Noua generație BMW Seria 3 a fost prezentată în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment care s-a desfășurat la începutul lunii octombrie. Sedanul de clasă medie poate fi comandat și pe piața din România, prețul de pornire fiind de 38.854 de euro cu TVA.
În acest moment, cea mai potentă versiune oferă 258 de cai putere, dar în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, nemții vor prezenta varianta M340i xDrive (foto), o versiune capabilă să ofere 374 CP. Însă fanii constructorului german așteaptă cu sufletul la gură lansarea noului M3.
Conform unor informații publicate de BMW Blog, viitorul M3 va fi prezentat în 2019 și va putea fi comandat atât cu un sistem de tracțiune integrală, cât și cu roți motrice spate. Cea de-a doua varianta amintită anterior va fi disponibilă atât cu o cutie manuală, cât și cu o transmisie automată.
Pentru moment, nu știm dacă varianta cu tracțiune integrală va prelua sistemul M xDrive disponibil în prezent pe M5.
Acesta oferă și un mod 2WD, însă în cazul lui M3, o astfel de opțiune nu pare justificată, ținând cont că fanii vor putea miza direct pe versiunea cu roți motrice spate.Totodată, sursele spun că varianta cu tracțiune integrală ar urma să ofere ceva mai multă putere comparativ cu versiunea cu roți motrice spate. În momentul lansării, nemții vor pregăti și varianta de top M3 Competition. Aceasta va fi oferită exclusiv cu xDrive și transmisie automată.
Via | BMWBlog
Paradoxul sesizat este in schimb altu': declinarea Kompetioonenn soseste si cu planetare tocmai in zona anterioara a sportivei ?!?
Parca-i doar o ocluzie a principiilor bavareze privind fundamentul sportivitatii.
Parca abordarea Ingolstadt genera grimase la Munchen ?!?
Eu asa vazui........
Daca s-o sinchisi cineva sa-mi ofere o explicatie rezonabila multumirile sosesc anticipat .
Daca nu ,trebuie sa accept pan' la urma faptul ca pe lumea asta sunt doar vinovati ,prosti si ghinionisti.(Bill Paxton- 2 Guns ).:-))
Au inceput si astia de la BMW sa-si puna pe modelele M tractiune integrala, pai cum se poate asa ceva?? :)))
Acum cativa ani radeau fanii BMW de Audi, ca aia nu-i o masina sportiva, pt ca n-are propulsie, ci doar 4x4, iar o masina sportiva adevarata are "tractiune spate", adica propulse, ca in F1.... ca nu degeaba masinile din F1 au propulsie, bla, bla, bla.
Insa acum unde sunt marii fani BMW sa ne explice si noua, care este o masina adevarata sportiva??
Acuma tac! :)))))))
Pana la urma au inteles si cei de la constructorul din Munchen, ca o masina cu tractiune integrala are un demaraj mai bun, pt ca una este sa ai aderenta in toate cele 4 roti, si alta e sa ai doar in 2 roti...
Insa fanii BMW radeau atunci de Audi, ei in inconstienta lor nu intelegeau acest lucru...
Acum vreau sa ii vad cum mai rad de Audi, ca si BMW face la fel.
Insa acum rad eu de ei... ma dor falcile de ras! :))))))
Sunt curios ce mai zic acum fanii BMW de Audi, cu il mai blameaza ei, ca mai nou si BMW are tractiune 4x4 la modelele M?
Si de asemenea mai sunt curios, sa vad ce mai zic si de aceasta decizie luata de BMW, de a pune tractiune integrala pe modelele/variantele sport??
Acum sa le aud parerile, dar din ce vad acum tac din gura! :))))))