybrid de 48 de volți. (31.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
ma rog ce vroiam sa zic e ca platforma lui bravo e cu tractiune fata, daca o modifica sa fie cu tractiune spate, deja e cu totu alta platforma nu se mai numeste de bravo, in principal datorita canalului median care trebuie sa aiba loc si pentru axul de transmisie, eu as vrea ca urmasul lui 159 sa fie un pas mai sus cu tractiune spate si motor montat longitudinal nu cum e acum
In urma cu ceva timp am vazut un chop care mi-a placut :
http://img139.imageshack.us/img139/2074/alfaromeogiulia2011bylekh4.jpg