Detalii despre viitorul Alfa Romeo Giulia, inlocuitorul lui 159
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Probabil cel mai de succes model din gama Alfa Romeo, actualul 159 isi asteapta inlocuitorul in urmatorii doi ani. Italienii au decis sa schimbe sistemul de notare, indicativul 159 urmand sa fie inlocuit cu numele Giulia.
Speculatii recente anunta ca viitorul sedan de clasa medie va fi dezvoltat pe o platforma modificata a actualului Fiat Bravo, botezata C-Evoluzione sau C-Evo. In aceste conditii, dimensiunile se vor modifica, ampatamentul urmand sa creasca. Inginerii italieni vor avea misiunea de a obtine o masa totala destul de redusa, pentru a nu altera performantele platformei si pentru a nu calca pe urmele blamatului 159.
In plus, voci din interiorul Alfa promit o siguranta de invidiat, Giulia fiind capabila sa obtina sase stele EuroNCAP, daca ar exista aceasta distinctie. Viitorul Giulia va beneficia de un sistem de suspensii avansat si va fi disponibila cu tractiune fata sau integrala Q4, in cazul versiunilor superioare.
De asemenea, italienii vor introduce pe viitorul sedan un sistem botezat Active Roll Control, care ii permite soferului sa ajusteze raspunsul directiei si al acceleratiei precum si sistemul de control al tractiunii.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
ma rog ce vroiam sa zic e ca platforma lui bravo e cu tractiune fata, daca o modifica sa fie cu tractiune spate, deja e cu totu alta platforma nu se mai numeste de bravo, in principal datorita canalului median care trebuie sa aiba loc si pentru axul de transmisie, eu as vrea ca urmasul lui 159 sa fie un pas mai sus cu tractiune spate si motor montat longitudinal nu cum e acum
In urma cu ceva timp am vazut un chop care mi-a placut :
http://img139.imageshack.us/img139/2074/alfaromeogiulia2011bylekh4.jpg